MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr cze 25, 2025 11:08 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn mar 13, 2006 12:54 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz kwie 24, 2005 9:48 am
Posty: 126
Lokalizacja: Olesnica / Wrocław
Witam, szwankował mi silnik krokowy lub regulator wolnych obrotów jak kto woli, więc go wyjąłem zeby przemyć. Teraz nie umiem go założyć, dzisiaj męczyłem sie 2 godziny w koncu się poddałem . Nie mogę wcisnąc go z ta gumą między kolektory, kombinowałem na rożne sposoby, jak juz jakoś wszedł to z kolei nie mam jak sięgnąć do rurki pod spodem zeby ja załozyć. Pomocy, auto stoi rozgrzebane pod domem, pewnie jest jakis specjalny sposób na załozenie tego. Please, pomózcie!!!!.

_________________
W124 '85 230E...
tak, tak, oczywiście ze LPG.


Na górę
Post: wt mar 14, 2006 12:34 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 06, 2004 3:54 pm
Posty: 137
Lokalizacja: z Zachodu :)
andriu pisze:
Witam, szwankował mi silnik krokowy lub regulator wolnych obrotów jak kto woli, więc go wyjąłem zeby przemyć.


Nie do konca - bo ten regulator nie ma wbudowanego silnika krokowego. Wiec mowiac w ten sposob o tym urzadzeniu popelniasz blad rzeczowy.

andriu pisze:
Teraz nie umiem go założyć, dzisiaj męczyłem sie 2 godziny w koncu się poddałem . Nie mogę wcisnąc go z ta gumą między kolektory, kombinowałem na rożne sposoby, jak juz jakoś wszedł to z kolei nie mam jak sięgnąć do rurki pod spodem zeby ja załozyć.


Dawno nie grzebalem we wtryskowym M102 - ale z tego co pamietam najpierw wkladasz regulator w gume - a potem razem z guma wciskasz go pomiedzy odlew kolektora miedzy 3 i 4 cylindrem. Nie pamietam dokladnie - ale chyba trzeba go tak wcisnac, zeby jedna rurka wedrowala w gore - druga w dol. Z reszta guma, w ktora wlozony jest regulator jest odpowiednio wyprofilowana - co utrudnia pomylke. Wezyk gorny zakladasz bez problemow - dolny zakladasz wkladajac reke pod uklad wtryskowy, a potem macasz sobie az wymacasz rurke i regulator.


Na górę
Post: wt mar 14, 2006 8:10 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz kwie 24, 2005 9:48 am
Posty: 126
Lokalizacja: Olesnica / Wrocław
lewandek pisze:

Nie do konca - bo ten regulator nie ma wbudowanego silnika krokowego. Wiec mowiac w ten sposob o tym urzadzeniu popelniasz blad rzeczowy.
Dawno nie grzebalem we wtryskowym M102 - ale z tego co pamietam najpierw wkladasz regulator w gume - a potem razem z guma wciskasz go pomiedzy odlew kolektora miedzy 3 i 4 cylindrem. Nie pamietam dokladnie - ale chyba trzeba go tak wcisnac, zeby jedna rurka wedrowala w gore - druga w dol. Z reszta guma, w ktora wlozony jest regulator jest odpowiednio wyprofilowana - co utrudnia pomylke. Wezyk gorny zakladasz bez problemow - dolny zakladasz wkladajac reke pod uklad wtryskowy, a potem macasz sobie az wymacasz rurke i regulator.

Zauważyłem, że pod pojęciem silnika krokowego jest on bardziej identyfikowalny, a z założeniem w koncu jakoś sobie poradziłem, niestety czeka mnie powtórka bo musze szukać innego, ten jest już do niczego, dzięki za odpowiedz.

_________________
W124 '85 230E...

tak, tak, oczywiście ze LPG.


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 14, 2006 1:56 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 13, 2003 8:09 pm
Posty: 4194
Lokalizacja: Szczecin
andriu pilnuj nazw tematów, mniej ! i ?, a więcej informacji sugeruję.

_________________
W107024 '77 Smoczyca, za niedługo będzie już 10 lat razem.
w trakcie namyślania się: W116; ex: W201018 '90 Murzyn.

"bułka tarta to nasz narodowy symbol bohaterski... to nasz wkład w światową kuchnię"


Na górę
Post: wt mar 14, 2006 7:59 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: sob lis 26, 2005 7:10 pm
Posty: 702
Lokalizacja: Siedlce woj.mazowieckie
Zauważyłem, że pod pojęciem silnika krokowego jest on bardziej identyfikowalny
Cytuj:

I to jest błędne nazewnictwo ponieważ ww. urządzenie fachowo określane mianem regulatora obrotow minimum nie ma charakterystyki krokowej tylko charakterystykę elektromagnesu czyli prąd= poz. maksymalna , wyłączenie prądu powrót do zera, a silnik krokowy stanie w każdej nastawionej pozycji na drodze od punktu A do B i jest sterowany napięciem niższym od 12 V.

_________________
MB 210 3,2 Pb +lpg, full opcja
wersja USA, 1999 r, kolor gold
MB 126 300 SE, 89 r - sprzedany


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl