MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://forum.w114-115.org.pl/

Co to może być!!!
https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=9371
Strona 1 z 2

Autor:  Marcin Nieszkowiecki [ pt gru 03, 2004 10:04 pm ]
Tytuł:  Co to może być!!!

Witam. Szanowni forumowicze. Zaobserwowałem w swojej Coupe że jak przekraczam 4500obr. to zaczyna autko dławić.Tzn odcina paliwo. Tak samo jak chcę sobie pojeździć szybciej aniżeli 150h to tez taki objaw. Dzwoniłem do znajomego mechanika i on powiedział mi że pewnie mam założoną jakąś blokadę. Śmiał sie że w Niemczech pewnie autem jeździła kobitka i mąż zastosował jakis patencik coby spalanie zmniejszyć. Mówił mi że juz duzo razy takie patenty widział przy dużej pojemności silnika.Narazie nie mam czasu do niego podjechać. Czy faktycznie to może byc to? Doradźcie coś.



Pozdrawiam Marcin [oczko]

Autor:  Antoni Janikowski [ pt gru 03, 2004 11:51 pm ]
Tytuł: 

Cos kręci ten mechanior twój. Ogarnij filtry.

Autor:  Marcin Nieszkowiecki [ sob gru 04, 2004 1:51 am ]
Tytuł: 

Antoni Janikowski pisze:
Cos kręci ten mechanior twój. Ogarnij filtry.



Witam. Własnie to była tylko rozmowa telefoniczna. I tez nie dawało mi to spokoju.Po co ktos by sobie komplikował życie zakładając jakies patenty. Powiadasz co by wymienić filtry. A jeżeli to nie to? :o



Pozdrawiam Marcin [oczko]

Autor:  Marcin Nieszkowiecki [ sob gru 04, 2004 1:47 pm ]
Tytuł: 

Witam. Dzwoniłem do nastepnego mechaniora i też mi mówił o filtrach. Ale jak mu powiedziałem że auta nie zaczyna mulic przy 4500 tylko odcina paliwo i autem szarpie to stwierdził że muszę podjechać do niego :lol: bo to wcale nie musi być filtr paliwa. :o



Pozdrawiam Marcin [oczko]

Autor:  JareG [ sob gru 04, 2004 4:54 pm ]
Tytuł: 

Marcin Nieszkowiecki pisze:
(...) przy 4500 tylko odcina paliwo i autem szarpie to stwierdził że muszę podjechać do niego :lol: [oczko]

Moze pompa paliwa Ci zdycha..

Autor:  and6412 [ ndz gru 05, 2004 1:30 am ]
Tytuł: 

A może masz gdzieś przewężenie w układzie paliwowym i w momencie, gdy jest zapotrzebowanie na dużą dawkę paliwa, to nie wydala. Wystarczy węższy przewód (np. miedziany zamiast stalowego, a miedziane mają grubsze ścianki)
Tylko strzelam

Autor:  MercBeginner [ ndz gru 05, 2004 10:02 am ]
Tytuł: 

and6412 pisze:
A może masz gdzieś przewężenie w układzie paliwowym i w momencie, gdy jest zapotrzebowanie na dużą dawkę paliwa, to nie wydala. Wystarczy węższy przewód (np. miedziany zamiast stalowego, a miedziane mają grubsze ścianki)
Tylko strzelam


Jeśli wolno zauważyć to napisałeś, że przyczyną jest zbyt wąski przewód paliwowy, a zdanie później proponujesz zastosować o mniejszym prześwicie :)
To chyba nie bedzie przewód paliwowy, zacząłbym od filtrów...
Było w ogóle stosowane coś takiego jak odcięcie zapłonu w W123?

Pozdrawiam -

Autor:  erio [ ndz gru 05, 2004 2:01 pm ]
Tytuł: 

filtry albo szukasz pompy ze mna ... na luzie tez przy tych samych obrotach klopoty??

Autor:  and6412 [ ndz gru 05, 2004 2:10 pm ]
Tytuł: 

MercBeginner pisze:
and6412 pisze:
A może masz gdzieś przewężenie w układzie paliwowym i w momencie, gdy jest zapotrzebowanie na dużą dawkę paliwa, to nie wydala. Wystarczy węższy przewód (np. miedziany zamiast stalowego, a miedziane mają grubsze ścianki)
Tylko strzelam


Jeśli wolno zauważyć to napisałeś, że przyczyną jest zbyt wąski przewód paliwowy, a zdanie później proponujesz zastosować o mniejszym prześwicie :)
To chyba nie bedzie przewód paliwowy, zacząłbym od filtrów...
Było w ogóle stosowane coś takiego jak odcięcie zapłonu w W123?

Pozdrawiam -

Faktycznie mogłeś mnie źle zrozumieć (wczoraj troche zmeczony to pisalem ;-)). Chodziło mi o to, że węższy przewód wystarczy do tego aby zrobiło się przewężenie ;-)

Autor:  Wookee [ ndz gru 05, 2004 3:06 pm ]
Tytuł: 

and6412 pisze:
MercBeginner pisze:
and6412 pisze:
A może masz gdzieś przewężenie w układzie paliwowym i w momencie, gdy jest zapotrzebowanie na dużą dawkę paliwa, to nie wydala. Wystarczy węższy przewód (np. miedziany zamiast stalowego, a miedziane mają grubsze ścianki)
Tylko strzelam


Jeśli wolno zauważyć to napisałeś, że przyczyną jest zbyt wąski przewód paliwowy, a zdanie później proponujesz zastosować o mniejszym prześwicie :)
To chyba nie bedzie przewód paliwowy, zacząłbym od filtrów...
Było w ogóle stosowane coś takiego jak odcięcie zapłonu w W123?

Pozdrawiam -

Faktycznie mogłeś mnie źle zrozumieć (wczoraj troche zmeczony to pisalem ;-)). Chodziło mi o to, że węższy przewód wystarczy do tego aby zrobiło się przewężenie ;-)

Dało się raczej bez bólu zrozumieć, że diagnozujesz a nie zalecasz założenie takowego ;)

Ad rem - mechanik. Jeśli filtry nie były zmienione, to lipa i raczej bym szybko poprawiał ten stan rzeczy.

Autor:  MercBeginner [ ndz gru 05, 2004 4:07 pm ]
Tytuł: 

Wookee pisze:
and6412 pisze:
MercBeginner pisze:
and6412 pisze:
A może masz gdzieś przewężenie w układzie paliwowym i w momencie, gdy jest zapotrzebowanie na dużą dawkę paliwa, to nie wydala. Wystarczy węższy przewód (np. miedziany zamiast stalowego, a miedziane mają grubsze ścianki)
Tylko strzelam


Jeśli wolno zauważyć to napisałeś, że przyczyną jest zbyt wąski przewód paliwowy, a zdanie później proponujesz zastosować o mniejszym prześwicie :)
To chyba nie bedzie przewód paliwowy, zacząłbym od filtrów...
Było w ogóle stosowane coś takiego jak odcięcie zapłonu w W123?

Pozdrawiam -

Faktycznie mogłeś mnie źle zrozumieć (wczoraj troche zmeczony to pisalem ;-)). Chodziło mi o to, że węższy przewód wystarczy do tego aby zrobiło się przewężenie ;-)

Dało się raczej bez bólu zrozumieć, że diagnozujesz a nie zalecasz założenie takowego ;)

Ad rem - mechanik. Jeśli filtry nie były zmienione, to lipa i raczej bym szybko poprawiał ten stan rzeczy.


Sorry, to raczej ja dziś się nie wyspałem (panna wyszła ode mnie o 3:40)
Pozdrawiam - Bartek

Autor:  Marcin Nieszkowiecki [ ndz gru 05, 2004 7:28 pm ]
Tytuł: 

erio pisze:
filtry albo szukasz pompy ze mna ... na luzie tez przy tych samych obrotach klopoty??


Witam. Jaki jest koszt używanej pompy a jaki nowej? W sobotę kupiłem filtr paliwa i oleju. We wtorek mam odebrać filtr powietrza. Może znajdę czas w nadchodzącym tygodniu i wymienię filtr paliwa [usmiech] . Ciekawe czy cos to zmieni?



Pozdrawiam Marcin [oczko]

Autor:  Marcin Nieszkowiecki [ ndz gru 05, 2004 8:10 pm ]
Tytuł: 

erio pisze:
filtry albo szukasz pompy ze mna ... na luzie tez przy tych samych obrotach klopoty??



Witam. Na luzie obroty dochodzą do 4500 i na tym koniec.



Pozdrawiam Marcin [oczko]

Autor:  Marcin Nieszkowiecki [ ndz gru 19, 2004 7:49 pm ]
Tytuł: 

Witam. Wreszcie znalazłem czas i podjechałem do kolegi w celu odnalezienia przyczyny odcinania paliwa. Udało sie i to szybko.

DOBRE PIWO TEMU Z WAS KTO ODGADNIE CO DOLEGAŁO MOJEJ COUPE.

Juz jest sprawna i pełny power mozna zapodać. :lol:


Pozdrawiam Marcin [oczko]

Autor:  Antoni Janikowski [ ndz gru 19, 2004 9:12 pm ]
Tytuł: 

Strzelam: cięgła gazu.

Strona 1 z 2 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/