Jak w temacie... A stalo sie to jak zmienilem sobie podswietlenie zegarów na UV. Mówie wam jaki odjazd!!!!! No ale przestało mi wskazywac ilosc obrotów i cisnienie oleju...

tzn nie tak do konca... bo jak wkladam licznik tak do polowy to wskazuje - jak wcisne dalej to przestaje... Domyslam sie ze cos nie laczy ale nie moge kablami zbytnio poszarpac bo i tak nie ma tam wiele miejsca a tym bardziej jak juz sie wciska licznik na miejsce...

czyli dziala mi wszystko ok jak licznik jest do polowy wsuniety! Jak wysuwam to przestaje j/w i jak wsuwam glebiej to tez...
Juz dostaje na łeb! NIe bardzo mi sie podoba taka jazda z licznikiem 3 cm wysunietym i tym bardziej ze on ma juz tam luz i zaczyna sie ruszac i czasami tez w czasie jazdy sie przesunie i "gubie" obroty i cisnienie!
Czy ktos moze doradzic cos???
Przeciez nie bede pruł kabli tym bardziej ze nic przy nich nie robilem i nie mialem wczesniej takich objawow...

_________________
MB W123 200D 79r. biały sprzedany... -
MB W201 200 85r. czarny metalic automatic + gaz - sprzedany
MB W124 230E czarny mafioso
