MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn lip 07, 2025 9:07 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: dziwne objawy
Post: sob kwie 17, 2004 11:56 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lut 14, 2004 3:43 pm
Posty: 2822
Lokalizacja: Pyrlandia
w 124 od czasu do czasu (raz dziennie, 5 razy dziennie, raz na tydzień)
dzieje się tak:
spada na 0 wskazówka obrotomierza, zapala się abs, zaczyna inaczej pracować silnik (mniej płynnie, jakby się dławił, bardziej szarpie), po 1-60 sekundach wszystko wraca do normy.
znajomy elektryk stwierdził, że coś się dzieje z takim małym modułem, który jest schowany za akumulatorem
co wy na to?

_________________
Kuba
W116 300SD '79
Ex:
C114 250 2,8 '71, S203 220 CDI '04, W115 200 '72, W123 200 '84, C123 230 '82, W116 350 '77, C123 280 '80, S202 250TD '98, W124 300D '88, W201 1.8 '91, W202 180 '99


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz kwie 18, 2004 11:11 am 
Offline
weteran

Rejestracja: śr lut 04, 2004 12:38 am
Posty: 2215
Lokalizacja: Limerick
1. Witam!
2. Łączę:

http://www.mb.org.pl/forum/showflat.php ... 14&fpart=1

3. Pozdrawiam

Gerri


Na górę
Post: ndz kwie 18, 2004 12:22 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr cze 26, 2002 3:11 pm
Posty: 6660
Numer GG: 267496
Lokalizacja: Łomianki Dolne
kubol pisze:
w 124 od czasu do czasu (raz dziennie, 5 razy dziennie, raz na tydzień)
dzieje się tak:
spada na 0 wskazówka obrotomierza, zapala się abs, zaczyna inaczej pracować silnik (mniej płynnie, jakby się dławił, bardziej szarpie), po 1-60 sekundach wszystko wraca do normy.
znajomy elektryk stwierdził, że coś się dzieje z takim małym modułem, który jest schowany za akumulatorem
co wy na to?


Zdarza mi się tylko numer ze wskazówką obrotomierza. Po jakims czasie mija [szalone]

_________________
SEBIAN

MB V250d long 4M '21
MB GLC 220 CDI 4M '18


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz kwie 18, 2004 1:07 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lut 14, 2004 3:43 pm
Posty: 2822
Lokalizacja: Pyrlandia
dzięki!
można to naprawić? (rozebrać-polutować-złożyć)?
czy trzeba inne?

_________________
Kuba
W116 300SD '79
Ex:
C114 250 2,8 '71, S203 220 CDI '04, W115 200 '72, W123 200 '84, C123 230 '82, W116 350 '77, C123 280 '80, S202 250TD '98, W124 300D '88, W201 1.8 '91, W202 180 '99


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz kwie 18, 2004 1:48 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 06, 2004 5:44 pm
Posty: 1213
Lokalizacja: Kutno
A ja na to, że to alternator.Pewno brak styku.Myślę tak bo:
-sygnał do obrotomierza jest z alternatora

-ABS się zapala jak brak mu napięcia(brak ładowaia)

-silnik jak jest benzynowy(nie wiem) to mu zapłon kuleje przy braku ładowania i nierówno pracuje
Pozdrowienia


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz kwie 18, 2004 3:22 pm 
Offline
weteran

Rejestracja: śr lut 04, 2004 12:38 am
Posty: 2215
Lokalizacja: Limerick
kubol pisze:
dzięki!
można to naprawić? (rozebrać-polutować-złożyć)?
czy trzeba inne?

Są dwie wersje tego przekaźnika, jedna ma obudowę na takie skrzydełka, druga zaciskaną na obwodzie, obie są proste do rozłożenia, układ elektroniczny jest bardzo prosty, bezpiecznik, przekaźnik, dioda Zenera. Najpierw zwróć uwagę na miejsca w których przylutowane są do druku wyprowadzenia ceweczki przekaźnika, tam uszkodzenie pojawia się najczęściej, polutuj i już.
Pzdr.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl