MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
Problem z wyłączeniem silnika . https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=6467 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Sebol19 [ ndz maja 30, 2004 1:43 am ] |
Tytuł: | Problem z wyłączeniem silnika . |
Witam . Mercedesa 123W 240D mam od niedawna i od poczatku jest problem z wyłączeniem silnika tzn. po przekręcniu stacyjki i wyjęciu kluczyka, silnik jeszcze chodzi przez około 5 sekund po czym gaśnie związku z czym moje pytanie : Co jest przyczną takiego stanu rzeczy ??? |
Autor: | Sebian [ ndz maja 30, 2004 2:02 am ] |
Tytuł: | Re: Problem z wyłączeniem silnika . |
Sebol19 pisze: Witam . Mercedesa 123W 240D mam od niedawna i od poczatku jest problem z wyłączeniem silnika tzn. po przekręcniu stacyjki i wyjęciu kluczyka, silnik jeszcze chodzi przez około 5 sekund po czym gaśnie związku z czym moje pytanie : Co jest przyczną takiego stanu rzeczy ???
Witaj ![]() ![]() ![]() |
Autor: | mycha [ ndz maja 30, 2004 9:43 am ] |
Tytuł: | |
witam podciśnienie na bank u mnie jest to samo musze ją przydusić żeby zgasła ale wymontowałem orignalny central zamek i założyłem elektryczny(pneumatyka mnie pokonała )i kombinuje z tym podciśnieniem żeby reszta zoztała regulacja lamp mi działa tylko to gaszenie piero ![]() ![]() |
Autor: | FENIX [ ndz maja 30, 2004 9:57 am ] |
Tytuł: | |
mycha pisze: witam podciśnienie na bank u mnie jest to samo musze ją przydusić żeby zgasła ale wymontowałem orignalny central zamek i założyłem elektryczny(pneumatyka mnie pokonała )i kombinuje z tym podciśnieniem żeby reszta zoztała regulacja lamp mi działa tylko to gaszenie piero
![]() ![]() a pousuwałeś i pozaślepiałeś wszystkie przewody podciśnieniowe które zostały z zamka ?? albo tak jak pisze Sebian masz pompę walniętą |
Autor: | georem [ sob cze 05, 2004 2:23 pm ] |
Tytuł: | |
Jeżeli układ jest szczelny to pozostaje odkręcić waku i wymienić membranę za 20-40 zł i zaworki też koło 20-30 zł. UWAGA - dobrze złożyć bo po 2 tygodniach membrana będzie znów do wymiany. |
Autor: | Sebian [ sob cze 05, 2004 10:42 pm ] |
Tytuł: | |
georem pisze: Jeżeli układ jest szczelny to pozostaje odkręcić waku i wymienić membranę za 20-40 zł...
... o ile typ pompy na to pozwala ![]() ![]() |
Autor: | georem [ sob cze 05, 2004 11:14 pm ] |
Tytuł: | |
To ja mam szczęście bo u mnie skończyło się to na 60zł! ![]() |
Autor: | Sebol19 [ śr cze 09, 2004 10:58 am ] |
Tytuł: | |
No i po problemie . Faktycznie problem tkwił w podciśnieniu a konkretnie przewód który dochodzi do pompy był zatkany . Teraz silnik gasnie odrazu po przekręceniu kluczyka . Dzieki bardzo za wszystkie uwagi ![]() |
Autor: | georem [ śr cze 09, 2004 3:37 pm ] |
Tytuł: | |
no to super |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |