MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr cze 25, 2025 7:38 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Post: pt lut 10, 2006 1:20 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lut 29, 2004 6:42 pm
Posty: 55
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Witam serdecznie,

W210 230 '95, skrzynia 4-o biegowa:

Od wczoraj słyszę jakiś huk dobiegający raczej z tyłu, ew pośrodku auta. Słychać go tylko podczas hamowania silnikiem, przy przyspieszaniu milknie. Mam automat, więc jestem pełen obaw czy to nie skrzynia.
Może ktoś się już z tym spotkał?

Z góry wielkie dzięki za pomoc...

_________________
Pozdrawiam,
Czort

1. MB W123 230C, '77, kaledoniengrün, automat, Webasto, "żółte"
oczywiście: ohne LPG
2. MB W210 E230, '95, silber, automat
"Odi profanum vulgus et arceo"


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lut 10, 2006 2:18 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pt sty 07, 2005 5:40 pm
Posty: 710
Lokalizacja: okolice stolicy
No, jak z tyłu to chyba nie skrzynia.Rozpędź sie do 70-80,daj na luz , jedz slalomem i słuchaj.Jak skręcasz w prawo i ci wyje to masz rozwalone lewe i odwrotnie.Wyje bardziej obciążone łożysko.Jak nic nie słychać to może tylny most?Ruszaj łagodnie,jedź prosto i słuchaj.

_________________
W 124 300 TE 24 `92 SPORTOWY KARAWAN
Nie podoba ci się mój styl jazdy?Zejdź z chodnika....


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lut 10, 2006 2:25 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: śr wrz 28, 2005 1:33 pm
Posty: 619
Lokalizacja: Holandia, Den Haag, ZH
A jak nie dojdziesz do tego co to jest to chętnie odkupie za jakieś 3000zł i nie będe wybredny :lol:
A tak poważnie to skrzynie wykluczam. Może cośz dyfrem.

_________________
Fiat Brawo 1.4 turbo 2011r
Skoda Fabia 1.6 TD 2011r.
Dacia Lodgy 1.6 2016r.
Alfa 156 1.8 2004r.
Jaguar S-type 3.0 2002r


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lut 10, 2006 2:27 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lut 29, 2004 6:42 pm
Posty: 55
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
agaj666 pisze:
No, jak z tyłu to chyba nie skrzynia.Rozpędź sie do 70-80,daj na luz , jedz slalomem i słuchaj.Jak skręcasz w prawo i ci wyje to masz rozwalone lewe i odwrotnie.Wyje bardziej obciążone łożysko.Jak nic nie słychać to może tylny most?Ruszaj łagodnie,jedź prosto i słuchaj.


Wyje po środku i znika podczas przyśpieszania....

Ale posłucham zaraz...

_________________
Pozdrawiam,

Czort



1. MB W123 230C, '77, kaledoniengrün, automat, Webasto, "żółte"

oczywiście: ohne LPG

2. MB W210 E230, '95, silber, automat

"Odi profanum vulgus et arceo"


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lut 10, 2006 2:43 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pt sty 07, 2005 5:40 pm
Posty: 710
Lokalizacja: okolice stolicy
Most.Tez tak mam przy prędkościach 90-100. Lekko wyje a potem jest spoko.Myślę,że most ale nie mam pewności na 100%. Raczej na 98,75%.Zrób głośniej radio..........;)

_________________
W 124 300 TE 24 `92 SPORTOWY KARAWAN

Nie podoba ci się mój styl jazdy?Zejdź z chodnika....


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lut 10, 2006 2:55 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 29, 2003 7:31 pm
Posty: 3225
Lokalizacja: Kraków
U mnie podoban rzecz była jak rozleciała się podpora wału.

_________________
pozdrawiam Andrzej
Mercedes Benz 450 SLC - było
MGB 1965
GMail: anwojcik (at) gmail.com


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lut 10, 2006 6:23 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob gru 11, 2004 10:27 pm
Posty: 1053
Lokalizacja: SOPOT (GAS) i (GSP)
Pojedź do znajomego warsztatu (ja jadę do "oponiarzy"). Podnieś auto na podnośniku (taki z łapami) i uruchom silnik. Włącz bieg, podnieś wysoko i możesz teraz wejść pod auto. Jest okazja dokładnie osłuchać spód. Nie musisz jechać 80 żeby słyszeć co jest nie tak - wystarczą wolne obroty. Jak uważasz że nie to posadź kogoś "kumatego" za kierownicą niech delikatnie doda gazu. Mogą hałasować tarcze hamulcowe (w zimie szybko rdzewieją - sól) - u mnie tak kiedyś było - tarcze były do wymiany i od razu cicho :) (W115 po ponad 700 tyś km). A byłem pewny że to most... :P
Pozdrawiam

_________________
Andrzej
W126 300SE '90 - chyba nikt nie ma większego wypasu VIN
W126 300SEL '86 - oryginalny lakier i bez rdzy
W126 300SE '86 - LPG od 1995r
W124 200D '86 - został dawcą dla wielu
W115 240D 3.0 - był ze mną 20 lat... sprzedany :(


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lut 10, 2006 11:12 pm 
Offline
weteran

Rejestracja: śr kwie 07, 2004 5:29 pm
Posty: 2204
agaj666 pisze:
.Jak skręcasz w prawo i ci wyje to masz rozwalone lewe i odwrotnie

Nooo, ale w kole to wyje stale i nie przestaje przy przyspieszaniu

and6412 pisze:
U mnie podoban rzecz była jak rozleciała się podpora wału.

Podpora nie wyje z tyłu, tylko jakby "pod tyłkiem" ;)

Tak więc... ja również stawiam na
agaj666 pisze:
Most.

[szalone]
Ale nie przejmuj się- masz jeszcze porządne auto w zapasie [zlosnik] ;)


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lut 12, 2006 10:34 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lut 29, 2004 6:42 pm
Posty: 55
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
wojz pisze:
agaj666 pisze:
.Jak skręcasz w prawo i ci wyje to masz rozwalone lewe i odwrotnie

Nooo, ale w kole to wyje stale i nie przestaje przy przyspieszaniu

and6412 pisze:
U mnie podoban rzecz była jak rozleciała się podpora wału.

Podpora nie wyje z tyłu, tylko jakby "pod tyłkiem" ;)

Tak więc... ja również stawiam na
agaj666 pisze:
Most.

[szalone]
Ale nie przejmuj się- masz jeszcze porządne auto w zapasie [zlosnik] ;)


Wyje cały czas, ale przy przyspieszaniu mniej, zrobię test jak sugerujecie.
Tak naprawdę wyje "pod tyłkiem" i przenosi się na całe auto.
Z resztą hałasuje cały czas, przy przyspieszanu dużo mniej.

A 123 czeka na mniej soli. I tak nie mam założonych zimówek, a za oknem nie jest lekko...

_________________
Pozdrawiam,

Czort



1. MB W123 230C, '77, kaledoniengrün, automat, Webasto, "żółte"

oczywiście: ohne LPG

2. MB W210 E230, '95, silber, automat

"Odi profanum vulgus et arceo"


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 13, 2006 9:34 am 
Offline
weteran

Rejestracja: śr lut 04, 2004 12:38 am
Posty: 2215
Lokalizacja: Limerick
Czort pisze:
Tak naprawdę wyje "pod tyłkiem" i przenosi się na całe auto.


Podporę można "osłuchać" metalowym prętem od strony kabiny w czasie jazdy (po przyłożeniu do tunelu w okolicy mocowania podpory)

_________________
W203 Kompressor


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 13, 2006 10:06 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 21, 2001 1:00 am
Posty: 584
Lokalizacja: Szczecin/Poznań
Cytuj:
Podporę można "osłuchać" metalowym prętem od strony kabiny w czasie jazdy

Można, ale dużo lepiej słychać jak się po prostu wlezie do bagażnika. Doskonale słychać wszelkie stuki i hałasy od zawieszenia i przekładni za to prawie wcale nie słychać silnika. Nie wiem czy hałas od podpory aż tak się niesie, ale na pewno można będzie wykluczyć zawieszenie i dyfer.

_________________
komin


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl