MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt wrz 12, 2025 11:32 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Post: śr gru 07, 2011 2:45 am 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sie 08, 2007 9:46 pm
Posty: 42
Lokalizacja: Gdynia
Witam

Nie daje mi to spokoju więc muszę zapytać [jezyk3]
Mam krótki czas 190tke 2.0 E i próbuję dojść do ładu z Pb.
Obroty falują, czasami gaśnie po puszczeniu pedału gazu na luzie (sprzęgle).
Objaw taki, że obroty lecą do zera bez charakterystycznego chwilowego zatrzymania na 1200 obr.
Tak czy owak z tym sobie poradzę, już jest lepiej po regulacji potencjometra klapy.

Ale do meritum [zlosnikz]:

Zanim jednak wyregulowałem ten potencjometr to stojąc na lekkim wzniesieniu tyłem w kierunku spadku, na ręcznym hamulcu silnik sobie pracował, obroty 700-900, generalnie bez tragedii i po puszczeniu ręcznego na luzie w tył po 4 metrach gaśnie ... !!! [krzyk]
Było słychać pyknięcie, coś jak regulator powietrza dodatkowego, czy inny diabeł :evil: i za chwilę gasł.
O co kaman ?
Przy cofaniu na biegu też jest dziwna sprawa bo ma o wiele większą tendencję do gaśnięcia ...
:)

Pzdr
Adam

_________________
_________________
W115 1975 2.0D :)
W201 1989 2.0E :)


Na górę
Post: sob gru 10, 2011 2:27 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sie 08, 2007 9:46 pm
Posty: 42
Lokalizacja: Gdynia
Dodam ważne informacje:
Silnik z wtryskiem KE, sonda lambda i katalizator.
Założony jest gaz II-gen ale nie używany, bunkier zdjęty.
Podpięte wszystkie urządzenia które były oryginalnie, czyli zawór powietrza dodatkowego, styk hamowania silnikiem etc.
Gdzie się edytuje posty bo nie mogę znaleźć ... ? :roll:
EDIT
ok, już widzę, pierwszego postu w temacie chyba nie można edytować ... :)

_________________
_________________
W115 1975 2.0D :)
W201 1989 2.0E :)


Na górę
Post: śr gru 28, 2011 6:10 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
Miałem tak w 126, że po zejściu poniżej 1000obr gasł -zacinała się iglica w rozdzielaczu KE...

Powodzenia
js

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Na górę
Post: czw gru 29, 2011 6:29 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 10, 2007 9:24 pm
Posty: 563
Lokalizacja: Świdnica
Lewe powietrze,zawór powietrza dodatkowego uszkodzony(miałem taki zawór w 124 że też mi gasił auto ale tylko rozgrzane),źle ustawiony potencjometr.-w tej kolejności bym naprawiał ,sprawdzał.

_________________
W124 260E
LUBLIN INTRALL 3 4CTi90
W201 1,8E => 200E ex.
VW GOLF 2 1,8 ex.
W201 200E => OM601 ex.
W124 300E ex.
W126 260SE ex.
W201 200E ex.
BMW E32 730i ex.
W115 240D => 250 M123 ex.
VW T3 1,6TD => 1,8 RP ex.
LUBLIN 2,9T 2,4 D ex.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl