MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://forum.w114-115.org.pl/

Brakło paliwa-silnik nie zapala
https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=9220
Strona 1 z 1

Autor:  mario-gr [ pt lis 26, 2004 11:25 am ]
Tytuł:  Brakło paliwa-silnik nie zapala

Cześc wszystkim. Mam "mały" problem ze swoją 123-ką. (silnik 2.0 D) Wczoraj podczas jazdy niestety zabrakło mi paliwa :o( Poszedełm wiec na stację, nalałem mu kilka litrów i napompowałem trochę pompką aż paliwo zaczęło wyciekać ?! Próbowalem go odpalić - rozrusznik kręci ale silnik nie zapala. I tak do rozładowania akumulatora. Czy wysoce prawdopodobne jest zapowietrzenie układu paliowowego? Co należy zrobić zeby auto odpaliło wreszcie? Czy trzeba odpowietrzać wtryski czy jak? Nie znam się na mechanice i to jest mój pierwszy problem z mercedesem :-? PLEASE HELP ME !!!!!!! [szalone]

Autor:  Tomi [ pt lis 26, 2004 11:59 am ]
Tytuł: 

A paliwo skąd wycieka? Bo jak zaczęlo podkreślam ZACZĘŁO wyciekać z pompki to jeszcze za mało napompowałeś. Ja u siebie pompowałem tak długo aż z przewodzie którym paliwo "wchodzi" do filtra paliwa dokładnego oczyszczania nie pojawiały sie pęcherze powietrza. Wtedy wystarczyło trochę zakręcic rozrusznikiem i zagadał. Ale zanim zaczniesz cokolwiek robić to sprawdź sobie filtry paliwa bo mogło sie zdarzyć że zassało Tobie tyle syfu ze zbiornika że filtry masz pozapychane i wtedy raczej bedzie ciężko żeby ot tak sobie odpalił.
Powodzenia i pozdrawiam.

Autor:  Bukol [ pt lis 26, 2004 1:38 pm ]
Tytuł: 

Dokładnie - za mało podpompowałeś. To czasami może zająć kilka minut, a jak pompka nieszczelna (wielce prawdopodobne) to i dłużej będzie to trwać. Poza tym, w naszych staruszkach w zbiornikach jest tyle syfu... zobacz filtr paliwa, przewody itp.

Autor:  Merolek 115 [ pt lis 26, 2004 1:40 pm ]
Tytuł: 

I jak sprawdzisz filtry to musisz odpowietrzyć pompę i przewody przed wtryskami.Jak odpowietrzysz pompę to popuścisz delikatnie nakrętki przy wtryskach i będziesz kręcił rozrusznikiem.Do momentu aż poleci paliwo bez bąbelków powietrza.Dokręcisz nakrętki i powinien odpalić.

Autor:  Mar3ko [ pt lis 26, 2004 2:47 pm ]
Tytuł:  .

Najprostszą metodą...Weź go na linke odpal... [zlosnik] Gwarantuje, że odpali normalnie...Miałem tak kilkakrotne i kręciłem, aż aku padł wtedy nic tylko linka i kle kle kle... [zlosnik]

Autor:  Mazi [ pt lis 26, 2004 3:32 pm ]
Tytuł: 

Zgadza sie !!! Linka i Za kasztana i jechana.Musi zagadać kleklekle

Autor:  Mar3ko [ pt lis 26, 2004 7:32 pm ]
Tytuł:  .

Mario z jakiej dzielnicy Rudy jesteś????...:))

Autor:  Bukol [ pt lis 26, 2004 7:36 pm ]
Tytuł:  Re: .

Mar3ko pisze:
Mario z jakiej dzielnicy Rudy jesteś????...:))

Na przyszłość proszę takie pytania zadawać na PW.

Autor:  mario-gr [ pt lis 26, 2004 10:32 pm ]
Tytuł:  problem z odpaleniem

Wziąłem go na linkę i wrzucam dwóje i nic [szalone] koła tylne stoją już w miejscu a silnik chce wyskoczyć ale nie zapala. Co to wycieku paliwa to z pompki jak zaczynam pompować-spod dekielka. Fakt faktem, że jest trochę pęcherzyków powietrza w przewodzie , który idzie do filtra.... Na pewno filtr zapchany i te O2 w przewodach. Samochód juz kilka dni temu wystawiłem na sprzedaż a tu tak plama :-? Jak co to jestem z Rudy-dzielnica o takiej samej nazwie [zlosnikz]

Autor:  Robert Belzyt [ sob lis 27, 2004 1:21 pm ]
Tytuł: 

Wyciek z pompki, to faktycznie oznaka zużycia, a nie odpowietrzenia układu. Należy tak długo pompować aż pojawi się solidny opór co oznacza że pomka pompuje w końcu paliwo a nie powietrze.
Jeszcze szybciej odpowietrzysz, gdzy poluzujesz śrubę odpowietrzającą na filtrze paliwa. Luzowanie przewodów wysokiego ciśnienia jest zbędne.
Z tym ciąganiem na sznurku to nie polecam [szalone] , ale jeśli już to czy miałeś wtedy otwarty zawór w pompie wtryskowej (np. wyciągnięty hebelek od zapalania w starszej wersji, lub włączony prad w nowszej)

Autor:  Mazi [ sob lis 27, 2004 2:57 pm ]
Tytuł: 

I zaciągajac najlepiej wbić trójkę a nie dwójkę. [szalone]

Autor:  MacKuz [ sob lis 27, 2004 7:09 pm ]
Tytuł: 

Mazi pisze:
I zaciągajac najlepiej wbić trójkę a nie dwójkę. [szalone]


Ciąganie nic ci nie da jak pompa nie ma paliwa :D ;)

Najlepiej popuścić srube na filtrze i pompowaćpompka tak długo aż pojawi sie tampaliwo i to obficie !!!.

Potem i tak sporosie nakręcisz aby zalać pompe, przewody wysokiego cisnienia i wtryskiwacze.

Reasumując nie wolno wysuszać zbiornika do zera.

Autor:  mario-gr [ ndz lis 28, 2004 8:34 am ]
Tytuł:  problem z rozrusznikiem

Okazuje się jednk, ze to nie tylko winba paliwa. Paliwa owszem mi brakło, ale potem zaciął się rozrusznik i kręcił się nawet jak wyjąlem kluczyk ze stacyjki. Zanim zdążylem zdjąćć klemę z akumulatora to z rozrusznika poszedł mały dymek i trochę brzuydko zapachniało. Teraz jak podłączam akumulator to zaczyna znowu coś śmierdzieć spalenizną. eeeeeeeeh mam już dosć :( Więc teraz pewnie trzeba odłaczyć rozrusznik, połaczyć instalację z akumultorem, odpowietrzeyć i oczyścić układ paliowoy i pchać :-? Życzę sobie powodzenia sesesese [szalone] Na szczęscie mam drugiego mesia którym jeżdże a więc ten jest na sprzedaż. dzięki za Waszą pomoc. Na pewno z niej skorzystam :o)

http://mackuz.bolinko.org/is/img4/11016 ... G_0478.jpg

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/