Wiem co oznacza swap dlatego napisalem
Cytuj:
ale prawda moze byc jeszcze gorsza...
Przekladanie calego wnetrza nie jest dla mnie minusem, choc wiem, ze dla wielu z Was pewnie nim bedzie. Tak jak wczoraj rozmawialismy, michau, mozliwosci jest kilka.
Cytuj:
3. Masz chromowane listewki pod tylnymi lampami
to akurat podonie jak przelozenie wnetrza nie nastrecza problemu, wiec nie musi swiadczyc o "szczepanie" . Auto bylo uderzone w przod, to wiem i stad tez najprawdopodobniej inne zegary, ktore mogly ulec uszkodzeniu.
Co do slupkow A to o dystynkcji pom. generacja II i III dowiedzialem sie od Ciebie wczoraj i musze jeszcze zbadac ta kwestie. Nie jest tak, ze gumowe deflektory moga byc swobodnie nalozone na slupki z generacji I i II?
Auto, pomimo widocznej gdzie niegdzie rdzy, prezentuje sie naprawde dobrze. Przypomnij sobie jak walczyles z 300 D, a ja wladowalem do tej pory pare razy wiecej w ten samochod niz Ty, wiec latwo sobie wyobrazic, ze jest mi jeszcze trudniej. Poza tym to 280 E a nie 300 D wiec to dodatkowo utrudnia podjecie decyzji o rozstaniu....
Cytuj:
zderzaki od slabszych wersji
Wiesz dobrze, ze zderzaki od 280 E i coupe sa drogie i trudno je dostac wiec obecnosc tych "zwyklych" mozna latwo wytlumaczyc. Poprzedni wlasciciel byl strasznym niedbaluchem i sknera, dlatego wsadzal do auta rzeczy tanie, a nie takie jakie powinny sie w nim znalesc:( Wiec te zewnetrzne czesci nie sa akurat problemem i nie swiadcza o mega dzwonie.
Cytuj:
istnieje mozliwosc, ze nie byla to niewinna przekladka silnika
Zawsze istnieje taka mozliwosc...
