MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
"Zakochałem" się w W10. https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=8989 |
Strona 1 z 3 |
Autor: | zuzelek [ ndz lis 14, 2004 9:57 pm ] |
Tytuł: | "Zakochałem" się w W10. |
siedem oczywiście. ![]() Mam pytanko. Jakie były modele? Bardzo mi się "spodobała" 450-tka. Za ile można kupić takie cacko? Interesuje mnie auto "do rooboty". Za wszystkie informacje bardzo dziękuje. |
Autor: | Idzik [ ndz lis 14, 2004 10:31 pm ] |
Tytuł: | |
Ceny zależą od modelu i tego czy szukasz w PL, czy zagranicą... SLC są tańsze niż SL... W PL widziałem najtańszego w stanie do jazdy (ale do roboty też sporo) za 12 000 PLN (nadal jest jeszcze do kupienia)... Generalnie moim zdaniem lepiej szukać w DE, ale ceny części są duże, o czym na pewno powiedzą Wooke i And, więc trzeba by się zastanowić nad sensem sprowadzania auta do remontu ![]() |
Autor: | adi [ pn lis 15, 2004 12:07 am ] |
Tytuł: | |
SL (05.1971- 08-1989): 280 (177km) 280 (185km) 300 (180km) 300 (188km) 350 (195km) 380 (204km) 380 (218km) 420 (204km) 420 (218km) 450 (218km) 450 (224km) 500 (223km) 500 (231km) 500 (241km) 500 (245km) SLC (01.1972-09.1981): 280 (177km) 280 (185km) 350 (195km) 350 (200km) 380 (218km) 450 (218km) 450 (225km) 450 5.0 (241km) |
Autor: | zuzelek [ pn lis 15, 2004 8:32 am ] |
Tytuł: | |
Idzik pisze: ... W PL widziałem najtańszego w stanie do jazdy (ale do roboty też sporo) za 12 000 PLN (nadal jest jeszcze do kupienia)...
Masz jakiś namiar na to? Może jakieś zdjęcia? |
Autor: | AMG [ pn lis 15, 2004 9:09 am ] |
Tytuł: | |
adi pisze: SL (05.1971- 08-1989): 280 (177km) 280 (185km) 300 (180km) 300 (188km) 350 (195km) 380 (204km) 380 (218km) 420 (204km) 420 (218km) 450 (218km) 450 (224km) 500 (223km) 500 (231km) 500 (241km) 500 (245km) Tu zabraklo 560SL która byla produkowana tylko na USA 230PS. Cytuj: SLC (01.1972-09.1981):
280 (177km) 280 (185km) 350 (195km) 350 (200km) 380 (218km) 450 (218km) 450 (225km) 450 5.0 (241km) A tutaj był jeszcze 500SLC nie mylić z 450SLC 5.0 . |
Autor: | Bukol [ pn lis 15, 2004 5:16 pm ] |
Tytuł: | |
Trzeba szukać w USA. Są znacznie tańsze niż w DE. |
Autor: | Idzik [ pn lis 15, 2004 6:32 pm ] |
Tytuł: | |
zuzelek pisze: Masz jakiś namiar na to? Może jakieś zdjęcia?
Nie wiem czy znajdę - ten samochód pojawił się kiedyś (kilka miesięcy temu) na allegro i był też przzedmiotem dyskusji na forum... Nic ciekawego, stan słabiutki, do tego plastikowe zderzaki i jakię braki, których w tej chwili nie pamiętam... A że jest to chyba nadal aktyualne wywnioskowałem z tego,że pod koniec pażdziernika przejeżdzałem obok komisu, w którym wtedy był wystawiony i nadal tam stał... |
Autor: | zuzelek [ pn lis 15, 2004 11:41 pm ] |
Tytuł: | |
Bukol pisze: Trzeba szukać w USA. Są znacznie tańsze niż w DE.
znasz jakies "amerykańskie" allegro czy coś takiego ?? |
Autor: | laudan [ pn lis 15, 2004 11:44 pm ] |
Tytuł: | |
zuzelek pisze: znasz jakies "amerykańskie" allegro czy coś takiego ??
www.ebay.com |
Autor: | and6412 [ wt lis 16, 2004 1:40 am ] |
Tytuł: | |
Jeśli chcesz do roboty, to z USA, nie wyjdzie Ci to dobrze. Sam transport coś koło 5 tyś zł. 1) Zapytaj MSLa ile on dał za swojego (kupował ostatnio) 2) Ja szczerze polecam moją opcję (dla bardzo wytrwałych), robiłem tak: Przez ok rok, prawi codziennie przeglądałem oferty na mobile.de i autoscout24.de, daje to świetne rozeznanie w rynku i cenach. Ja np. wychwyciłem zależność, że raz na czas pokazuje się dużo ciekawych ogłoszeń, aby potem znów nie było nic wartego uwagi. Kiedy nastał czas (finanse + dużo obiecujących ofert) wydrukowałem wszystkie oferty, wsadziłem tyłek w auto i pojechałem do DE. 3) Auto bezwarunkowo musi byc kompletne w najdrobniejszych detalach (większość nawet zepsutych części da się naprawić) zapomnij o zakupie części w polsce, prawie ich nie ma, a jeśli już to bardzo drogie. Wyjątkiem są części silnikowe które troszkę łatwiej dostać (mówie o M117) mały wypis gdzie da się przekombinować, a gdzie nie + gałki i drążki w zawieszeniu da się regenerować + da się kasować lusy na przekładni kierowniczej - chorendalnie drogie chromy i uszczelki karoserii (zamienników brak) + zamienniki blach Klokercholma: błotniki przednie, reperaturki tylnych nadkoli, progi - remont silnika kompletnie nieoplacalny, ale po dobrej cenia oplacałoby się kupić auto z zarżniętym silnikiem (np. M110) i zrobić przekładkę z innego auta. - z popękaną deską rozdzielczą niewiele da się zrobić + lepiej kupić ze zniszczoną skórą, niż zniszczonym welurem, bo skórę można malować (dałem 200zł za całe auto). - listewki, światła, i inne duperele na aucie niedostępne w polsce. wg mnie najlepiej trafić tak jak ja: ktoś chce sprzedać auto w trakcie remontu, bo costam ..., wtedy przeważnie dużo jest zrobione i kupione gość chce się go pozbyć. Niestety bardzo ciężko znaleźć takie auto, więc radzę szukać, czegoś z średnią blacharkę + silnik złom + fajny środek + całkowicie kompletny (oczywiście po jaknajmniejszej cenie) i szukać dobrego silnika po cenie. Trzeba się liczyć z kosztami lakieru bo to duże auto. PS. Zainteresuj się firmą OldtimerHale w Dortmundzie handlują tylko W107. choc słyszałem opinie, że same trupy mają (dla jednego coś jest trupem, dla drugiego materiałem do renowacji ![]() Pozdrawiam i służe poradą w razie czego. |
Autor: | zuzelek [ wt lis 16, 2004 8:55 pm ] |
Tytuł: | |
czy wszystkie modele W107 mają zdejmowany dach ? |
Autor: | Idzik [ wt lis 16, 2004 9:03 pm ] |
Tytuł: | |
zuzelek pisze: czy wszystkie modele W107 mają zdejmowany dach ?
Nie. Występowały jako copue i roadstery z miękim dachem i hardtopem |
Autor: | zuzelek [ wt lis 16, 2004 9:06 pm ] |
Tytuł: | |
jak rozróznić Copue od Roadster'a ? Oczywiście z samego symbolu (nazwy) |
Autor: | Idzik [ wt lis 16, 2004 9:11 pm ] |
Tytuł: | |
zuzelek pisze: jak rozróznić Copue od Roadster'a ? Oczywiście z samego symbolu (nazwy)
Nie jestem znawcą 107-ek, ale chyba oznaczano je jako R107 |
Autor: | AMG [ śr lis 17, 2004 9:39 am ] |
Tytuł: | |
zuzelek pisze: jak rozróznić Copue od Roadster'a ? Oczywiście z samego symbolu (nazwy)
Nałatwiej rozróżnic po dachu SLC ma długi dach czesto z szyberdachem, SLC ma tez tylne otwierane okienka i takie kratki za tylnymi okienkami. Kolejna rzecz co widac od razu to w SLC ogromna tyla szyba. No i jeszcze jedno dlugosc całego auta SL ma 4.38 m SLC ma 4.75 Reszt zobacz sobie na zdjeciach lub w realu. |
Strona 1 z 3 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |