MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw lip 31, 2025 8:58 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
Post: śr sie 31, 2011 8:25 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 15, 2005 10:51 am
Posty: 898
Numer GG: 5048999
Lokalizacja: Dębno [ZMY]
mza pisze:
Podałem odczyty z załączonego linku. Ty podajesz kody odczytane cyfrowo!


A właśnie, że nie bo analogowo!

Gdyby podawałbym z cyfrowego odczytu to były by:
3 - Wtryskiwacz na 4 cylindrze - zwarcie do plusa
17 - Przepływomierz - za wysokie napięcie
30 - Nie używany.

_________________
VW PASSAT B4 1.9TDI

CHRYSLER SEBRING 2.7 V6 2004r. - ex
JEEP GRAND CHEROKEE LTD 4.7 V8 1999r. - ex

BEZ GWIAZDY NIE MA JAZDY!!!

W124 E220 1995r. - ex
W124 250D 1992r. - ex
W124 200E 1991r. / E220 1994r. - SZCZEPAN - ex


Na górę
Post: śr sie 31, 2011 8:50 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 22, 2005 7:38 am
Posty: 365
Lokalizacja: Jelenia Góra, Wrocław
OK. tak czy inaczej 3 się zgadzamy, a 17 chyba nie.

_________________
Pozdrówka,
MB W124 220 TE, MB C140 S420 Coupe


Na górę
Post: śr sie 31, 2011 10:09 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn lut 23, 2009 11:28 pm
Posty: 485
ja bym proponował koledze zacząć od sprawdzenia (dokładnie) wiązki silnika oraz przepustnicy... (proponuje rozciąć górną cześć kabli i zobaczyć jak wyglądają te wewnątrz)

jeśli jest to auto na kluczyk z podczerwienia, to otwarcie auta za pomocą pilota deaktywuje immo...

_________________
MB W140 500SE '94


Na górę
Post: pn mar 19, 2012 9:50 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn lut 04, 2008 5:11 pm
Posty: 205
wiązka sprawdzona , auto stało zimą nie ruszane, pojawiły sie nowe błedy a konkretnie numer 7 i numer 13, czy programem carsoft ? moge odczytac cos dodatkowego i czy te bledy (7,13) moga miec zwiazek z nie rowną pracą ?.

_________________
W140-500SE-LPG sekwencja
W126-500SE-LPG blos

Gdybym chciał walczyć z każdym idiotą na forum brakło by mi życia.


Na górę
Post: pn mar 19, 2012 10:07 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 04, 2006 6:10 pm
Posty: 1380
Lokalizacja: Goleniów
Ja bym proponował jeszcze sprawdzenie stanu łancucha rozrządu, moze jest za bardzo wyciagniety i przez to silnik nierówno pracuje, ostatnio pozyczałem znajomemu przepływomierz do S500, bo nie miał już pomysłów co moze byc nie tak z silnikiem (wczesniej powymienial chyba wszystko co mozliwe w silniku), oczywiscie, wymiana nie przyniosła skutku, dopiero wymiana rozrzadu wyjasniła sprawe nierówno pracujacego silnika.

_________________
Pozdrawiam Mati.
W140 S500 Coupe 94r.
Częśći do W140
Ex:W124 230 TE 86r.;W124 300 CE 89r.; W123 300 D 78r.; W124 300 CE 24V


Na górę
Post: pn mar 19, 2012 1:51 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn lut 04, 2008 5:11 pm
Posty: 205
silnik chodzi jak zegarek, problem ze tylko 10-15min, po tym czasie zachowuje sie tak jak by co 2 min odpinac mu po 1 cylindrze az do calkowitego zgasniecia, a na lancuchu to jednak te obiawy nie bardzo pasują

_________________
W140-500SE-LPG sekwencja

W126-500SE-LPG blos



Gdybym chciał walczyć z każdym idiotą na forum brakło by mi życia.


Na górę
Post: pn mar 19, 2012 8:50 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 04, 2006 6:10 pm
Posty: 1380
Lokalizacja: Goleniów
Nie wiem, może coś z wtryskami?
Masz takie objawy na Pb i LPG?

_________________
Pozdrawiam Mati.
W140 S500 Coupe 94r.
Częśći do W140
Ex:W124 230 TE 86r.;W124 300 CE 89r.; W123 300 D 78r.; W124 300 CE 24V


Na górę
Post: pn mar 19, 2012 10:19 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn lut 04, 2008 5:11 pm
Posty: 205
pb i lpg dokladnie to samo, byc moze na lpg jest minimalnie gorzej gasnie ciutke szybciej i mocniej przerywa.

_________________
W140-500SE-LPG sekwencja

W126-500SE-LPG blos



Gdybym chciał walczyć z każdym idiotą na forum brakło by mi życia.


Na górę
Post: pn mar 19, 2012 10:22 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 04, 2006 6:10 pm
Posty: 1380
Lokalizacja: Goleniów
Jak chcesz moge ci wypożyczyć na próbe przepływomierz i przepustnice, zawsze to bedziesz miał dwie czesci mniej do weryfikacji.
Moje auto i tak nie prędko wyjedzie z garażu.

_________________
Pozdrawiam Mati.
W140 S500 Coupe 94r.
Częśći do W140
Ex:W124 230 TE 86r.;W124 300 CE 89r.; W123 300 D 78r.; W124 300 CE 24V


Na górę
Post: pn mar 19, 2012 11:28 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn lut 04, 2008 5:11 pm
Posty: 205
dziękuje za chęci :) , tz no gdzies tego przeplywomierza jestem pewien na 95% ze jest ok kable wymienione we włoszech wyglada tez bardzo ok, gdyby bylo non stop źle to tak ale po nagrzaniu teoretycznie wydaje sie ze to jakis czujnik na wale czy wałku nie podaje sygnlu lub czujniki halla z tym ze nie wiem co i jak zbadać za bardzo.

_________________
W140-500SE-LPG sekwencja

W126-500SE-LPG blos



Gdybym chciał walczyć z każdym idiotą na forum brakło by mi życia.


Na górę
Post: sob wrz 08, 2012 7:03 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn lut 04, 2008 5:11 pm
Posty: 205
7 - TN-signal (sygnał obrotów) niewłaściwego lub otwarty / zwarcie

http://www.k6jrf.com/MB_SFI.html


ten błąd numer 7 która to może być konkretnie część ?

_________________
W140-500SE-LPG sekwencja

W126-500SE-LPG blos



Gdybym chciał walczyć z każdym idiotą na forum brakło by mi życia.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl