MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz cze 22, 2025 9:50 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: wt cze 07, 2005 9:35 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 13, 2003 8:09 pm
Posty: 4194
Lokalizacja: Szczecin
roadrunner pisze:
esteś pewien ze to był KE a nie K albo jakiś klon(D-jetronik)

Teraz dałeś ognia [zlosnik]

roadrunner pisze:
i juz lambada jest

roadrunner pisze:
tylko lambadę

I jeszcze latynoskie klimaty ;)

_________________
W107024 '77 Smoczyca, za niedługo będzie już 10 lat razem.
w trakcie namyślania się: W116; ex: W201018 '90 Murzyn.

"bułka tarta to nasz narodowy symbol bohaterski... to nasz wkład w światową kuchnię"


Na górę
 Tytuł:
Post: wt cze 07, 2005 9:52 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
Wookee pisze:
roadrunner pisze:
esteś pewien ze to był KE a nie K albo jakiś klon(D-jetronik)

Teraz dałeś ognia [zlosnik]


No bo troszeczke dziwne dla mnie ten brak lambdy Przedchwilą na stronce MacKuza sprawdzalem i jest podzial rocznikowy 84-89 89-92 dla 124 ja mam z tego 1 przedziału i mam juz lambde więc jak jej nie bylo to wiec byla najprawdopodobniej od poczatku produkcji no i oczywiście jedyny wtrysk to KE ale to wiem dopiero teraz(nie jestem znawcą MB poprostu wiem conieco o silnikach więc póki nie sprawdzę albo ktoś mi nie powie co gdzie jeździło to nie wiem), podobnie W201. Były co prawda wersje bez kata ale to nie znaczy że bez lambdy.

roadrunner pisze:
i juz lambada jest

roadrunner pisze:
tylko lambadę

I jeszcze latynoskie klimaty ;)[/quote]
Tak właśnie mechanicy wprowadzaja odrobine tańca i zabawy do swojego życia [zlosnik]


Ostatnio zmieniony wt cze 07, 2005 9:54 am przez roadrunner, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
 Tytuł:
Post: wt cze 07, 2005 10:20 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 13, 2003 8:09 pm
Posty: 4194
Lokalizacja: Szczecin
roadrunner pisze:
No bo troszeczke dziwne dla mnie ten brak lambdy

To może inaczej:
http://w114-115.org.pl/forum/viewtopic. ... &&start=45

Pierwszy temat od góry. Krótko o D-Jet i K-Jet. Wynika też z tego, jakim klonem z K jest system D [zlosnik]

OT
roadrunner pisze:
Tak właśnie mechanicy

roadrunner pisze:
jakies studaia informatyczne sie kończyło

Znaczy - mechanik kwantowy? :D

_________________
W107024 '77 Smoczyca, za niedługo będzie już 10 lat razem.
w trakcie namyślania się: W116; ex: W201018 '90 Murzyn.

"bułka tarta to nasz narodowy symbol bohaterski... to nasz wkład w światową kuchnię"


Na górę
 Tytuł:
Post: wt cze 07, 2005 11:41 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
Wookee pisze:

OT
roadrunner pisze:
Tak właśnie mechanicy

roadrunner pisze:
jakies studaia informatyczne sie kończyło

Znaczy - mechanik kwantowy? :D


No nie da się ukryć najpierw 5 lat technikum samochodowego potem studia juz o zupełnie innym profilu. Życie. Informatyka to dla mni eteraz sposób na zarobek a mechanika hobby. Chociaż częso żałuje że nie jest odwrotnie.

Wookee pisze:
Pierwszy temat od góry. Krótko o D-Jet i K-Jet. Wynika też z tego, jakim klonem z K jest system D


Klon nie uzyłem w sensie ze D powstał z K czy KE tylko w sensie ułomności układu.


Na górę
 Tytuł:
Post: wt cze 07, 2005 7:57 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 06, 2004 5:44 pm
Posty: 1213
Lokalizacja: Kutno
A wszystkie te wtryski są ułomne. No mówię wam że były KE bez lambdy, jeśli nie było katalizatora, a jeśli był to musiała byc lambda, później wszystkie MB miały i KAT i lambdę.

_________________
W124 300E jedna z najszybszych kuchenek gazowych w Kutnie "Siwek"


Na górę
 Tytuł:
Post: wt cze 07, 2005 8:21 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
Antoni Janikowski pisze:
A wszystkie te wtryski są ułomne..


Pewnie że bym wolal mieś zamontowany PMI hondy ale w sumie nie nazekam, 18 letni uklad dziąl b.dobrze a z tego co wiem poprzedni wlaściciel tez nic nie wymieniał czyli od 12 lat nic przy wtrysku nie było robione. Na trasie spalanie 12-13l przy średniej predkości 100-120 a chwilowej ok 140km/h. w mieście 16l.


Na górę
 Tytuł:
Post: wt cze 07, 2005 9:14 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 06, 2004 5:44 pm
Posty: 1213
Lokalizacja: Kutno
Wiesz mi jako serwisantowi to bardziej zależy na mozliwości szybkiej diagnozy testerem, a nie pitoleniu się z manometrami. Aczkolwiek KE ma swój urok, szczególnie w M-B i Audi Coupe [zlosnik] . A te kilkanaście przewodów we wtyczce to aż sympatycznie wygląda kiedy kończę naprawę jakiegoś Motronic'a po spaleniu.

_________________
W124 300E jedna z najszybszych kuchenek gazowych w Kutnie "Siwek"


Na górę
 Tytuł:
Post: śr cze 08, 2005 11:01 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
Antoni Janikowski pisze:
Wiesz mi jako serwisantowi to bardziej zależy na mozliwości szybkiej diagnozy testerem, a nie pitoleniu się z manometrami. Aczkolwiek KE ma swój urok, szczególnie w M-B i Audi Coupe [zlosnik] . A te kilkanaście przewodów we wtyczce to aż sympatycznie wygląda kiedy kończę naprawę jakiegoś Motronic'a po spaleniu.


Sorki ale jakos nie mam zaufania do wtyczek i testerów serwisowych. Kiedyś musialem zagrozić wymianą auta (serwis przez 2 tygodnie nie potrafil ustalic co jest) dopiero wtedy wzieli kogoś kto sie naprawde na tym znał i po godzinej jeździe próbnej z podłączonym testerem doszli że lambda sie wiesza. Z mojego doświadczenia (może to w Szczecinie tylko tacy "fachowcy") wynika ze biorą tylko kasę za diagnostyka poczym okazuje sie ze po wymianie części usterka nie znika. Wole kolesia ze starym PC i kupą kabli który po zczytaniu kodu błedu bierze jeszcze miernik i pokolei sprawdza wszystkie elementy mogace powodować błąd. Mojego MB koles regulował w oparciu o 3 mierniki cyfrowe (1lambda, 2 nastawnik paliwa, 3niestety nie wiem gdzie był podlaczony). Efekt taki że auto dziala jak trzeba i nic nie bylo wymieniane. Przyjeżdzali do niego wszyscy którzy nie mogli znaleźć rozwiazania w serwisie.
Sam też się troche obijalem po serwisach i wiem jak błedne potrafią byc wskazania testerów.
BTW Kumpel z Poznania już 2 rok walczy ze swoim M102 (problemy z wolnymi obrotami) okazało się że nikt nawet nie zwrócil uwagi ze źle podlączone jest podciśnienie do modułu zapłonowego. Do tej pory zdążył juz wymienic polowe osprzetu.


Na górę
 Tytuł: CE
Post: pn cze 13, 2005 12:59 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz sty 09, 2005 4:12 pm
Posty: 43
Jak chcesz ladne CE to mam takie na sprzedaz :roll:
Obrazek

_________________
Rafal77

Ducati Monster S4


Na górę
 Tytuł:
Post: wt cze 14, 2005 10:03 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 06, 2004 5:44 pm
Posty: 1213
Lokalizacja: Kutno
A ja lubię swojego paskudnego wolnego KTS'a 500, ale miernik to podstawa, tu masz rację. Do ustwiania KE wystarczy dobry analizator, a miernik zostaw do diagnostyki.

_________________
W124 300E jedna z najszybszych kuchenek gazowych w Kutnie "Siwek"


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl