MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://forum.w114-115.org.pl/

Rozmarzyłem się hmmmm.....
https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=9166
Strona 1 z 3

Autor:  Irek [ śr lis 24, 2004 9:35 am ]
Tytuł:  Rozmarzyłem się hmmmm.....

Jak w temacie :(
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... eName=WDVW

Autor:  FENIX [ śr lis 24, 2004 10:01 am ]
Tytuł:  Re: Rozmarzyłem się hmmmm.....

Irek pisze:


toż to mój silniczek ... tylko w "lepszym" stanie [slinka]

Autor:  Irek [ śr lis 24, 2004 10:06 am ]
Tytuł:  Re: Rozmarzyłem się hmmmm.....

FENIX pisze:
Irek pisze:


toż to mój silniczek ... tylko w "lepszym" stanie [slinka]

Prawdę pisząc czytałem właśnie któryś z Twoich wcześniejszych postów o turbo i dlatego przeszukiwałem aby znaleźć ten silnik :) No proszę uderz w stół itd......:)
No zazdroszczę ci takiego cacka.

Autor:  JaKon [ śr lis 24, 2004 11:10 am ]
Tytuł: 

Powiedzcie ile roboty (i kasy) wymaga jeszcze zkompletowanie go bo wyglada na jakis niekompletny....

Autor:  Irek [ śr lis 24, 2004 11:13 am ]
Tytuł: 

qbuss007 pisze:
Powiedzcie ile roboty (i kasy) wymaga jeszcze zkompletowanie go bo wyglada na jakis niekompletny....

Poczekaj na końcową sumę licytacji potem dopiero zadawaj takie pytania :) Myślę że może być baaaaardzo duża rozbieżność typowań :)

Autor:  FENIX [ śr lis 24, 2004 11:18 am ]
Tytuł: 

qbuss007 pisze:
Powiedzcie ile roboty (i kasy) wymaga jeszcze zkompletowanie go bo wyglada na jakis niekompletny....


z tego co widać jest to sam silnik bez osprzętu - część osprzętu napewno podejdzie ze zwykłej 300D (88konnej) ale niestety sporo trzeba by szukać do Turbo gdyż jest inna.

no i do silnika turbo musisz mieć odpowiednia skrzynie bo zwykła długo nie pociągnie ;) (przynajmniej tak jest z automatikami a tych była większość)

Autor:  Irek [ śr lis 24, 2004 11:23 am ]
Tytuł: 

FENIX pisze:
z tego co widać jest to sam silnik bez osprzętu - część osprzętu napewno podejdzie ze zwykłej 300D (88konnej)

A jak wygląda sprawa głowicy?

Autor:  laudan [ śr lis 24, 2004 11:33 am ]
Tytuł: 

Irek pisze:
A jak wygląda sprawa głowicy?


Poszukaj postow Felixa, ale nieciekawie. Glowica jest inna do turbo niz do zwyklej 300D. Nawet podroba z hiszpani to cena kilku tys.

Autor:  JaKon [ śr lis 24, 2004 12:00 pm ]
Tytuł: 

Ja chciałbym się tylko dowiedziec ile wyniesie złozenie tego silnika (oprócz ceny kupna) wszystko co bedzie trzeba dokupic. przeciez cena tych czesci sie nie zmienia chodzi mi jakiego rzedu bedzie to koszt chodzi o kwote 1-2 czy moze 5 tys.???????????? i daloby rade to wstawic do mojej CE. A może powinienem zrobić tak jak juz ktos zrobił zapomniałem ksywke ma w beczce V8 od SEC i to też rozważam./ moze ktoś wie ile wyszłaby taka przekładka -->> " V8 od SEC "

Autor:  Wookee [ śr lis 24, 2004 12:02 pm ]
Tytuł: 

qbuss007 pisze:
Ja chciałbym się tylko dowiedziec ile wyniesie złozenie tego silnika (oprócz ceny kupna) wszystko co bedzie trzeba dokupic. przeciez cena tych czesci sie nie zmienia chodzi mi jakiego rzedu bedzie to koszt chodzi o kwote 1-2 czy moze 5 tys.????????????

Czy jednak nawet koło 10 ;) gdybyś chciał brać nówki.

Autor:  JaKon [ śr lis 24, 2004 12:14 pm ]
Tytuł: 

A może powinienem zrobić tak jak juz ktos zrobił zapomniałem ksywke ma w beczce V8 od SEC i to też rozważam./ moze ktoś wie ile wyszłaby taka przekładka -->> " V8 od SEC " i moze ktoś wie ile wyjdzie taka zmiana... teraz juz nie trzeba miec numerow silnika i zmiana to nie problem...

Autor:  FENIX [ śr lis 24, 2004 12:33 pm ]
Tytuł: 

laudan pisze:
Irek pisze:
A jak wygląda sprawa głowicy?


Poszukaj postow Felixa, ale nieciekawie. Glowica jest inna do turbo niz do zwyklej 300D. Nawet podroba z hiszpani to cena kilku tys.


jakiego Felixa :evil: [zlosniki]

Głowica hiszpańska niestety nie istnieje - nie produkuje się od paru lat. Pozostaje tylko ASO z kwotą 6.500zł lub jakaś używka ale nigdy nie wiesz ile pociągnie taka używka. A spawanie głowicy w Turbo wystarcza na 100- 150tyś km (góra)

ja dziś albo jutro jadę się dowiedzieć co z moją głowicą wkońcu

qbuss007 pisze:
A może powinienem zrobić tak jak juz ktos zrobił zapomniałem ksywke ma w beczce V8 od SEC i to też rozważam./ moze ktoś wie ile wyszłaby taka przekładka -->> " V8 od SEC " i moze ktoś wie ile wyjdzie taka zmiana... teraz juz nie trzeba miec numerow silnika i zmiana to nie problem...


można spokojnie wstawic 300D Turbo do W123C taka sama komora silnika. A jeśli chodzi o silnik 500 to jeden klubowicz wstawił sobie do W123 500 z W126 - poszukaj w archiwum.

ogólnie mówiąc silnik Turbo jest Super dopuki nie trzeba go remontować !!! Jest on nietypowy i żadki => drogie naprawy

Ale daje niezapomniane wrażenia z jazdy jak na tak starego diesla ;)

Autor:  laudan [ śr lis 24, 2004 12:40 pm ]
Tytuł: 

FENIX pisze:
jakiego Felixa :evil: [zlosniki]

:oops: Tez ladnie ;)

Autor:  Artur 4x4 [ śr lis 24, 2004 12:46 pm ]
Tytuł: 

Jedyne rosądne rozwiązanie to skompletowac od zwykłego 300D i smigac bez tyrbiny . Bo dostanie samej pompy wtryskowej do tego to tyz niezła kasa

Autor:  Irek [ śr lis 24, 2004 12:48 pm ]
Tytuł: 

Artur 4x4 pisze:
Jedyne rosądne rozwiązanie to skompletowac od zwykłego 300D i smigac bez tyrbiny

Właśnie cały bajer polega na tym żeby nie być rozsądny.Stąd tytuł wątku :)

Strona 1 z 3 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/