MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://forum.w114-115.org.pl/

Nowe serduszko
https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=8726
Strona 1 z 1

Autor:  Stomek [ sob paź 30, 2004 5:24 pm ]
Tytuł:  Nowe serduszko

Dzis zakupiłem drugi silnik do mojej w123. Złapałem gościa o 7.00 rano to tylko skrzynie odpiął, a cały osprzęt został, łącznie z pompką nivo.
Przywiozłem na warsztat, sprawdziłem na "stanowisku testowym", pomierzyłem cisn. spreżania- wszystko ok, pierwszy ma 12, reszta 13 atm [zlosnik]
http://mackuz.bolinko.org/is/img4/10991 ... c00059.jpg
Niezłe "stanowisko testowe", co? [zlosnik]

Autor:  Darius [ sob paź 30, 2004 5:53 pm ]
Tytuł: 

Ja od swojej c360 miałem powieszony na lince fajnie się kiwal jak "dodawałem gazu". ale silniczek wygląda bardzo ładnie równo pracuje?

Autor:  Antoni Janikowski [ ndz paź 31, 2004 11:37 am ]
Tytuł: 

U kolegi był cały przód od W123 bez błotnikówi pasa do tego przyspawane zegary i stacyjka do odpalania silników z Reichu. [zlosnik]
Kiedys z innym kolegą odpalaliśmy silniki od Komarków i WSK na podłodze w piwnicy u nas w bloku, to był dopiero hardkor!!!!!! [zlosnik]

Autor:  Stomek [ pt lis 19, 2004 7:15 pm ]
Tytuł: 

Przy montowaniu silnika do auta okazało się, że jest to silnik po wymianie w serwisie MB, więc ma mniej przejechane niż myślałem [zlosnik] Silnik ma oryginalną tabliczke przynitowaną z serwisu. Nie ma numerów nabitych na miejscu gdzie powinny, jest tam tylko 102.
I teraz nie nie wiem jak wygląda pierwsza rejestracja auta z takim silnikiem?

Autor:  _me: how_ [ pt lis 19, 2004 7:31 pm ]
Tytuł: 

Stomek pisze:
Przy montowaniu silnika do auta okazało się, że jest to silnik po wymianie w serwisie MB, więc ma mniej przejechane niż myślałem [zlosnik] Silnik ma oryginalną tabliczke przynitowaną z serwisu. Nie ma numerów nabitych na miejscu gdzie powinny, jest tam tylko 102.
I teraz nie nie wiem jak wygląda pierwsza rejestracja auta z takim silnikiem?


Heyah!

To ja mam w Teku taką samą sytuację. Ale nie mogliśmy znaleźć tabliczki. Gdzie jest u Ciebie & jaka jest jej treść??

Ocliłem silnik robiąc wcześniej papier u tego, który "zna się na rzeczy" i bierze 100.
Wpisane jest: nr silnika 102 [zlosnik].

I niech ktoś powie, że Halama ze zdjęcia z Pszczołą jest śmieszniejszy... [zlosnik] [zlosnik] [zlosnik]

Autor:  kubol [ pt lis 19, 2004 7:44 pm ]
Tytuł: 

Antoni Janikowski pisze:
Kiedys z innym kolegą odpalaliśmy silniki od Komarków i WSK na podłodze w piwnicy u nas w bloku, to był dopiero hardkor!!!!!! [zlosnik]


to wyobraź sobie co się działo u kolegi w garażu jak odpalaliśmy silnik jakiegoś ruska (K-750 czy M-72, zresztą to wsio ryba) podczas remontu motocykla (cały rozebrany) bez żadnego wydechu - z tych dziur po bokach szedł normalnie ogień [zly] a jego babcia, która normalnie jest głucha, podbiegła do okna w kuchni zobaczyć co się dzieje!! może była wrażliwa na wibracje [zlosnik]

Autor:  Stomek [ sob lis 20, 2004 1:00 am ]
Tytuł: 

(me: how) pisze:

Heyah!

To ja mam w Teku taką samą sytuację. Ale nie mogliśmy znaleźć tabliczki. Gdzie jest u Ciebie & jaka jest jej treść??

Ocliłem silnik robiąc wcześniej papier u tego, który "zna się na rzeczy" i bierze 100.
Wpisane jest: nr silnika 102 [zlosnik].

I niech ktoś powie, że Halama ze zdjęcia z Pszczołą jest śmieszniejszy... [zlosnik] [zlosnik] [zlosnik]

To ja poproszę tego, który zna się na rzeczy" i będę też miał nr 102 [zlosnik] . A tabliczka jest od strony kolektora wydechowego z tyły silnika przy misce olejowej. Są tam jakies numery, ale nie pamiętam dokładnie, jutro zrobię fotkę, a silnik ten też pochodzi z Teka.

Autor:  Stomek [ śr sty 12, 2005 3:37 pm ]
Tytuł: 

I w końcu odbyłem dziś rano pierwszą jazdę próbną w drodze z domu na warsztat. Pobudziłem przy okazji wszystkich spiących sąsiadów, bo tłumików praktycznie brak (6 lat postoju).
Mimo, że minęło już parę godzin, nadal banan nie może zejść z mojej facjaty [zlosnik] . Niespodziewałem się takiej jazdy po 123. Zawieszenie jak nówka, amortyzatory po 90%, automacik przerzuca biegi niezauważalnie, to wspomaganie z mb jest bezkonkurencyjne. Po prostu rewelacja. A jak jeszcze trafią nowe tłumiki i pojedzie na regulacje- następna choraba z której nie zamierzam się leczyć [zlosnikz]

Autor:  _me: how_ [ śr sty 12, 2005 4:54 pm ]
Tytuł: 

Stomek pisze:
Mimo, że minęło już parę godzin, nadal banan nie może zejść z mojej facjaty [zlosnik] . Niespodziewałem się takiej jazdy po 123. Zawieszenie jak nówka, amortyzatory po 90%, automacik przerzuca biegi niezauważalnie, to wspomaganie z mb jest bezkonkurencyjne. Po prostu rewelacja. A jak jeszcze trafią nowe tłumiki i pojedzie na regulacje- następna choraba z której nie zamierzam się leczyć [zlosnikz]



Ktoś chciał Omegę B?? [zlosnik]

Autor:  MERCEDES 4 EVER [ śr sty 12, 2005 5:36 pm ]
Tytuł: 

dobre osiagi 230 E to zasługa wysokiego momentu obrotowego (205 Nm) czyli tyle co w 1,9TDI 90 km czyli jak na benzyne i lata konstrukcji rewelacja!

Autor:  Stomek [ czw sty 13, 2005 1:02 am ]
Tytuł: 

MERCEDES 4 EVER pisze:
dobre osiagi 230 E to zasługa wysokiego momentu obrotowego (205 Nm) czyli tyle co w 1,9TDI 90 km czyli jak na benzyne i lata konstrukcji rewelacja!

Zawsze jeździłem 123 z dieslem i nie narzekałem na osiągi. Ale nie spodziewałem się takiej jazdy po 230E- lekkie dotknięcie pedału gazu i czuć, że chce jechać.
Drugi dzień się zaczął, a banan dalej nie ustąpił [zlosnik]

Autor:  JareG [ czw sty 13, 2005 8:25 am ]
Tytuł: 

Stomek pisze:
(..) nie spodziewałem się takiej jazdy po 230E- lekkie dotknięcie pedału gazu i czuć, że chce jechać.

No to zmien se R4 na R6.. [hehe][ok]

Cytuj:
Drugi dzień się zaczął, a banan dalej nie ustąpił [zlosnik]

.. a banana bedziesz mial na trwale [zlosnik]

Autor:  erio [ czw sty 13, 2005 9:59 am ]
Tytuł: 

Dokłądnie jak pisze JareG ;)

spróbuj 280E a zobaczysz potęgę ;)

ścigalem sie niedawno na światlach z w123 230E ... po 100 metrach był 2 długości za mną, tego dnia ostatecznie zaakceptowałem spalanie CZOŁGU ;)
PS. Jechałem na LPG wiec nie ciągnołem go tak wysoko jak ciągnę go na benzynie :o [zlosnikz]

Nie przejmuj sie ... oprócz w123 230E wsród moich trofeów znajdują się:

Skoda Superb 2.8 V6
Golf 4 TDI 110 KM

Autor:  Wookee [ czw sty 13, 2005 10:30 am ]
Tytuł: 

Jka to szło? "Cztery gary do kosiary."? ;)

R6 albo V8 i zaczynamy jeździć na prawdę [hehe]

Autor:  Stomek [ czw sty 13, 2005 12:30 pm ]
Tytuł: 

JareG pisze:
No to zmien se R4 na R6..

Nie muszę zmieniać tylko cierpliwie poczekać jak Sebi skończy wóz serwisowy- tam jest M180, ale coś czuję, że będzie mi automata brakować.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/