MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://forum.w114-115.org.pl/

Zapowietrzanie układu paliwowego???
https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=9736
Strona 1 z 1

Autor:  emiloski [ śr gru 22, 2004 9:39 am ]
Tytuł:  Zapowietrzanie układu paliwowego???

Witam Panowie i Panie!
mam następujący problem: wyjezdziłem do końca ropkę (samochód sam zgasł) . zalałem nową porcję ropy no i wiadomo odpowietrzanie, pompowałem pompka ręczna chyba ze 2 godziny paliwo było juz wszędzie ( filtry, przewody no i chyba w pompie tez po takim pompowaniu) ale auto nie chciało odpalic.
doszdłem do wniosku ze nie dostaje paliwa , wie poluzowałem metalowe przewody na wtryskach i rzeczywiście na 3 garach nie dotawał paliwa. chyba były zapowietrzone metalowe przewody. kręciłem az sie pokazało paliwo na poluzowanych przewodach ( chy 10razu ładowałem akum) no i po tygodniu męki odpalił. było wszystko oki
ale na drugi dzionek znów to samo załapuje tylko na dwóch garach i nie chce odpalić czy to mozliwe zeby te metalowe przewody sie same zapoietrzały (dokrecone są solidnie) i czy mozliwe ze zapowietrzają sie przez przewody gumowe o nadmiarowe na wtryskach? moje sa w nienajlepszej kondycji.

z góry dziekuje za podpowiedzi. dodam ze moje auto to w 123 300D automat ( rozcią nie wchodzi w grę niestety.
a tak na marginesie słyszałem ze jest jakis patent na odpalanie z rozciagu automata - czy cos słyszeliscie o tym?

Autor:  Merolek 115 [ śr gru 22, 2004 12:40 pm ]
Tytuł: 

A po zapaleniu silnik jak długo pracował?

Autor:  emiloski [ śr gru 22, 2004 12:47 pm ]
Tytuł: 

Merolek 115 pisze:
A po zapaleniu silnik jak długo pracował?



Dość długo zrobiłem pare kilometrów potem zgasiłem potem znów pare kilometrów dopiero po nocy znów nie chciał zapalic. łapie na dwóch garach
świece powinny byc ok bo niedawno wymieniane.

Autor:  Merolek 115 [ śr gru 22, 2004 1:06 pm ]
Tytuł: 

Po zapaleniu powinieneś pokolei każdy przewód metalowy który dochodzi do wtrysku poluzować.Tak długo mieć go delikatnie poluzowanego aż wypchnie wszystkie bąbelki powietrza.Jak nie możesz go odpalić teraz to jeszcze raz odpowietrz filtr i pompe za pomocą ręcznej pąpki.A potem dojście do wtrysków za pomocą rozrusznika.Tylko zbyt mocno nie luzuj nakrętek przy wtryskach.Powodzenia.

Autor:  emiloski [ śr gru 22, 2004 2:02 pm ]
Tytuł: 

A powiedzcie mi jeszce czy zły sta przewodów gumowych od nadmiaru na wtryskach moze miec wpływ na zapowietrzanie sie?

Autor:  sowik [ śr gru 22, 2004 5:29 pm ]
Tytuł: 

Cytuj:
a tak na marginesie słyszałem ze jest jakis patent na odpalanie z rozciagu automata - czy cos słyszeliscie o tym?


ponoc Wiedzmin cos wie jak zapalic automata na zaciag...

Autor:  _me: how_ [ śr gru 22, 2004 7:19 pm ]
Tytuł:  Re: Zapowietrzanie układu paliwowego???

Na drugi raz, jeśli oczywiście masz warunki zalej oba filtry ropą. Będzie ci dużo łatwiej. Ja wtedy nawet nie muszę pompować.

emiloski pisze:
a tak na marginesie słyszałem ze jest jakis patent na odpalanie z rozciagu automata - czy cos słyszeliscie o tym?


Żadna filozofia. Na N trzeba się rozbujać, podgrzać świece już w czasie jazdy i wrzucić na D. Mimo, że literatura podaje 70 km/h, to mi udało się już przy 40.

Oby nie za często.

Autor:  mercspec [ pt gru 24, 2004 9:55 pm ]
Tytuł: 

weż sobię jeszcze przed odpowietrzaniem wysokiego ciśnienia odpowietrz filtr i całą resztę poluzuj elastyczny przewód wylotowy i po pompój trochę pompką ręczną możesz takżę zdjąść zatyczkę z ostatniego wężyka nadmiarowego i pompuj do tą aż wyleci całe powietrzę .Ja zawszę po wyciągnięciu pompy tak robię i jest ok wysokiego ciśnienia nawet nie dotykam.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/