MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr lip 30, 2025 12:02 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Post: śr paź 17, 2012 8:34 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: ndz cze 05, 2005 11:06 am
Posty: 1531
Lokalizacja: WROCŁAW
Witam, co moze byc przyczyna nie dzialajacego nivo? Dodam, ze uklad byl zapowietrzony, bo poprzedni wlasciciel, ktory jezdzil tym autem wymienil amortyzator i najwyrazniej zrobil to niewlasciwie.
Uklad dzisiaj odpowietrzylem, uzywajac odpowietrznika zamontowanego na regulatorze wysokosci. Po odkreceniu odpowietrznika leciala doslownie piana, pozniej olej z babelkami i wreszcie olej.... [zlosnikz] . Jednak to nic nie dalo, bo dupa jak siedziala tak dalej siedzi :(
Co moze byc przyczyna tego, ze uklad sie nie podnosi? Dodam, ze przestawianie ramienia regulatora w skrajne polozenia nic nie zmienialo, doslownie zero reakcji. Mam porownanie jak powinien dzialac regulator wysokosci, poniewaz w mojej W140 ostatnio bawilem sie tym ustrojstwem i zawieszenie podnosilo sie i opuszczalo zaraz po przesunieci ramienia.
Moim zdaniem pompa daje za slabe cisnienie. Wie ktos moze jakie cisnienie powinno byc w nivo? (chodzi mi o wartosc w "barach" albo innej jednostce miary cisnienia).

Poradzcie od czego zaczac pomiary i diagnoze?? Tylko nie piszcie prosze czy mam olej w zbiorniku [oczko] Najlepiej, gdyby ktos wiedzial jakie ma tam byc cisnienie, wtedy zrobie pomiar na wyjsciu z pompy i bede juz o cos madrzejszy.

_________________
W140 600SEL
W123 280 CE M119
W123 280 E - do remontu, nowe serce już jest!! :)
W116 450 SE - Babcia
R129 300SL-24
W212 350 CDI
ExW124 220TE
EX W210 290 TD -wierny jak stary pies
EX W124 320 TE


Na górę
Post: czw paź 18, 2012 1:50 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 23, 2007 5:41 pm
Posty: 1636
Lokalizacja: wwa yelonki
Odłącz cięgno od regulatora i ręcznie ustaw go w górne położenie (pompowanie siłowników) i przytrzymaj auto na gazie 2-3krpm przez kilkanaście sekund.
Bez obrotów zwykle samo nie podnosi.

_________________
126.045
fb.com/waxclusive


Na górę
Post: czw paź 18, 2012 9:09 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: ndz cze 05, 2005 11:06 am
Posty: 1531
Lokalizacja: WROCŁAW
nivo naprawione. Zrobilem jak zaproponowal Kolega zegarek. Odpialem ciegno od regulatora i co sie okazalo?? Ze jakis debil wsadzil tam swoje lapska i zle zmontowal ciegno z regulatorem. Wystarczylo ramie regulatora przekrecic o 180 stopni i ponownie skrecic z ciegnem. Wszystko zaczelo dzialac jak nalezy. Nic nie trzeba bylo gazowac, poniewaz na wolnych obrotach auto spokojnie sie podnioslo

_________________
W140 600SEL
W123 280 CE M119
W123 280 E - do remontu, nowe serce już jest!! :)
W116 450 SE - Babcia
R129 300SL-24
W212 350 CDI
ExW124 220TE
EX W210 290 TD -wierny jak stary pies
EX W124 320 TE


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl