MERCEDES 4 EVER pisze:
Co do tego cicnienia to zeczywiscie mogło by byc lepsze-ale widziałem ostanio 124 300TE z roku 91 i było rozgrzane do pełnej temp i miało 1,5 i to chyba ok.Mi sie własnie wydaje ze MB wraz z koncem produkcji 124 zrezygnował z tego wskaznika własnie ze wzgledu na te interpretacje ludzi co do stanu silnika...itp.
I ja sadze ze jest tak samo, wiem ze moj silnik jest ok, jak zapalam to idzie na 3, a jak pojezdze niezaleznie ile (duzo czy bardzo duzo) czy to po miescie czy na trasie wskaznik zawsze laduje na 1,5 (oczywiscie po rozgrzaniu silnika i jezdzie chwili na cieplm i oczywiscie na D, bo na P zawsze sie podniesie w okolice 2, moze tez stad roznice w odczycie na zdjeciach)...i sadze czy wyladuje tuz ponizej 2 czy na 1,8 czy na 1,5 to w glownej mierze zalezy od rodzaju oleju, wiadomo ze 15W40 szybciej splynie od XW50 bo w wysokich temp robi sie żadszy, normalka.