No nam bedzie jeszcze trodniej postawic trafna diagnowe czytając tylko opis.
Pierwsze objawy (stukanie z tyłu) mogą wskazywac na:
1. wywalony most (i to jest najbardziej prawdopodobne)
2. wywalonu wielowypust na którejś piaście
3. wywalone tylejki i luźne to sprzęgło gumowe które łączy wał z mostem
4. podpora wału ale to taczej mało prawdopodobne
Trzeba wejśc pod auto i recznie pomachac wałem i zobaczyć gdzie dzwoni ptrzynajmniej w ten sposób wyeliminujesz kilka rzeczy.
Co do drugiej sprawy rzecz ma sie podobnie, może byc przyczyn kilka tego pukania.
1. wahacze (tylejki lub sworznie)
2. amortyzator
3. drążek reakcyjny
4. łożysko w kole
ni i zgaduj zgadula - z opisu sie nie da.
Jedyne wyjście powoli na kanale lub na szarpakach szukać tego pukajacego miejsca lub drogą eliminacji czyli wymieniać po kolei co sie da.
Lub czekać na pogorszenie i wtedy łatwiej okreslić co stuka

wersja hard core
