MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
Brakło paliwa-silnik nie zapala https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=9220 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | mario-gr [ pt lis 26, 2004 11:25 am ] |
Tytuł: | Brakło paliwa-silnik nie zapala |
Cześc wszystkim. Mam "mały" problem ze swoją 123-ką. (silnik 2.0 D) Wczoraj podczas jazdy niestety zabrakło mi paliwa ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Tomi [ pt lis 26, 2004 11:59 am ] |
Tytuł: | |
A paliwo skąd wycieka? Bo jak zaczęlo podkreślam ZACZĘŁO wyciekać z pompki to jeszcze za mało napompowałeś. Ja u siebie pompowałem tak długo aż z przewodzie którym paliwo "wchodzi" do filtra paliwa dokładnego oczyszczania nie pojawiały sie pęcherze powietrza. Wtedy wystarczyło trochę zakręcic rozrusznikiem i zagadał. Ale zanim zaczniesz cokolwiek robić to sprawdź sobie filtry paliwa bo mogło sie zdarzyć że zassało Tobie tyle syfu ze zbiornika że filtry masz pozapychane i wtedy raczej bedzie ciężko żeby ot tak sobie odpalił. Powodzenia i pozdrawiam. |
Autor: | Bukol [ pt lis 26, 2004 1:38 pm ] |
Tytuł: | |
Dokładnie - za mało podpompowałeś. To czasami może zająć kilka minut, a jak pompka nieszczelna (wielce prawdopodobne) to i dłużej będzie to trwać. Poza tym, w naszych staruszkach w zbiornikach jest tyle syfu... zobacz filtr paliwa, przewody itp. |
Autor: | Merolek 115 [ pt lis 26, 2004 1:40 pm ] |
Tytuł: | |
I jak sprawdzisz filtry to musisz odpowietrzyć pompę i przewody przed wtryskami.Jak odpowietrzysz pompę to popuścisz delikatnie nakrętki przy wtryskach i będziesz kręcił rozrusznikiem.Do momentu aż poleci paliwo bez bąbelków powietrza.Dokręcisz nakrętki i powinien odpalić. |
Autor: | Mar3ko [ pt lis 26, 2004 2:47 pm ] |
Tytuł: | . |
Najprostszą metodą...Weź go na linke odpal... ![]() ![]() |
Autor: | Mazi [ pt lis 26, 2004 3:32 pm ] |
Tytuł: | |
Zgadza sie !!! Linka i Za kasztana i jechana.Musi zagadać kleklekle |
Autor: | Mar3ko [ pt lis 26, 2004 7:32 pm ] |
Tytuł: | . |
Mario z jakiej dzielnicy Rudy jesteś????... ![]() |
Autor: | Bukol [ pt lis 26, 2004 7:36 pm ] |
Tytuł: | Re: . |
Mar3ko pisze: Mario z jakiej dzielnicy Rudy jesteś????...
![]() Na przyszłość proszę takie pytania zadawać na PW. |
Autor: | mario-gr [ pt lis 26, 2004 10:32 pm ] |
Tytuł: | problem z odpaleniem |
Wziąłem go na linkę i wrzucam dwóje i nic ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Robert Belzyt [ sob lis 27, 2004 1:21 pm ] |
Tytuł: | |
Wyciek z pompki, to faktycznie oznaka zużycia, a nie odpowietrzenia układu. Należy tak długo pompować aż pojawi się solidny opór co oznacza że pomka pompuje w końcu paliwo a nie powietrze. Jeszcze szybciej odpowietrzysz, gdzy poluzujesz śrubę odpowietrzającą na filtrze paliwa. Luzowanie przewodów wysokiego ciśnienia jest zbędne. Z tym ciąganiem na sznurku to nie polecam ![]() |
Autor: | Mazi [ sob lis 27, 2004 2:57 pm ] |
Tytuł: | |
I zaciągajac najlepiej wbić trójkę a nie dwójkę. ![]() |
Autor: | MacKuz [ sob lis 27, 2004 7:09 pm ] |
Tytuł: | |
Mazi pisze: I zaciągajac najlepiej wbić trójkę a nie dwójkę.
![]() Ciąganie nic ci nie da jak pompa nie ma paliwa ![]() Najlepiej popuścić srube na filtrze i pompowaćpompka tak długo aż pojawi sie tampaliwo i to obficie !!!. Potem i tak sporosie nakręcisz aby zalać pompe, przewody wysokiego cisnienia i wtryskiwacze. Reasumując nie wolno wysuszać zbiornika do zera. |
Autor: | mario-gr [ ndz lis 28, 2004 8:34 am ] |
Tytuł: | problem z rozrusznikiem |
Okazuje się jednk, ze to nie tylko winba paliwa. Paliwa owszem mi brakło, ale potem zaciął się rozrusznik i kręcił się nawet jak wyjąlem kluczyk ze stacyjki. Zanim zdążylem zdjąćć klemę z akumulatora to z rozrusznika poszedł mały dymek i trochę brzuydko zapachniało. Teraz jak podłączam akumulator to zaczyna znowu coś śmierdzieć spalenizną. eeeeeeeeh mam już dosć ![]() ![]() ![]() ![]() http://mackuz.bolinko.org/is/img4/11016 ... G_0478.jpg |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |