MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://forum.w114-115.org.pl/

Nie dziala na cieplo
https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=657
Strona 1 z 1

Autor:  gelanda [ pt maja 03, 2002 8:53 pm ]
Tytuł:  Nie dziala na cieplo

Witam
Mam Mercedesa 230G, problem polega na tym ze samochod jak jest cieply nie chce odpalic, poprostu sie zalewa i nie dzieje sie to zawsze tylko raz na jakies 10 odpalen, na zimno nie ma problemu, samochod nie ma gazu, swiece sa nowe, zawory wyregulowane, cala instalacja zaplonowa sprawdzona, kompresja ok, oleju nie bierze, nie dymi.
Pomozcie bo mi juz sie pomysly skonczyly, moze cos z tym dziwnym gaznikiem stromberga.
Za porady i pomoc z gory dzieki.

Pozdrawiam
Michal Dębski
Czarny Mercedes 230 G

Autor:  TROLL [ sob maja 04, 2002 12:52 pm ]
Tytuł: 

230G - to jest terenowy Mietek taki jak ma Straż Graniczna?

Autor:  gelanda [ sob maja 04, 2002 12:58 pm ]
Tytuł: 

Tak, to dokladnie taki prosty, terenowy, kanciasty merol.

Pozdrawiam
Michal Dębski
Czarny 230 G

Autor:  arbies [ sob maja 04, 2002 3:59 pm ]
Tytuł: 

Masz rację, to napweno wina gaźnika. Ja w swoim 230 mam Stromberga 175 CD i swojego czsu dał mi naprawdę popalić. U mnie dla odmiany na ciepłym silniku przerywał i gasł. Kombinowałem na wszystkie sposob, jedynie wizyta w Servisie Bosch-a mu pomogła, a ja byłem uboższy o 320 pln!! Fakt, zapłaciłem dużo ale pomogło. Działa jak zegarek.

Autor:  Sebaa [ czw maja 09, 2002 8:28 pm ]
Tytuł:  Re: Nie dziala na cieplo

gelanda pisze:
Witam
Mam Mercedesa 230G, problem polega na tym ze samochod jak jest cieply nie chce odpalic, poprostu sie zalewa i nie dzieje sie to zawsze tylko raz na jakies 10 odpalen, na zimno nie ma problemu, samochod nie ma gazu, swiece sa nowe, zawory wyregulowane, cala instalacja zaplonowa sprawdzona, kompresja ok, oleju nie bierze, nie dymi.
Pomozcie bo mi juz sie pomysly skonczyly, moze cos z tym dziwnym gaznikiem stromberga.
Za porady i pomoc z gory dzieki.

Pozdrawiam
Michal Dębski
Czarny Mercedes 230 G


Witam!

Możliwe przyczyny usterki to uszkodzone membrany w gaźniku, zwłaszcza ta główna, także membrana od zaworka powrotnego. Prawdopodobne jest też, że masz skrzywioną iglicę i to powoduje, że silnik się zalewa. Sprawdź też, czy prawidłowo funkcjonuje zawór odcinający paliwo - jest pod spodem gaźnika. Za jego pomocą również ustawia się bodajże skład mieszanki. Przez pewien czas znajomy miał podobne problemy z takim gaźnikeim i po trochu winna była krzywa iglica i właśnie ten zawór nie do końca robił jak trzeba.
Pozdrawiam.
PS. Może opublikujesz jakieś fotki Twojej G?

Autor:  gelanda [ czw maja 09, 2002 10:35 pm ]
Tytuł: 

Dzieki za rady, jutro bede sie dobieral do niego, mam nadzieje, ze nie popsuje.
A co do fotek to moge wyslac, jak tylko moj skaner wroci do zycia.

Pozdrawiam
Michał Dębski
Czarny 230 G

Autor:  Zibi [ czw maja 09, 2002 11:29 pm ]
Tytuł: 

Witam!
propo gażnika to reperaturka stromberga (wszystkie gumy, iglica, zawory) produkcji (chyba bo nie pamiętam, ponad rok temu wymianiałem) Lemforgera kosztuje ok 130 zł, po tej wymianie mój ruszył zupełnie inaczej, tzn lepiej [zlosnik]

Autor:  gelanda [ pt maja 10, 2002 2:47 pm ]
Tytuł: 

A takie reparturki to w jakich sklepach szukac, czy poprostu w ASO.

Pozdrawiam
Michał Dębski
Czarny 230 G

Autor:  Zibi [ sob maja 11, 2002 11:13 am ]
Tytuł: 

nie musi być nawet ASO, jakikolwiek dobry sklep z częściami do mietka

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/