MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://forum.w114-115.org.pl/

Problem z wyłączeniem silnika .
https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=6467
Strona 1 z 1

Autor:  Sebol19 [ ndz maja 30, 2004 1:43 am ]
Tytuł:  Problem z wyłączeniem silnika .

Witam . Mercedesa 123W 240D mam od niedawna i od poczatku jest problem z wyłączeniem silnika tzn. po przekręcniu stacyjki i wyjęciu kluczyka, silnik jeszcze chodzi przez około 5 sekund po czym gaśnie związku z czym moje pytanie : Co jest przyczną takiego stanu rzeczy ???

Autor:  Sebian [ ndz maja 30, 2004 2:02 am ]
Tytuł:  Re: Problem z wyłączeniem silnika .

Sebol19 pisze:
Witam . Mercedesa 123W 240D mam od niedawna i od poczatku jest problem z wyłączeniem silnika tzn. po przekręcniu stacyjki i wyjęciu kluczyka, silnik jeszcze chodzi przez około 5 sekund po czym gaśnie związku z czym moje pytanie : Co jest przyczną takiego stanu rzeczy ???


Witaj [usmiech] Wszystko wskazuje na podciśnienie. Albo masz nieszczelny układ, albo pompa nie wydala [szalone] Spróbuj przeszukać forum - chyba niedawno pisaliśmy po raz kolejny o tego typu usterce [oczko]

Autor:  mycha [ ndz maja 30, 2004 9:43 am ]
Tytuł: 

witam podciśnienie na bank u mnie jest to samo musze ją przydusić żeby zgasła ale wymontowałem orignalny central zamek i założyłem elektryczny(pneumatyka mnie pokonała )i kombinuje z tym podciśnieniem żeby reszta zoztała regulacja lamp mi działa tylko to gaszenie piero [zlosnik] [zlosnik] ńskie

Autor:  FENIX [ ndz maja 30, 2004 9:57 am ]
Tytuł: 

mycha pisze:
witam podciśnienie na bank u mnie jest to samo musze ją przydusić żeby zgasła ale wymontowałem orignalny central zamek i założyłem elektryczny(pneumatyka mnie pokonała )i kombinuje z tym podciśnieniem żeby reszta zoztała regulacja lamp mi działa tylko to gaszenie piero [zlosnik] [zlosnik] ńskie


a pousuwałeś i pozaślepiałeś wszystkie przewody podciśnieniowe które zostały z zamka ??
albo tak jak pisze Sebian masz pompę walniętą

Autor:  georem [ sob cze 05, 2004 2:23 pm ]
Tytuł: 

Jeżeli układ jest szczelny to pozostaje odkręcić waku i wymienić membranę za 20-40 zł i zaworki też koło 20-30 zł. UWAGA - dobrze złożyć bo po 2 tygodniach membrana będzie znów do wymiany.

Autor:  Sebian [ sob cze 05, 2004 10:42 pm ]
Tytuł: 

georem pisze:
Jeżeli układ jest szczelny to pozostaje odkręcić waku i wymienić membranę za 20-40 zł...


... o ile typ pompy na to pozwala [oczko] A jak już kiedyś pisaliśmy - były dwa i w drugim przypadku pozostawała wymiana całej pompy za ok. 1200zł [szalone]

Autor:  georem [ sob cze 05, 2004 11:14 pm ]
Tytuł: 

To ja mam szczęście bo u mnie skończyło się to na 60zł! [zlosnikz]

Autor:  Sebol19 [ śr cze 09, 2004 10:58 am ]
Tytuł: 

No i po problemie . Faktycznie problem tkwił w podciśnieniu a konkretnie przewód który dochodzi do pompy był zatkany . Teraz silnik gasnie odrazu po przekręceniu kluczyka . Dzieki bardzo za wszystkie uwagi ;)

Autor:  georem [ śr cze 09, 2004 3:37 pm ]
Tytuł: 

no to super

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/