MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://forum.w114-115.org.pl/

odnośnie W123 Coupe
https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=855
Strona 1 z 1

Autor:  klower [ wt cze 18, 2002 12:43 pm ]
Tytuł:  odnośnie W123 Coupe

Mam pytanie: Czy we wszystkich samochcodach typu Coupe w W123 przednie siedzenia nie daja sie blokowac ? tzn. Nie dziala guzik z boku siedzenia. Mozna je odchylic bez wduszania. Widzialem to juz w dwoch samochodach tego typu.

Drugie pytanie odnosnie silnika. Mam Mercedesa z przeszczepem. Byl 2.3 beznzyna a jest 2.0 diesel. Czy dyfer jest konieczny do zmiany? Jak nie zmienie to co sie stanie?

Kolejne pytanie jest o wyposarzenie. Czy dalo by sie zainstalowac elektryczne szyby jak mam zwykle w Copue ? Jak tak, to ile to by kosztowalo? Duzo bedzie do przerabiania?

Z gory dziekuje

Autor:  Wencell [ wt cze 18, 2002 3:08 pm ]
Tytuł:  Re: odnośnie W123 Coupe

[quote="klower"]Mam pytanie: Czy we wszystkich samochcodach typu Coupe w W123 przednie siedzenia nie daja sie blokowac ? tzn. Nie dziala guzik z boku siedzenia. Mozna je odchylic bez wduszania. Widzialem to juz w dwoch samochodach tego typu.

-Fotele w C123 blokują się pneumatycznie,sprawdz przewody biegnące do foteli(pod dywanikami)

Drugie pytanie odnosnie silnika. Mam Mercedesa z przeszczepem. Byl 2.3 beznzyna a jest 2.0 diesel. Czy dyfer jest konieczny do zmiany? Jak nie zmienie to co sie stanie?

-Nic,ale 2.0D w tym aucie to pomyłka :(

Kolejne pytanie jest o wyposarzenie. Czy dalo by sie zainstalowac elektryczne szyby jak mam zwykle w Copue ? Jak tak, to ile to by kosztowalo? Duzo bedzie do przerabiania?

-Da się,najlepiej kupić a ASO :)

-Elek.szyby nie pasują od W123 sedan.

-Znalezienie używanych siłowników do C123 graniczy z cudem...

Autor:  Kowal [ wt cze 18, 2002 7:05 pm ]
Tytuł: 

Dyfer od 230 jest inny niż w 200D (tzn. w 230 jest wolniejszy a w 200D szybszy) oczywiście nie myl tego z osiągami [zlosnik] Chodzi o to, że 200D "kręci" się jak to każdy diesel w małym zakresie obrotów, dlatego skrzynia i dyfer muszą mieć inne przełożenia :cry: Oczywiście 200D pjedzie na skrzyni i dyfrze od 230 ale troszkę inaczej [zlosnik]
Co do szyb elektrycznych to do sedana (nowe podnośniki+silnik) kosztują około 800pln za "drzwi"+ około 248zł za jedną listwę przełączników (zależy od wersji roku produkcji) (chromowane lub nowe podświetlane) Oczywiście potrzebujesz 2 listewek (prawa i lewa strona) Przełączniki pojedyncze po 198zł sztuka. Do tego powinieneś zamówić kostkę do podłączenia owej listewki z przełącznikami (ok 25zł za 1 listewkę).
Aha, zapomniałem zapytać jakie masz wnętrze?? Jeżeli drewno to środkowa część (dookoła lewarka) będzie Cię kosztować 570zł jeżeli plastik to 125zł :lol:
Powodzenia [zlosnik]

Autor:  wht [ wt cze 18, 2002 7:05 pm ]
Tytuł:  Re: odnośnie W123 Coupe

klower pisze:
Mam pytanie: Czy we wszystkich samochcodach typu Coupe w W123 przednie siedzenia nie daja sie blokowac ? tzn. Nie dziala guzik z boku siedzenia. Mozna je odchylic bez wduszania. Widzialem to juz w dwoch samochodach tego typu.
Dokładny opis tutaj: http://macmerc.netium.com.pl/w123/manua ... page15.jpg

Autor:  Sebaa [ wt cze 18, 2002 8:00 pm ]
Tytuł:  Re: odnośnie W123 Coupe

klower pisze:
Mam pytanie: Czy we wszystkich samochcodach typu Coupe w W123 przednie siedzenia nie daja sie blokowac ? tzn. Nie dziala guzik z boku siedzenia. Mozna je odchylic bez wduszania. Widzialem to juz w dwoch samochodach tego typu.

Drugie pytanie odnosnie silnika. Mam Mercedesa z przeszczepem. Byl 2.3 beznzyna a jest 2.0 diesel. Czy dyfer jest konieczny do zmiany? Jak nie zmienie to co sie stanie?

Kolejne pytanie jest o wyposarzenie. Czy dalo by sie zainstalowac elektryczne szyby jak mam zwykle w Copue ? Jak tak, to ile to by kosztowalo? Duzo bedzie do przerabiania?

Z gory dziekuje


1. Sprawdź to dokładnie, bo blokada foteli działa na podciśnienie. A jeśli nie robi to nie jest to zbyt bezpieczne.
2. Konieczny do zmiany jest silnik [zlosnik] .
3. Będzie drogo i trudno. Jesli w oryginale były korby, to może niech tak zostanie [oczko]

Autor:  Zibi [ wt cze 18, 2002 11:37 pm ]
Tytuł: 

Witam kolege!
nie przejmuj się tym co piszą odnośnie szyb (siłowników) [zlosnik]
cuda się zdarzają i ja swoje znalazłem u gościa z Wa-wy za 500 zł (cały komplet w bardzo dobrym stanie)

Autor:  JareG [ śr cze 19, 2002 8:40 am ]
Tytuł: 

Zibi pisze:
Witam kolege!
nie przejmuj się tym co piszą odnośnie szyb (siłowników) [zlosnik]
cuda się zdarzają i ja swoje znalazłem u gościa z Wa-wy za 500 zł (cały komplet w bardzo dobrym stanie)

No to kolego wyczerpales limit cudow na jakies 10 lat.. [zlosnik] [hehe]

Autor:  Zibi [ śr cze 19, 2002 9:18 am ]
Tytuł: 

oops
to chyba mi przykro, niech brać mercedesowska mi raczy wybaczyć :roll:

Autor:  klower [ śr cze 19, 2002 9:53 am ]
Tytuł: 

Mam drewienko wokol skrzyni. Wiem ten silnik to pomylka. Moze w przyszlosci zminenie spowrotem na benzyniaka albo na 3.0 Diesla.
Z tymi szybami to chyba dam sobie spokoj . Przekrcza to moje mozliwosci. Fotele sprawdze potem (bo jest u miechanika moja Lalunia teraz).

Moja wersja Mercedesa jest praktycznie "goła" nie ma nic z dodatkowego wyposazenia. (wspomaganie bylo w standardzie). Co opłacałoby sie dokupic, przerobic zeby bylo przynajmniej cos?

A co ze szyberdachem orginalnym? Trzeba by pewno ciać dach, ale czy jest wystarczajca ilosc miejsca na ten kawalek blachy to schowania ? Nie bedzie za grubo?

Czy przerobka silnika Diesla podniesie znacznie jego osiagi? czy nie warto wogole ruszac?

Autor:  Kowal [ śr cze 19, 2002 9:59 am ]
Tytuł: 

Jeżeli nie miałeś szyber dachu to daruj sobie jakiekolwiek cięcia dachu!!! Stanowczo odradzam :evil:
Silniki diesla montowane w W123 raczej nie bardzo dają się podkręcać no chyba, że satysfakcjonuje Cie jakieś 5-10KM :cry: Więcej niż w standardzie. Do Coupe zamontuj sobie (jak uzbierasz kasę) jakiegoś benzyniaka. Jeżeli dyfer i skrzynia pozostały orginalne to poszukaj 230E (M102) Ma on nominalnie 136KM więc powinien troszkę Cupeją szarpnąć [zlosnik]

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/