MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr cze 25, 2025 11:07 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: śr mar 15, 2006 6:36 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz cze 13, 2004 10:01 pm
Posty: 234
Lokalizacja: Z nad Wisły
no to dlaczego ekonomizer sie nie wychyla gdy stoje na biegu jałowym (N) a wychyla sie gdy wlacze drajwa (D). Pedał gazu nie dotykany przy obu polozeniach dzwigni zmiany biegow (oczywiscie automat 8) .

_________________
W126 300SE było: Gaz Wołga 24, W123 250, W116 280SE, FSO Warszawa 204;


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 15, 2006 6:39 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 06, 2004 3:54 pm
Posty: 137
Lokalizacja: z Zachodu :)
Kozmo1 pisze:
no to dlaczego ekonomizer sie nie wychyla gdy stoje na biegu jałowym (N) a wychyla sie gdy wlacze drajwa (D).


Poniewaz pojawia sie obciazenie silnika - spowodowane zalaczeniem napedu.


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 15, 2006 9:27 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
W Naszym SEC nawet na D się wskazówka nie wychylała. [zlosnik]

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 15, 2006 10:41 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 06, 2004 3:54 pm
Posty: 137
Lokalizacja: z Zachodu :)
georem pisze:
W Naszym SEC nawet na D się wskazówka nie wychylała. [zlosnik]


Kolega ma wersje malolitrazowa - wiec widocznie nawet jak auto stoi to silnik juz sie meczy [zlosnikz] [zlosnikz] :P

_________________
W126 420SE (SMOCZYCA) - 4,2 litra przyjemności skokowej
W201 190


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 16, 2006 12:25 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 06, 2005 7:55 pm
Posty: 1503
Lokalizacja: Łódź [EL]/Szczecin [ZS] czasami
MERCEDES 4 EVER pisze:
Co do tego cicnienia to zeczywiscie mogło by byc lepsze-ale widziałem ostanio 124 300TE z roku 91 i było rozgrzane do pełnej temp i miało 1,5 i to chyba ok.Mi sie własnie wydaje ze MB wraz z koncem produkcji 124 zrezygnował z tego wskaznika własnie ze wzgledu na te interpretacje ludzi co do stanu silnika...itp.


I ja sadze ze jest tak samo, wiem ze moj silnik jest ok, jak zapalam to idzie na 3, a jak pojezdze niezaleznie ile (duzo czy bardzo duzo) czy to po miescie czy na trasie wskaznik zawsze laduje na 1,5 (oczywiscie po rozgrzaniu silnika i jezdzie chwili na cieplm i oczywiscie na D, bo na P zawsze sie podniesie w okolice 2, moze tez stad roznice w odczycie na zdjeciach)...i sadze czy wyladuje tuz ponizej 2 czy na 1,8 czy na 1,5 to w glownej mierze zalezy od rodzaju oleju, wiadomo ze 15W40 szybciej splynie od XW50 bo w wysokich temp robi sie żadszy, normalka.

_________________
"Think Locally,
Fuck Globally"

Kiedyś:
Matiz z kratką - Twardy Zawodnik; MB W124 230TE Aut. - Baleron Forever; Ford Focus II 5d - Fantastic Sam Plastik

Dziś:
Ford Focus kombi III - cholerne 6 biegów!


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl