MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr wrz 03, 2025 7:07 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Post: śr gru 29, 2004 12:45 am 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw gru 16, 2004 2:54 pm
Posty: 14
Lokalizacja: konin
witam może ktoś będzie mądżejszy i powie mi co jest z pompą wakom tą od podciśnienia a więc słabo działała wymieniłem membrane i zaworki a ona nadal nie ma siły zassać aby zgasić silnik (3.0 d) chamulec też twardy co to może być czy może serwo puszcza i gubi ciśnienie.Czekam na wasze opinie.

_________________
właściciel mercedesa 126


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 29, 2004 1:08 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: czw sie 26, 2004 3:40 pm
Posty: 35
Lokalizacja: Kraków
Witam
Byc moze gdzies ucieka podcisnienie. Sprawdz przewody, szczegolnie na laczeniach (trojnikach). A dzialaja inne elementy napedzane/sterowane podcisnieniem? (zaglowki, swiatla przednie). P.S. te 300D to od w123 czy oryginany SD ?

Pozdr.

_________________
MB W201 Diesel 1985 Automat - poszła z KR do KN jako material genetyczny. Obecnie plastik na litere F. (ale na szczescie nie Fiat i nie Francuskie :-))


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 29, 2004 1:20 am 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw gru 16, 2004 2:54 pm
Posty: 14
Lokalizacja: konin
nie przerabiany z 123 a co do innych użądzeń to niemam jak sprawdzić bo ich nie ma albo sąnie popodłączane ale raczej to 1, węże powymieniąłem na nowe i dalej lipa.

_________________
właściciel mercedesa 126


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 29, 2004 1:27 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: czw sie 26, 2004 3:40 pm
Posty: 35
Lokalizacja: Kraków
Czyli jak inne sa poodlaczane to sprawdz czy dobrze sa zaslepione koncowki ich przewodow podcisnieniowych doprowadzajacych. A centralny pneumatyczny tez odlaczony/dziala?

Pozdr.

_________________
MB W201 Diesel 1985 Automat - poszła z KR do KN jako material genetyczny. Obecnie plastik na litere F. (ale na szczescie nie Fiat i nie Francuskie :-))


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 29, 2004 1:32 am 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw gru 16, 2004 2:54 pm
Posty: 14
Lokalizacja: konin
troche się teraz zdziwiłem bo centralny działa a od pompy mam tylko wąż do serwa i do gaszenia silnika to skąd central se podciśnienie bieże bo z pompy nie ma skąd.Musze to wszystko dokladnie przejżeć. Dzięki za rade może coś jeszcze przeoczyłem.

_________________
właściciel mercedesa 126


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 29, 2004 1:41 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: czw sie 26, 2004 3:40 pm
Posty: 35
Lokalizacja: Kraków
Wszystko idzie od pompy vacuum, potem sie to wszystko rozgalezia. Trzeba sie uzbroic w cierpliwosc przy sprawdzaniu, gdyz nie zawsze schemat polaczen daje rade, bo byc moze niektorzy "fahofcy" testowali tu swoje patenty [zlosnik] P.S. Mogl tez sie zwalic ten silownik podcisnieniowy na pompie wtryskowej co zamyka doplyw paliwa (ten co na nim jest wylacznik awaryjny silnika)

Pozdr.

_________________
MB W201 Diesel 1985 Automat - poszła z KR do KN jako material genetyczny. Obecnie plastik na litere F. (ale na szczescie nie Fiat i nie Francuskie :-))


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 29, 2004 11:46 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pt gru 24, 2004 8:15 pm
Posty: 25
Lokalizacja: śląsk
Jeżeli to tylko chodzi o to że auto nie gaśnię to albo jest coś uszkoszone w stacyjcę albo zapchał się otworek w głównym wężyku z podciśnieniem.I teraz zrób tak ściągnij na chwilę wężyk z głównej rurki plastikowej wchodzącej do serwa i przytkaj palcem czy coś ssa.Jak słabo to weż igłę i przeczyść wylot tej rury (głównej) na trójniku dwa wyloty duże jeden mały .A jeżeli od razu ssało to możę być jednak stacyjka,albo użądzenie w pompię ,spróbuj jeszcze założyć wężyk na pompę gumowy trójniczek i na główny przewód plastikowy i zatkaj 3 wylot palcem .Pamiątaj że podczas prób silnik musi pracować.


Na górę
 Tytuł:
Post: pt gru 31, 2004 1:19 am 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw gru 16, 2004 2:54 pm
Posty: 14
Lokalizacja: konin
wszystkie te rady są ok ale pompa tak słabo ciągnie że nawet ona sama nie ma siły na tyle zassac aby zgasić motor co jeszcze musze wymienic aby było ok niby to takie proste ale nie wiem.

_________________
właściciel mercedesa 126


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl