Cem pisze:
greg napisał:
W123 250 (Gaz) '82 Automatic 3 biegi.
Powinieneś mieć 4 biegi,
250 na 4ce automacie??
greg pisze:
Czy to może być pompa?
to nie pompa, tez mam magicznego solexa. zaciaganie paliwa jest na zasadzie maluchowego/cc itp g....., czyli pompka u nas jest pod maska. mam te same objawy z odpalaniem co ty

Odnosnie odpalania: u mnie jest to ssanie. jak wiadomo mamy 2 ssania. u mnie kaszanke zapodaje ssanie od strony bloku silnika. ale jak juz sie nagrzeje to kreci okay. czy z rana masz ten sam problem czy tylko na cieplym silniku?
Odnosnie przyspieszania gwaltownego: mialem to samo

:D:D Poczatkowo zabawy z zaplonem, jednak to nie bylo to. Zdecydowalem oddac gaznik do regeneracji. Zawiozlem auto. jak odebralem to normalnie 2 swiaty. But od 0 bez przerw itd.... takze warto zainwestowac te 200zl i zregenerowac na maxa gaznik, bedziesz wiedzial co i jak, masz pewnosc ze jest okay
greg pisze:
Oryginalnie filtr, bedący ogromną patelnią, zamocowany był tylko na jednej śrubie centralnie umieszczonej w gaźniku. To mocowanie ma zerwany gwint (nie wiadomo co sie stało, może "fachowcy" gazownicy).
no way !

jesli miales patelnie jak w m110, a chyba tak, odchodzaca w lewo to:
mocowanie jest jeszcze po lewej stronie a po prawej stronie akumulatora. klucz 13.
a co do opalania: zawsze przed odpaleniem proponuje wcisnac 1-2 razy pedal gazu na wylaczonym , przed odpalaniem, duzo daje
