MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt lip 04, 2025 4:36 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: wt kwie 20, 2004 7:25 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 06, 2004 5:44 pm
Posty: 1213
Lokalizacja: Kutno
Cześć
Jak macie realizowane to(jak w temacie) w swoich kuchenkach.
Pozdrawiam
Antek


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 20, 2004 8:29 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz lut 01, 2004 6:40 pm
Posty: 133
Lokalizacja: autoszopa 888 768 134
możliwości są 3 ;
1- przekaznik na pompe
2- stop k-j montowany na hydroegulator
3- stop k-j montowany w obwód pompy [ obnizenie nap a co za tym idzie ciś.]


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 21, 2004 12:49 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 06, 2004 5:44 pm
Posty: 1213
Lokalizacja: Kutno
Właśnie o to mi chodziło! U mnie jest przekażnik na pompie i jest to rozwiązanie o tyle ułomne, że powoduje problemy z ponownym uruchomieniem na benzynie bo ciśnienie spada.Chciałbym żeby pompa pracowała non stop, więc muszę wtrysk zablokować na hydroregulatorze.Tylko teraz pytanie jak to zrobić?Co się stanie jak poprostu odetnę przekaźnikiem h.regulator? Jak na to zareaguje sterownik KE jak nie bedzie miał na obciążeniu regulatora?? Właściwie jak odciąć wtrysk na regulatorze: odłaczając mu napięcie czy podając może???Nie mam zmiaru kożystać z gotowego emulatora.Podpowiedzcie mi to sam to zrobię. :)


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 21, 2004 1:05 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt paź 26, 2001 2:00 am
Posty: 1411
Lokalizacja: Toruń
Antoni Janikowski pisze:
Właśnie o to mi chodziło! U mnie jest przekażnik na pompie i jest to rozwiązanie o tyle ułomne, że powoduje problemy z ponownym uruchomieniem na benzynie bo ciśnienie spada.Chciałbym żeby

U mnie problemy takie sa tylko i wylacznie po intensywnym palowaniu auta na LPG. Jesli nie bylo dlugiej i szybkiej jazdy, auto bez problemu odpala na benzynie (tak jest zreszta ustawione) [ok]

_________________
Pozdrawiam,

Jarek, w123 230TE '85, w126 500 SEC '88, w126 560SEC '88, w116 450 '73
jareg@mb.org.pl
http://www.mb.org.pl/


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 21, 2004 1:22 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 06, 2004 5:44 pm
Posty: 1213
Lokalizacja: Kutno
U mnie problem występuje tylko po jeździe na gazie na ciepłym silniku.Na zimnym załatwia wszystko wtrysk rozruchowy [zlosnik] .Wkurza mnie to jak musze czasem chechłać :evil: .Może jakieś konkrety co do regulatora bym prosił.Będę wdzięczny :) :) :)


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 21, 2004 1:33 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt paź 26, 2001 2:00 am
Posty: 1411
Lokalizacja: Toruń
Antoni Janikowski pisze:
U mnie problem występuje tylko po jeździe na gazie na ciepłym silniku.Na zimnym załatwia wszystko wtrysk rozruchowy [zlosnik] .Wkurza mnie to jak musze czasem chechłać :evil: .Może jakieś konkrety co do regulatora bym prosił.Będę wdzięczny :) :) :)

U mnie jak jest zimny, to wystarczy pol obrotu rozrusznika [oczko][hehe]
Jak jest cieply, to jeden-dwa obroty, i odpala [ok]
A co do szczegolow technicznych, to ja sie panie nie znam - mam od tego ludzi [hehe][ok]
O co chodzi z tym regulatorem?

_________________
Pozdrawiam,



Jarek, w123 230TE '85, w126 500 SEC '88, w126 560SEC '88, w116 450 '73

jareg@mb.org.pl

http://www.mb.org.pl/


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 21, 2004 6:50 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 06, 2004 5:44 pm
Posty: 1213
Lokalizacja: Kutno
O to chodzi żeby w układzie wtryskowym nie spadało ciśnienie jak przerzuce na gaz(jak wyłącze pompę) tylko trzeba odciąć wtrysk tak żeby paliwo poprzez rozdzielacz nie dostawało się do wtrysków.Szkoła mi się skończyła i nie mam jak sprawdzić jaki sygnał dochodzi do tego regulatora elektrohydraulicznego, bo bym sobie odpowiedni emulator skonrułował.Wiem że są takie użądzenia tylko nie wiem za bardzo jak działają.JareG a może twoi "ludzie" coś by wiedzieli???


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 21, 2004 7:00 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt paź 26, 2001 2:00 am
Posty: 1411
Lokalizacja: Toruń
Antoni Janikowski pisze:
(...)odpowiedni emulator skonrułował.Wiem że są takie użądzenia tylko nie wiem za bardzo jak działają.JareG a może twoi "ludzie" coś by wiedzieli???

U mnie taki maly modulik odlacza pompe, i to wystarcza jak sie okazuje [ok] Nie odczuwam potrzeby kombinowania czegos innego, skoro to co mam zdaje egzamin.
Ale moge sie oczywiscie zapytac - jutro bede wymienial parownik, bo moj po ~60kkm ma dosc, i jak stoje na swiatlach, to buda mi sie trzesie [hehe] (wyregulowac dziada juz nie mozna, zdechl..) No i jechac na LPG mozna tylko 170, a jak byl sprawny to 180 jechalem, i jeszcze mial ochote [zlosnik][ok]

_________________
Pozdrawiam,



Jarek, w123 230TE '85, w126 500 SEC '88, w126 560SEC '88, w116 450 '73

jareg@mb.org.pl

http://www.mb.org.pl/


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 21, 2004 8:07 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 06, 2004 5:44 pm
Posty: 1213
Lokalizacja: Kutno
W parowniku wymienia się membranę i jest spoko na ogół.Widocznie u ciebie wystarcza odcięcie pompy ale ja mam inny wtrysk KE, a Ty masz pewno jeszcze K w który choćby ciśnienie jest mniejsze. U mnie pompę też wyłacza przekażnik sterowany z centralki gazu, ale jak widzisz to nie zdaje egzaminu.Paliwo spiepsza z urządzenia wtryskowego i samochód nie chce odpalić.Jak jeżdże na benzynie to odpala lepiej niż twoja 230TE [zlosnik] .


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 21, 2004 9:10 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz lut 01, 2004 6:40 pm
Posty: 133
Lokalizacja: autoszopa 888 768 134
nastawnik jest sterowany prądowo czyli wspólczynnik wypełnienia emulator stop k-j realizował będzie funkcje cut-off non stop możesz to zbadać podczas jazdy w którą strone płynie prąd


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 21, 2004 9:41 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
Antoni Janikowski pisze:
W parowniku wymienia się membranę i jest spoko na ogół.Widocznie u ciebie wystarcza odcięcie pompy ale ja mam inny wtrysk KE, a Ty masz pewno jeszcze K w który choćby ciśnienie jest mniejsze. U mnie pompę też wyłacza przekażnik sterowany z centralki gazu, ale jak widzisz to nie zdaje egzaminu.Paliwo spiepsza z urządzenia wtryskowego i samochód nie chce odpalić.Jak jeżdże na benzynie to odpala lepiej niż twoja 230TE [zlosnik] .


Witaj w 123 z 85 roku były już silniki M102 czyli taki jak Twój tylko krótszy o dwa cylindry. Reasumując mają wtrysk KE-Jetronic, pozdrawiam.

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 21, 2004 10:02 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 06, 2004 5:44 pm
Posty: 1213
Lokalizacja: Kutno
Silniki M102 w beczkach miały jeszcze w 1983 roku wtrysk K(widziałem).Silniki te poza tym, że są krótsze od mojego to mają aparat zaplonowy gdze indziej [zlosnik] .Podejżewam że taki wtrysk ma rownież beka Jarka.Z wtryskiem K to jest dość dziwna sprawa, bo kolega miał W124 z 87r z silnikiem M103 i wtryskiem K.Nie chciało mi sie wierzyć, aż sprawdziłem i nie było sterownika za akumulatorem :o .Fakt ten potwierdza katalog instalacji LPG Landi w którym bylo napisane, że KE zaczeli montować w 87r. Wszystko to dziwne, ale przawdziwe.Może jakby mój 300E mial wtrysk K to by bylo dobrze................ :(


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 21, 2004 10:12 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz lut 01, 2004 6:40 pm
Posty: 133
Lokalizacja: autoszopa 888 768 134
model 190 E 84 r KE bezsondy z kompem


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 21, 2004 10:25 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 06, 2004 5:44 pm
Posty: 1213
Lokalizacja: Kutno
Anomalia konstukcyjne.


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 21, 2004 10:28 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz lut 01, 2004 6:40 pm
Posty: 133
Lokalizacja: autoszopa 888 768 134
sonde lambda sprowokowała ochrona środowiska a sterowanie el. to troche inna para kaloszy


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl