MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
Nowe serduszko https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=8726 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Stomek [ sob paź 30, 2004 5:24 pm ] |
Tytuł: | Nowe serduszko |
Dzis zakupiłem drugi silnik do mojej w123. Złapałem gościa o 7.00 rano to tylko skrzynie odpiął, a cały osprzęt został, łącznie z pompką nivo. Przywiozłem na warsztat, sprawdziłem na "stanowisku testowym", pomierzyłem cisn. spreżania- wszystko ok, pierwszy ma 12, reszta 13 atm ![]() http://mackuz.bolinko.org/is/img4/10991 ... c00059.jpg Niezłe "stanowisko testowe", co? ![]() |
Autor: | Darius [ sob paź 30, 2004 5:53 pm ] |
Tytuł: | |
Ja od swojej c360 miałem powieszony na lince fajnie się kiwal jak "dodawałem gazu". ale silniczek wygląda bardzo ładnie równo pracuje? |
Autor: | Antoni Janikowski [ ndz paź 31, 2004 11:37 am ] |
Tytuł: | |
U kolegi był cały przód od W123 bez błotnikówi pasa do tego przyspawane zegary i stacyjka do odpalania silników z Reichu. ![]() Kiedys z innym kolegą odpalaliśmy silniki od Komarków i WSK na podłodze w piwnicy u nas w bloku, to był dopiero hardkor!!!!!! ![]() |
Autor: | Stomek [ pt lis 19, 2004 7:15 pm ] |
Tytuł: | |
Przy montowaniu silnika do auta okazało się, że jest to silnik po wymianie w serwisie MB, więc ma mniej przejechane niż myślałem ![]() I teraz nie nie wiem jak wygląda pierwsza rejestracja auta z takim silnikiem? |
Autor: | _me: how_ [ pt lis 19, 2004 7:31 pm ] |
Tytuł: | |
Stomek pisze: Przy montowaniu silnika do auta okazało się, że jest to silnik po wymianie w serwisie MB, więc ma mniej przejechane niż myślałem
![]() I teraz nie nie wiem jak wygląda pierwsza rejestracja auta z takim silnikiem? Heyah! To ja mam w Teku taką samą sytuację. Ale nie mogliśmy znaleźć tabliczki. Gdzie jest u Ciebie & jaka jest jej treść?? Ocliłem silnik robiąc wcześniej papier u tego, który "zna się na rzeczy" i bierze 100. Wpisane jest: nr silnika 102 ![]() I niech ktoś powie, że Halama ze zdjęcia z Pszczołą jest śmieszniejszy... ![]() ![]() ![]() |
Autor: | kubol [ pt lis 19, 2004 7:44 pm ] |
Tytuł: | |
Antoni Janikowski pisze: Kiedys z innym kolegą odpalaliśmy silniki od Komarków i WSK na podłodze w piwnicy u nas w bloku, to był dopiero hardkor!!!!!!
![]() to wyobraź sobie co się działo u kolegi w garażu jak odpalaliśmy silnik jakiegoś ruska (K-750 czy M-72, zresztą to wsio ryba) podczas remontu motocykla (cały rozebrany) bez żadnego wydechu - z tych dziur po bokach szedł normalnie ogień ![]() ![]() |
Autor: | Stomek [ sob lis 20, 2004 1:00 am ] |
Tytuł: | |
(me: how) pisze: Heyah! To ja mam w Teku taką samą sytuację. Ale nie mogliśmy znaleźć tabliczki. Gdzie jest u Ciebie & jaka jest jej treść?? Ocliłem silnik robiąc wcześniej papier u tego, który "zna się na rzeczy" i bierze 100. Wpisane jest: nr silnika 102 ![]() I niech ktoś powie, że Halama ze zdjęcia z Pszczołą jest śmieszniejszy... ![]() ![]() ![]() To ja poproszę tego, który zna się na rzeczy" i będę też miał nr 102 ![]() |
Autor: | Stomek [ śr sty 12, 2005 3:37 pm ] |
Tytuł: | |
I w końcu odbyłem dziś rano pierwszą jazdę próbną w drodze z domu na warsztat. Pobudziłem przy okazji wszystkich spiących sąsiadów, bo tłumików praktycznie brak (6 lat postoju). Mimo, że minęło już parę godzin, nadal banan nie może zejść z mojej facjaty ![]() ![]() |
Autor: | _me: how_ [ śr sty 12, 2005 4:54 pm ] |
Tytuł: | |
Stomek pisze: Mimo, że minęło już parę godzin, nadal banan nie może zejść z mojej facjaty
![]() ![]() Ktoś chciał Omegę B?? ![]() |
Autor: | MERCEDES 4 EVER [ śr sty 12, 2005 5:36 pm ] |
Tytuł: | |
dobre osiagi 230 E to zasługa wysokiego momentu obrotowego (205 Nm) czyli tyle co w 1,9TDI 90 km czyli jak na benzyne i lata konstrukcji rewelacja! |
Autor: | Stomek [ czw sty 13, 2005 1:02 am ] |
Tytuł: | |
MERCEDES 4 EVER pisze: dobre osiagi 230 E to zasługa wysokiego momentu obrotowego (205 Nm) czyli tyle co w 1,9TDI 90 km czyli jak na benzyne i lata konstrukcji rewelacja!
Zawsze jeździłem 123 z dieslem i nie narzekałem na osiągi. Ale nie spodziewałem się takiej jazdy po 230E- lekkie dotknięcie pedału gazu i czuć, że chce jechać. Drugi dzień się zaczął, a banan dalej nie ustąpił ![]() |
Autor: | JareG [ czw sty 13, 2005 8:25 am ] |
Tytuł: | |
Stomek pisze: (..) nie spodziewałem się takiej jazdy po 230E- lekkie dotknięcie pedału gazu i czuć, że chce jechać. No to zmien se R4 na R6.. ![]() Cytuj: Drugi dzień się zaczął, a banan dalej nie ustąpił
![]() .. a banana bedziesz mial na trwale ![]() |
Autor: | erio [ czw sty 13, 2005 9:59 am ] |
Tytuł: | |
Dokłądnie jak pisze JareG ![]() spróbuj 280E a zobaczysz potęgę ![]() ścigalem sie niedawno na światlach z w123 230E ... po 100 metrach był 2 długości za mną, tego dnia ostatecznie zaakceptowałem spalanie CZOŁGU ![]() PS. Jechałem na LPG wiec nie ciągnołem go tak wysoko jak ciągnę go na benzynie ![]() ![]() Nie przejmuj sie ... oprócz w123 230E wsród moich trofeów znajdują się: Skoda Superb 2.8 V6 Golf 4 TDI 110 KM |
Autor: | Wookee [ czw sty 13, 2005 10:30 am ] |
Tytuł: | |
Jka to szło? "Cztery gary do kosiary."? ![]() R6 albo V8 i zaczynamy jeździć na prawdę ![]() |
Autor: | Stomek [ czw sty 13, 2005 12:30 pm ] |
Tytuł: | |
JareG pisze: No to zmien se R4 na R6..
Nie muszę zmieniać tylko cierpliwie poczekać jak Sebi skończy wóz serwisowy- tam jest M180, ale coś czuję, że będzie mi automata brakować. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |