MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
zostalem tunning'owcem :D https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=9703 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | lysy2 [ pn gru 20, 2004 11:46 am ] |
Tytuł: | zostalem tunning'owcem :D |
hej Popey juz widzial moj wynalazek i sie slusznie usmial z czerwonej klapki zamykajacej dolot pow. dla benzyny ![]() poki nie znajde odpowiedniego silownika, to taki mechanizm bedzie funkcjonowal ![]() co zrobilem: rozdzielilem dolot pow. dla LPG i benzynki. za zoltym filtrem miesci sie na dystansach mixer LPG, a rura z filtrem w srodku to dolot pow. dla PB95 po co to zrobilem - mixer tlumi 90% !! powierzchni dolotu pow. i silnik nawet na benz. sie mulil. odzyskalem poprostu fabryczna moc jednostki dla PB95. krotko-czas do 100'ki skrocil sie o 4 !! sek. na LPG jezdzi lepiej niz poprzednio(chyba kwestia otwartego filtra), a zuzycie paliwa w gornych granicach normy (mialem dopiero 1 tankowanie) krytyke przyjme, a potem oleje ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Wookee [ pn gru 20, 2004 12:45 pm ] |
Tytuł: | |
Wygląda jak koncówka od 3fazy ![]() Krytykować merytorycznie nie będę, bo się na tym nie znam. Z etstetycznego punktu widzenia, ożywia kolorystycznie zawartość somochodu pod maską ![]() ![]() |
Autor: | lysy2 [ pn gru 20, 2004 1:06 pm ] |
Tytuł: | |
wyglada, bo jest to koncowka wtyku 3 fazowego ![]() dobre szczelne zamkniecie ze sprezyna ![]() pasuje kolorystycznie do kopolki zaplonu ![]() |
Autor: | tomas [ pn gru 20, 2004 1:29 pm ] |
Tytuł: | |
Estetytka estetyką, to są pewnie eksperymenty, które zaowocują profesjonalnym wykonaniem dolotu ![]() |
Autor: | lysy2 [ pn gru 20, 2004 1:58 pm ] |
Tytuł: | |
jak klapka jest otwarta, to pow. jest filtrowane filtrem w rurze (pisalem wyzej) na fotce widac zamaskowane tasma laczenie na rurze-tam sie znajduje maly filtr(wycinek ze standardowego) bibulka jest tez filtrowany dolot pow. do silnika przez "odme" |
Autor: | TrickyKid [ pn gru 20, 2004 2:28 pm ] |
Tytuł: | |
Patent jest sprytny i ma prawo być skuteczny, ale to wszystko tylko potwierdza moje stanowisko, że w miarę możliwości lepiej mieć klasycznego klekota niż zagazowanego klasyka. Jeśli srebrnej nie sprzedam, to przy okazji generalnego remontu LPG zostanie z niej wyjęte. A co do Twojego McGyveryzmu - nie jestem ekspertem od LPG, ale na chłopski rozum - gdyby mikser był większy, to nie byłaby potrzebna zwężka na dolocie powietrza, czy tak? |
Autor: | lysy2 [ pn gru 20, 2004 2:42 pm ] |
Tytuł: | |
widzisz Tricky - Perelka jest autkiem do jazdy codziennej i jak robisz 35 k km rocznie, a nie zarabiasz rewelacyjnie, to LPG jest nieodzowne (przy zalozeniu, ze nie chce diesla, a nie chce ![]() jak bede mial 2 auto (duzo starsze) to nie bedzie tam LPG wiekszy mixer nie pomoze - i tak duzo wytlumi,wiecej spali, a na tym "czolgowym"(z racji ksztaltu) silnik najlepiej chodzi - probowalem ze 4 inne gdybym mial silnik z gaznikiem, to nie byloby problemu-mixer pierscieniowy, ktory niczego nie tlumi (tak ma np. Damian) tu jest inne rozwiazanie doprowadzenia powietrza i nie ma jak wsadzic takiego pierscienia, a nie moze on byc dowolnie duzy, bo LPG nie robi |
Autor: | TrickyKid [ pn gru 20, 2004 2:47 pm ] |
Tytuł: | |
lysy2 pisze: widzisz Tricky - Perelka jest autkiem do jazdy codziennej i jak robisz 35 k km rocznie, a nie zarabiasz rewelacyjnie, to LPG jest nieodzowne (przy zalozeniu, ze nie chce diesla, a nie chce
![]() jak bede mial 2 auto (duzo starsze) to nie bedzie tam LPG wiekszy mixer nie pomoze - i tak duzo wytlumi,wiecej spali, a na tym "czolgowym"(z racji ksztaltu) silnik najlepiej chodzi - probowalem ze 4 inne gdybym mial silnik z gaznikiem, to nie byloby problemu-mixer pierscieniowy, ktory niczego nie tlumi (tak ma np. Damian) tu jest inne rozwiazanie doprowadzenia powietrza i nie ma jak wsadzic takiego pierscienia, a nie moze on byc dowolnie duzy, bo LPG nie robi No to już wszystko kumam z tym mikserem ![]() |
Autor: | Antoni Janikowski [ pn gru 20, 2004 6:55 pm ] |
Tytuł: | |
Najepsze miksery do K/KE robi Landi Renzo, zwężka nakładana na redutor. Patent jak cholera zrobiłeś. |
Autor: | lysy2 [ wt gru 21, 2004 8:44 am ] |
Tytuł: | |
nie wiem jak ma ta zwezka na reduktor wygladac, ale zwezek zadnych nie chce. zrobilem to z premedytacja po testach i innych doswiadczeniach. jestem zadowolony.estetyke zrobie w przyszlym roku ![]() |
Autor: | JareG [ wt gru 21, 2004 9:57 am ] |
Tytuł: | |
lysy2 pisze: jestem zadowolony.estetyke zrobie w przyszlym roku
![]() Lysy.. tak czy siak, jestes wielki* ![]() PS. Kiedy zaczniesz beczka latac? ![]() * chociaz kurdupel |
Autor: | lysy2 [ wt gru 21, 2004 10:05 am ] |
Tytuł: | |
JareG - dzis ide do fryzjera,ale poki co mam 10 cm grzywke i jestem wyzszy od CIebie ![]() latac nie zamierzam, ale coraz bardziej korci mnie wieksza pojemnosc ![]() |
Autor: | JareG [ wt gru 21, 2004 10:14 am ] |
Tytuł: | |
lysy2 pisze: JareG - dzis ide do fryzjera,ale poki co mam 10 cm grzywke i jestem wyzszy od CIebie ![]() Chyba w snach ![]() Cytuj: latac nie zamierzam, ale coraz bardziej korci mnie wieksza pojemnosc
![]() Aaa.. moze zgadne: budujesz cos plywajacego? Lodz podwodna? ![]() |
Autor: | lysy2 [ wt gru 21, 2004 10:39 am ] |
Tytuł: | |
taaa. mysle ostatnio nad wlozeniem diesla do beczki... takiego 2-suwowego made by cegielski ![]() |
Autor: | JareG [ wt gru 21, 2004 11:47 am ] |
Tytuł: | |
lysy2 pisze: mysle ostatnio nad wlozeniem diesla do beczki...
takiego 2-suwowego made by cegielski ![]() Predzej sam sie wlozysz do takiego, niz takiego do beczki ![]() Ale zycze powodzenia, masz chlopie dobra reke ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |