krasuss młodszy pisze:
Gerri jest twardy
Określiłbym to "twardy inaczej"
Drogą ewolucji zrobiła mi się skorupa od której wszelakie inwektywy się odbijają
wojtek_kato pisze:
Ale może także wygenerować taką ilość błędów, że tydzień sprawdzania
To odłącz na chwilę sam licznik. Albo znajdź jego bezpieczniki i wyjmij. Najprawdopodobniej i tak już masz w systemie błędy wynikające z braku komunikacji z licznikiem i podłączenie do komputera twojego auta nie ominie. Natomiast jeżeli chodzi o generowanie błędów, to chyba najgorsze jest kręcenie rozrusznikiem w przypadku znacznego spadku napięcia akumulatora - dochodzi wtedy do awaryjnego wyłączania poszczególnych sterowników, zanik komunikacji między nimi i praktycznie nie ma systemu w którym nie pojawiłby się błąd wynikający ze spadku napięcia. Ale w mentalności większości użytkowników wszystko jest OK - bo przecież bateria nie była odłączona... Odłączenie baterii to w porównaniu z tą sytuacją przysłowiowy "pikuś"
wojtek_kato pisze:
albo do fachowców
W zasadzie twój problem mógłby mi już "dyndać", ale zajrzyj sobie na forum W-211. Kiedyś był tam temat o liczniku.
Pzdr. G