MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz cze 22, 2025 11:48 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: sob paź 01, 2005 11:57 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz kwie 24, 2005 9:48 am
Posty: 126
Lokalizacja: Olesnica / Wrocław
jarecki pisze:
u mnie ten regulator jest wyjęty i tam jest po prostu zaslepka...

To mnie zainteresowało, bo tez wydaje mi sie ze u mnie regulator nadaje sie do wyrzycenia, nie masz problemów z odpalaniem? Trzeba było jakis specjalnych dodatkowych przeróbek? Opisz cos wiecej, dzięki.

_________________
W124 '85 230E...
tak, tak, oczywiście ze LPG.


Na górę
 Tytuł:
Post: sob paź 01, 2005 4:29 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 06, 2004 5:44 pm
Posty: 1213
Lokalizacja: Kutno
andriu pisze:
jarecki pisze:
u mnie ten regulator jest wyjęty i tam jest po prostu zaslepka...

To mnie zainteresowało, bo tez wydaje mi sie ze u mnie regulator nadaje sie do wyrzycenia, nie masz problemów z odpalaniem? Trzeba było jakis specjalnych dodatkowych przeróbek? Opisz cos wiecej, dzięki.

Lepszej głupoty juz nie można wymyślić.

Ja bym wyjął ten nastawnik i go porządnie umył w rozpuszczalniku. Po włączeniu zapłonu nastawnik zostaje otwarty na max. Jak się zatniej w tej pozycji to stoi na 2000RPM Zaciąć się może ponieważ przysłonę cofa sprężyna a nie elektromagnes jak np. w BMW.

_________________
W124 300E jedna z najszybszych kuchenek gazowych w Kutnie "Siwek"


Na górę
 Tytuł:
Post: sob paź 01, 2005 9:04 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz kwie 24, 2005 9:48 am
Posty: 126
Lokalizacja: Olesnica / Wrocław
Antoni Janikowski pisze:
Lepszej głupoty juz nie można wymyślić.

Ja bym wyjął ten nastawnik i go porządnie umył w rozpuszczalniku. Po włączeniu zapłonu nastawnik zostaje otwarty na max. Jak się zatniej w tej pozycji to stoi na 2000RPM Zaciąć się może ponieważ przysłonę cofa sprężyna a nie elektromagnes jak np. w BMW.


Tak tylko zapytałem :oops: dzisiaj własnie to umyłem i gówno to dało, musze szukac drugiego. Piszesz ze jak sie zatnie to daje własnie 2000obr, ja dzisiaj gasząc auto, przełączyłem na Pb, a obr. jak poszły w góre to sam zgasiłem przy prawie 3000.

_________________
W124 '85 230E...

tak, tak, oczywiście ze LPG.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz paź 02, 2005 4:16 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sty 17, 2004 3:27 pm
Posty: 228
Lokalizacja: Stęszew pod Poznaniem
u mnie objaw jest taki:
jak wsadzę jeden regulator(bo mam dwa) to nie chce nawet zagadac) a jak wsadze drugi to odpala, wchodzi na 3-4tys. obrotów i gasnie!!! nie pomaga zadne dodawanie gazu ani nic...
Szczerze mówiąc nie wiem czemu tam jest zatkane ale tak jest u mnie przerobione i powiem szczerze chodzi dobrze i na benzynie i na gazie... Aha! w miejscu gdzie powinien byc ten regulator jest wstawiony antywybuch :) zresztą moj kolega mi go robil bo przy kiepskim palcu i kopułce miałem ciagle "strzały" Po wymianie palca i kopułki jak ręką odjął... Jak ktoś chce to moge pokazać ten patent ;)

_________________
MB W123 200D 79r. biały sprzedany... - :-(
MB W201 200 85r. czarny metalic automatic + gaz - sprzedany :-)
MB W124 230E czarny mafioso :-P


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz paź 02, 2005 9:19 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz kwie 24, 2005 9:48 am
Posty: 126
Lokalizacja: Olesnica / Wrocław
U mnie po odpaleniu na benzynce na zimnym najpierw wchodził na 2000obr. tylko ze dosc szybko przełączałem na gaz, to obroty spadały, i chodził elegancko, w zeszły weekend cos sie pochrzaniło, i po uruchomieniu na zimnym jest 500obr z tendencją malejąca i lubi zgasnąć. i trzeba dobrze przygazować kilka razy zeby złapał swoje obroty. O jezdzie od razu po odpaleniu nie ma mowy, bo na luzie gasnie. Natomiast w czasie jazdy, np w trasie gdy zwalniam np przed swiatłami i wrzuce luz to przedtem obroty spadały do 500, podskakiwały do 1000 i tak dwa trzy razy ale nie gasl, teraz lubi zgasnąc, z odpalaniem zagzrzanego silnika raczej nie ma kłopotu. Martwi mnie to troche bo jest coraz chłodniej, silnik bedzie szybciej stygł i cześciej bedzie taki kabaret z uruchamianiem.

_________________
W124 '85 230E...

tak, tak, oczywiście ze LPG.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl