MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw wrz 04, 2025 8:42 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: pt gru 03, 2004 10:04 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt cze 20, 2003 9:51 pm
Posty: 634
Lokalizacja: Kraków,Chorzów
Witam. Szanowni forumowicze. Zaobserwowałem w swojej Coupe że jak przekraczam 4500obr. to zaczyna autko dławić.Tzn odcina paliwo. Tak samo jak chcę sobie pojeździć szybciej aniżeli 150h to tez taki objaw. Dzwoniłem do znajomego mechanika i on powiedział mi że pewnie mam założoną jakąś blokadę. Śmiał sie że w Niemczech pewnie autem jeździła kobitka i mąż zastosował jakis patencik coby spalanie zmniejszyć. Mówił mi że juz duzo razy takie patenty widział przy dużej pojemności silnika.Narazie nie mam czasu do niego podjechać. Czy faktycznie to może byc to? Doradźcie coś.



Pozdrawiam Marcin [oczko]

_________________
MB W115 220D 71r. kiedyś automatic.
Ex:MB W115 200D. 76r
Ex:MB C123 280CE 81r.


Na górę
 Tytuł:
Post: pt gru 03, 2004 11:51 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 06, 2004 5:44 pm
Posty: 1213
Lokalizacja: Kutno
Cos kręci ten mechanior twój. Ogarnij filtry.

_________________
W124 300E jedna z najszybszych kuchenek gazowych w Kutnie "Siwek"


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 04, 2004 1:51 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt cze 20, 2003 9:51 pm
Posty: 634
Lokalizacja: Kraków,Chorzów
Antoni Janikowski pisze:
Cos kręci ten mechanior twój. Ogarnij filtry.



Witam. Własnie to była tylko rozmowa telefoniczna. I tez nie dawało mi to spokoju.Po co ktos by sobie komplikował życie zakładając jakies patenty. Powiadasz co by wymienić filtry. A jeżeli to nie to? :o



Pozdrawiam Marcin [oczko]

_________________
MB W115 220D 71r. kiedyś automatic.

Ex:MB W115 200D. 76r

Ex:MB C123 280CE 81r.


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 04, 2004 1:47 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt cze 20, 2003 9:51 pm
Posty: 634
Lokalizacja: Kraków,Chorzów
Witam. Dzwoniłem do nastepnego mechaniora i też mi mówił o filtrach. Ale jak mu powiedziałem że auta nie zaczyna mulic przy 4500 tylko odcina paliwo i autem szarpie to stwierdził że muszę podjechać do niego :lol: bo to wcale nie musi być filtr paliwa. :o



Pozdrawiam Marcin [oczko]

_________________
MB W115 220D 71r. kiedyś automatic.

Ex:MB W115 200D. 76r

Ex:MB C123 280CE 81r.


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 04, 2004 4:54 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt paź 26, 2001 2:00 am
Posty: 1411
Lokalizacja: Toruń
Marcin Nieszkowiecki pisze:
(...) przy 4500 tylko odcina paliwo i autem szarpie to stwierdził że muszę podjechać do niego :lol: [oczko]

Moze pompa paliwa Ci zdycha..

_________________
Pozdrawiam,

Jarek, w123 230TE '85, w126 500 SEC '88, w126 560SEC '88, w116 450 '73
jareg@mb.org.pl
http://www.mb.org.pl/


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 05, 2004 1:30 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 29, 2003 7:31 pm
Posty: 3225
Lokalizacja: Kraków
A może masz gdzieś przewężenie w układzie paliwowym i w momencie, gdy jest zapotrzebowanie na dużą dawkę paliwa, to nie wydala. Wystarczy węższy przewód (np. miedziany zamiast stalowego, a miedziane mają grubsze ścianki)
Tylko strzelam

_________________
pozdrawiam Andrzej
Mercedes Benz 450 SLC - było
MGB 1965
GMail: anwojcik (at) gmail.com


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 05, 2004 10:02 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 24, 2004 9:39 pm
Posty: 1395
Lokalizacja: Warszawa
and6412 pisze:
A może masz gdzieś przewężenie w układzie paliwowym i w momencie, gdy jest zapotrzebowanie na dużą dawkę paliwa, to nie wydala. Wystarczy węższy przewód (np. miedziany zamiast stalowego, a miedziane mają grubsze ścianki)
Tylko strzelam


Jeśli wolno zauważyć to napisałeś, że przyczyną jest zbyt wąski przewód paliwowy, a zdanie później proponujesz zastosować o mniejszym prześwicie :)
To chyba nie bedzie przewód paliwowy, zacząłbym od filtrów...
Było w ogóle stosowane coś takiego jak odcięcie zapłonu w W123?

Pozdrawiam -

_________________
ex:
W140 TurboDiesel - Brilliant silver metallic "Frantz"
W123 Diesel - Cypress green '81


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 05, 2004 2:01 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 17, 2004 6:54 am
Posty: 2088
Lokalizacja: Kielce
filtry albo szukasz pompy ze mna ... na luzie tez przy tych samych obrotach klopoty??

_________________
ex W123 280E "CZOŁG" sprawił że pokochałem M110
C123 280CE '79 "QP" Klimaanlage, ASB, heated seats, Lampewiperanlage, Becker Mexico with Kurier
C123 280CE "Carlsson"
W107 560sl
W108 280se 3.5 Rote Sau


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 05, 2004 2:10 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 29, 2003 7:31 pm
Posty: 3225
Lokalizacja: Kraków
MercBeginner pisze:
and6412 pisze:
A może masz gdzieś przewężenie w układzie paliwowym i w momencie, gdy jest zapotrzebowanie na dużą dawkę paliwa, to nie wydala. Wystarczy węższy przewód (np. miedziany zamiast stalowego, a miedziane mają grubsze ścianki)
Tylko strzelam


Jeśli wolno zauważyć to napisałeś, że przyczyną jest zbyt wąski przewód paliwowy, a zdanie później proponujesz zastosować o mniejszym prześwicie :)
To chyba nie bedzie przewód paliwowy, zacząłbym od filtrów...
Było w ogóle stosowane coś takiego jak odcięcie zapłonu w W123?

Pozdrawiam -

Faktycznie mogłeś mnie źle zrozumieć (wczoraj troche zmeczony to pisalem ;-)). Chodziło mi o to, że węższy przewód wystarczy do tego aby zrobiło się przewężenie ;-)

_________________
pozdrawiam Andrzej
Mercedes Benz 450 SLC - było
MGB 1965
GMail: anwojcik (at) gmail.com


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 05, 2004 3:06 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 13, 2003 8:09 pm
Posty: 4194
Lokalizacja: Szczecin
and6412 pisze:
MercBeginner pisze:
and6412 pisze:
A może masz gdzieś przewężenie w układzie paliwowym i w momencie, gdy jest zapotrzebowanie na dużą dawkę paliwa, to nie wydala. Wystarczy węższy przewód (np. miedziany zamiast stalowego, a miedziane mają grubsze ścianki)
Tylko strzelam


Jeśli wolno zauważyć to napisałeś, że przyczyną jest zbyt wąski przewód paliwowy, a zdanie później proponujesz zastosować o mniejszym prześwicie :)
To chyba nie bedzie przewód paliwowy, zacząłbym od filtrów...
Było w ogóle stosowane coś takiego jak odcięcie zapłonu w W123?

Pozdrawiam -

Faktycznie mogłeś mnie źle zrozumieć (wczoraj troche zmeczony to pisalem ;-)). Chodziło mi o to, że węższy przewód wystarczy do tego aby zrobiło się przewężenie ;-)

Dało się raczej bez bólu zrozumieć, że diagnozujesz a nie zalecasz założenie takowego ;)

Ad rem - mechanik. Jeśli filtry nie były zmienione, to lipa i raczej bym szybko poprawiał ten stan rzeczy.

_________________
W107024 '77 Smoczyca, za niedługo będzie już 10 lat razem.
w trakcie namyślania się: W116; ex: W201018 '90 Murzyn.

"bułka tarta to nasz narodowy symbol bohaterski... to nasz wkład w światową kuchnię"


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 05, 2004 4:07 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 24, 2004 9:39 pm
Posty: 1395
Lokalizacja: Warszawa
Wookee pisze:
and6412 pisze:
MercBeginner pisze:
and6412 pisze:
A może masz gdzieś przewężenie w układzie paliwowym i w momencie, gdy jest zapotrzebowanie na dużą dawkę paliwa, to nie wydala. Wystarczy węższy przewód (np. miedziany zamiast stalowego, a miedziane mają grubsze ścianki)
Tylko strzelam


Jeśli wolno zauważyć to napisałeś, że przyczyną jest zbyt wąski przewód paliwowy, a zdanie później proponujesz zastosować o mniejszym prześwicie :)
To chyba nie bedzie przewód paliwowy, zacząłbym od filtrów...
Było w ogóle stosowane coś takiego jak odcięcie zapłonu w W123?

Pozdrawiam -

Faktycznie mogłeś mnie źle zrozumieć (wczoraj troche zmeczony to pisalem ;-)). Chodziło mi o to, że węższy przewód wystarczy do tego aby zrobiło się przewężenie ;-)

Dało się raczej bez bólu zrozumieć, że diagnozujesz a nie zalecasz założenie takowego ;)

Ad rem - mechanik. Jeśli filtry nie były zmienione, to lipa i raczej bym szybko poprawiał ten stan rzeczy.


Sorry, to raczej ja dziś się nie wyspałem (panna wyszła ode mnie o 3:40)
Pozdrawiam - Bartek

_________________
ex:

W140 TurboDiesel - Brilliant silver metallic "Frantz"

W123 Diesel - Cypress green '81


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 05, 2004 7:28 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt cze 20, 2003 9:51 pm
Posty: 634
Lokalizacja: Kraków,Chorzów
erio pisze:
filtry albo szukasz pompy ze mna ... na luzie tez przy tych samych obrotach klopoty??


Witam. Jaki jest koszt używanej pompy a jaki nowej? W sobotę kupiłem filtr paliwa i oleju. We wtorek mam odebrać filtr powietrza. Może znajdę czas w nadchodzącym tygodniu i wymienię filtr paliwa [usmiech] . Ciekawe czy cos to zmieni?



Pozdrawiam Marcin [oczko]

_________________
MB W115 220D 71r. kiedyś automatic.

Ex:MB W115 200D. 76r

Ex:MB C123 280CE 81r.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 05, 2004 8:10 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt cze 20, 2003 9:51 pm
Posty: 634
Lokalizacja: Kraków,Chorzów
erio pisze:
filtry albo szukasz pompy ze mna ... na luzie tez przy tych samych obrotach klopoty??



Witam. Na luzie obroty dochodzą do 4500 i na tym koniec.



Pozdrawiam Marcin [oczko]

_________________
MB W115 220D 71r. kiedyś automatic.

Ex:MB W115 200D. 76r

Ex:MB C123 280CE 81r.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 19, 2004 7:49 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt cze 20, 2003 9:51 pm
Posty: 634
Lokalizacja: Kraków,Chorzów
Witam. Wreszcie znalazłem czas i podjechałem do kolegi w celu odnalezienia przyczyny odcinania paliwa. Udało sie i to szybko.

DOBRE PIWO TEMU Z WAS KTO ODGADNIE CO DOLEGAŁO MOJEJ COUPE.

Juz jest sprawna i pełny power mozna zapodać. :lol:


Pozdrawiam Marcin [oczko]

_________________
MB W115 220D 71r. kiedyś automatic.

Ex:MB W115 200D. 76r

Ex:MB C123 280CE 81r.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 19, 2004 9:12 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 06, 2004 5:44 pm
Posty: 1213
Lokalizacja: Kutno
Strzelam: cięgła gazu.

_________________
W124 300E jedna z najszybszych kuchenek gazowych w Kutnie "Siwek"


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl