MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://forum.w114-115.org.pl/

problem z zawieszeniem
https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=6559
Strona 1 z 2

Autor:  Gruu [ sob cze 05, 2004 2:18 pm ]
Tytuł:  problem z zawieszeniem

Posiadam w115 i mam problem z zawieszeniem, zauważyłem że całą lewa strona patrząc od silnika jest niżej o jeden palec, niewiem co to mze byc, czy ktoś mi pomoże????
Gorąco pozdrawiam

Autor:  mycha [ sob cze 05, 2004 10:16 pm ]
Tytuł: 

witam [zlosnik] w beczce jak misiad na jedną strone to sie okazało że zgniło mi górne oparcie sprężyny z tyłu i też se wisiał na jedną strone już mam to zrobione ale nie jestem zadowolony :evil: bo trche robiłem na wariata

Autor:  Idzik [ sob cze 05, 2004 10:22 pm ]
Tytuł: 

A może pęknięte sprężyny ?? :-?

Autor:  Maniek [ sob cze 05, 2004 10:23 pm ]
Tytuł: 

Jestem dopiero na etapie rozbierania swojej 115 na części więc będe raczej teoretyzował.
Jeden palec to powiedzmy ok 1,5 - 2 cm... to nie dużo, a co za tym idzie może być spowodowane przez wiele rzeczy. Łatwiej by było zdiagnozować gdyby różnica wynosiła np 5 cm.
Do głowy mi przychodzą:
1. Sprężyny i amorki, ale gdzieś czytałem ;) że je wymieniłeś właśnie.
2. Ogólne zużycie zawieszenia, zyżyte sworznie - następuje zazwyczaj intensywniej od prawej strony auta
3.Kombinował ktoś coś z łącznikiem stabilizatora przedniego. Z moich oględzin wynika że w przypadku przedniego stabilizatora 115 możliwa chyba jest ingerencja i korygowanie w ten sposób poziomu poprzecznego auta.
4. Zużyte poduszki zawieszenia zarówno przedniego wózka jak i tylnej belki - też się chętniej zużywają od prawej (pasażerkiej) strony
5. I wreszcie najgorsze - krzywe auto, krzywo poskładane, niżej siedzący błotnik

Autor:  Gruu [ sob cze 05, 2004 11:16 pm ]
Tytuł:  gruu i zawieszenie

Hm no powiem szczerze ze były kombinacje z ącznikami stabilizatora na przodzie bo hihih ich wogle nie było tzn jednego , więc drugi na wymiar był dorobiony,co do spręzyn to były oki, napewno jestem ich pewien, jesli chodzi o gumy itd to są do wymianybo wali w a ucie jak cholera ale nie daje wiary ze gumy są powodem opadnięcia jednej strony.

Autor:  Maniek [ ndz cze 06, 2004 11:22 am ]
Tytuł: 

Sprawdź też mocowanie stabilizatora przedniego do podłużnicy, czy tam nie działał na własną ręke blacharz. Co do łączników stabilizatora to chyba niepotrzebnie się męczyłeś:
http://admauto.daho.biz/product_info.ph ... dc1cd2be45
A jeśli masz rozklekotane zawieszenie to nie dziw się że auto siedzi (zwłaszcza, że siada na pasażerską stronę). W mojej beczce przód też siadał lekko na prawo (takie miałem przynajmniej wrażenie) do momentu gdy nie zrobiłem porządku z całym zawieszeniem.

Pozdrawiam
michał

Autor:  Gruu [ ndz cze 06, 2004 11:59 am ]
Tytuł:  No cóż

Najlepsze wyjście będzie chyba napraqwic całe zawieszenie, wymienic wszystkie gumy tuleje na nowe i wtedy zobaczymy ale nie rozumiem co ten blacharz miałby robic na włąśną rękę?
Pzdr

Autor:  Maniek [ ndz cze 06, 2004 12:05 pm ]
Tytuł:  Re: No cóż

Gruu pisze:
Najlepsze wyjście będzie chyba napraqwic całe zawieszenie, wymienic wszystkie gumy tuleje na nowe i wtedy zobaczymy...

No niestety :cry: W tak starych i spracowanych autach najczęściej dopiero kompleksowe podejście do sprawy daje porządane efekty.
Gruu pisze:
ale nie rozumiem co ten blacharz miałby robic na włąśną rękę?
Pzdr

Mógł naprawiać podłużnice, prostować ją po małym bum itd. Jeśli mocowania stabilizatora do budy nie są w jednym poziomie to i auto będzie gibnięte na boczek

Autor:  Gruu [ ndz cze 06, 2004 12:26 pm ]
Tytuł: 

Hm oki ale także tyłtez byłby jak to mówicie gibnięty?Cóż sprawdzę.
Ma pytanko do szanownych kolegów o silnik, jest słąbe ciśnienie na wskaźniku po nagrzaniu silnika wskazówka jast ponizej 1, tak 0.5 a jak jadę ok 80km\h to dochodzi do 2.
Co sprawdzic doładnie, czy moze to byc pompa? czy od niej zacząc czy poprostu przejechac sie do jakiegos wahowca o takich silników?
Gdzies słyszałem ze pompa może byc zużyta. W tutejszym sklepie jest jakis zestaw naprawczy pompy. Czy to jest do naprawy pompy olejowej??

Autor:  Wookee [ ndz cze 06, 2004 12:54 pm ]
Tytuł: 

Gruu pisze:
Hm oki ale także tyłtez byłby jak to mówicie gibnięty?Cóż sprawdzę.
Ma pytanko do szanownych kolegów o silnik, jest słąbe ciśnienie na wskaźniku po nagrzaniu silnika wskazówka jast ponizej 1, tak 0.5 a jak jadę ok 80km\h to dochodzi do 2.
Co sprawdzic doładnie, czy moze to byc pompa? czy od niej zacząc czy poprostu przejechac sie do jakiegos wahowca o takich silników?
Gdzies słyszałem ze pompa może byc zużyta. W tutejszym sklepie jest jakis zestaw naprawczy pompy. Czy to jest do naprawy pompy olejowej??


Cały temat był niedawno przynajmniej raz omawiany. Poszukaj w archiwum.

Autor:  laudan [ ndz cze 06, 2004 1:07 pm ]
Tytuł: 

Przy dodaniu gazu wskazowka cisnienia powinna dojsc do 3 (max). Jesli nie dochodzi to wina moze lezec w ukladzie pomiarowym (wskanik itd), pompie oleju, kiepskim (kaplica) stanie silnika. Mozna zaczac od wskaznika, pozniej zmiezyc cisnienie sprezania, a pozniej pompa. Najtaniej wychodzi odwiedzic fachowca.

Autor:  wojz [ ndz cze 06, 2004 1:44 pm ]
Tytuł: 

Hmmm, a moja siedzi na lewo... Ale to wynik tego, że zawsze tylko jedna osoba w nim jeżdziła [oczko]

Autor:  Gruu [ ndz cze 06, 2004 10:49 pm ]
Tytuł: 

Hej Wojz.

A tak poważnie to czemu twój siedzi na lewą stronę???

Co do mojego silnika i problemem z ciśnieniem oleju to moge powiedziec to ze odpala za pierwszym razem i szybko, nie dymi, więc myślę ze stan silnika jest oki. Dosyc wyraźnie słychac granie panewek, moze to jest winne temu?
Pzdr

Autor:  wojz [ pn cze 07, 2004 6:52 am ]
Tytuł: 

Gruu pisze:
Hej Wojz.

A tak poważnie to czemu twój siedzi na lewą stronę???Pzdr

No właśnie poważnie - jezdził przeważnie sam kierowca i jest wygnieciony (może z 1-2 cm) z lewej strony. Sprężyn przecież nie będę wymieniał z powodu takiej pierdoły

Autor:  and6412 [ pn cze 07, 2004 11:55 pm ]
Tytuł: 

wojz pisze:
Gruu pisze:
Hej Wojz.

A tak poważnie to czemu twój siedzi na lewą stronę???Pzdr

No właśnie poważnie - jezdził przeważnie sam kierowca i jest wygnieciony (może z 1-2 cm) z lewej strony. Sprężyn przecież nie będę wymieniał z powodu takiej pierdoły


Wojz, zadam takie niedyskretne pytanie jeśli można: ile ważysz [zlosnik] ?

Strona 1 z 2 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/