MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt wrz 12, 2025 11:27 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Post: sob lis 05, 2011 9:28 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn paź 05, 2009 10:47 pm
Posty: 409
Lokalizacja: Sulistrowice/Wrocław
Mam pare pytań odnośnie mojego w201.

1. Podczas jazdy kilka razy zapaliła mi się kontrolka hamulca ręcznego mimo, że takowy nie działa w moim modelu, zdarzyło się to podczas przejazdu przez dziury, które wprawiły samochó w chwilowe wibracje. Co to może być? Czyżby kontrolka od zbyt niskiego płynu hamulcowego także?

2. W pewnym momencie podczas jazdy nagle sprzęgło zaczęło brać bardzo wcześnie, normalnie bierze w połowie, a teraz w zasadzie nagle, nic specjalnie innego nie robiłem na tym odcinku drogi i sprzęgło zaczęło brać w zasadzie prawie przy podłodze??

3. I ostatni problem, być może punkt 2 jest od niego zależny, choć ostatnio się nie ujawniał.
KIedyś w tym aucie zrobiono taki domorosły patent. Od razu zaznaczam, że nie ma on nic wspólnego ze stacyjką, bo ta jest dobra.
Wykonano specjalną dźwignię, którą się wciska i dopiero można odpalić auto, lub po przekręceniu stacyjki na poziom pierwszy dopiero po wyciągnięciu owej dźwigni auto gaśnie.
NIe ma żadnych problemów z odpalaniem itp. Powiedziano mi, że ten patent jest w tym celu, aby nie rozbierać połowy silnika i, że ma to coś wspólnego z wysprzęgleniem.
Nie bardzo rozumiem o co tu chodzi.


Proszę o pomoc w tych trzech punktach.

_________________
Audi 80 1.9 TDI 92’
Citroen Evasion 1.8i 99’

ex:
w123 200D 81’
w123 300D 78’
w201 2.5D 91’
w124 300D 88’
w124 E200T 96’
w202 C230 97’


-----------------------------
PRACOWNIA RENOWACJI MEBLI I STOLARKI ZABYTKOWEJ "U N D"
tel. 693 527 967


Na górę
Post: ndz lis 06, 2011 12:18 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 06, 2005 6:04 pm
Posty: 271
Lokalizacja: Słupsk
za mało płynu hamulcowego


Na górę
Post: pn lis 07, 2011 11:38 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
A ta dźwignia to Polisz Patent na popsuty zaworek podciśnienia w obudowie stacyjki, on gasi i umożliwia odpalenie dizla bo steruje "zdychawką" w pompie wtryskowej. Nie ma nic wspólnego ze sprzęgłem :-)

_________________
Pamiętaj, że Mercedes daje znać, że go coś boli. Nie bagatelizuj oznak słabości.
190E 2.6 - bez LPG - Megasquirt 3.
Chcesz coś naprawić? skonstruować? - www.ldl-elektronika.pl


Na górę
Post: wt lis 08, 2011 8:02 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn paź 05, 2009 10:47 pm
Posty: 409
Lokalizacja: Sulistrowice/Wrocław
ukaniu pisze:
A ta dźwignia to Polisz Patent na popsuty zaworek podciśnienia w obudowie stacyjki,


Można to naprawić?
W jaki sposób i co trzeba wymienić?

_________________
Audi 80 1.9 TDI 92’
Citroen Evasion 1.8i 99’

ex:
w123 200D 81’
w123 300D 78’
w201 2.5D 91’
w124 300D 88’
w124 E200T 96’
w202 C230 97’


-----------------------------
PRACOWNIA RENOWACJI MEBLI I STOLARKI ZABYTKOWEJ "U N D"
tel. 693 527 967


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl