MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz cze 22, 2025 4:20 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Post: pt lip 01, 2005 12:27 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 16, 2004 3:01 pm
Posty: 999
Lokalizacja: Kartuzy k/Gdanska
Zastanawiam sioę jak bezie z jazda czy taki Turbo dieselek się zbiera porównywalnie do M102.? jak będzie z np. power slide'ami [zlosnik] albo z dynamika przy przyspieszzaniu??

M<ysle ze moment obr. zrobi swoje, ale czy warto zmieniac M102 na 300CD czy to za powazna operacja??
W sumie ropkę mialbym za darmo, a za cene kupna tego diesla mam zamontowany dobry gaz wiec jak?? bo sam nie wiem...
Jak wygląda sprawa osprzetu silnika przekładki co oprócz silnika musze wymieniac, moze to za powazne zeby sie pieprzyc...??

_________________
W220 -S 500 L - VIPOWÓZ
W110 -200E automatic - SKRZYDEŁKO
EX:
R129- 500SL NALEŚNIK
W126C- 560SEC SECZYSKO
W123C- 230 CE 2.8 vel 200D BANDYTA


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lip 01, 2005 12:43 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 15, 2002 1:00 am
Posty: 3709
Lokalizacja: Szczecin
Przydałoby się zmienić most...

_________________
Pozdrowki
adi
W Polsce sprzedaje się tylko godność i wódka


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lip 05, 2005 9:26 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 27, 2004 11:04 am
Posty: 666
Lokalizacja: Gdańsk
Kuba, ile jeszcze silników wsadzisz do kupejki [zlosnik] . Trzymaj się wyremontowanej 230tki. [usmiech] .

BTW:Na pewno masz lepsze odejście niż 300DT.

_________________
94' 202 C180, 94' 202 C280, 09' Triumph Street Triple
Ex: 82' 123 280E


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lip 05, 2005 10:03 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sie 02, 2001 2:00 am
Posty: 1431
Numer GG: 34862
Lokalizacja: Warszawa
Grzegi pisze:
BTW:Na pewno masz lepsze odej¶cie ni¿ 300DT.

230 E
136 hp / 100 kW at 5100 /min
205 Nm at 3500 /min
300 turbo
125 hp / 92 kW at 4350 /min
250 Nm at 2400 /min

trzeba by się zastanowić , niby mniej koni ale wiekrzy moment ma dieselek, moze mial by jakies szanse ?? [zlosnik]

dla nendznego porównania 123 200 (gaznik benzyna) ze 126 300D

200:
109 hp / 80 kW at 5200 /min
Maximum torque 170 Nm at 3000 /min
300D
84 hp / 64 kW at 4200 /min
163 Nm at 2400 /min
w zasadzie dziwie sie że ten pierwszy dostał od mojego 126 ...... [zlosnik], chyba winą jest most nie od 300D :lol:

_________________
Kubitus


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lip 05, 2005 2:49 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 13, 2003 8:09 pm
Posty: 4194
Lokalizacja: Szczecin
JaKon pisze:
jak bezie z jazda czy taki Turbo dieselek się zbiera porównywalnie do M102.

Która wersja? Były drobne róznice w mocy i momencie. Dane m.in. na stronie Maćka.

JaKon pisze:
jak będzie z np. power slide'ami

Rewelacyjnie [hehe]

_________________
W107024 '77 Smoczyca, za niedługo będzie już 10 lat razem.
w trakcie namyślania się: W116; ex: W201018 '90 Murzyn.

"bułka tarta to nasz narodowy symbol bohaterski... to nasz wkład w światową kuchnię"


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl