gienkas pisze:
aczkolwiek paliwożernym bolidem
No to ile Ci pali Twoja?
![[totalszok]](./images/smilies/totalszok.gif)
PiotrGo pisze:
Czyżby właściciele E500 usprawiedliwiają przed samym sobą wydanie 2x pieniędzy potrzebnych na E420??
A jak nie jak tak?
Ja się usprawiedliwiam tak:
Nie chciałem mieć niebywałych osiągów, dostępnych w podobnej, tańszej potencjalnie 400E. Chciałem mieć nie osiągi, a 500E, z całą jej otoczką (jakkolwiek gówniana i naciągana ta ideologia by nie była). A że składana w Zuffenhausen, a, że kosztowała w 1991 roku więcej, niż "zwykła" W140 z M119... Historie doskonałe, kiedy spotkasz się z kimś, kto ma choć cień pojęcia i tez lubi stać i lizać się po jajkach. A po tym lizaniu można "przycisnąć" i raczej 500E bywa szybsze niś nawet 400E w W210 i wielu innych...
Jak przeczytałem kiedyś na tym chyba forum.
400E to zwykły banan
500E to Chiquita
Garść danych z forumowej strony:
500E
10.1990: 134.520,00 DM
Accelerations 6,1 s
400E
10.1992: 92.340,00 DM
Accelerations 7,2 s
(prosta matematyka pokazuje róznicę 1,1 s przy 0-100 - to mało? Przy 6,1? To niemal 20% (dobrze liczę?

)
500SE
03.1991: 116.166,00 DM
Accelerations 7,0 s; from 09.92: 7,3 s
Szymon