Może nie będzie to nadmiernie odkrywcze, ale:
1. Weź samochód na kanał i dokładnie obejrzyj. Dyfry lubią podciekać, więc, jak troszkę, to nie dramat.
2. Sprawdź tę kontrolkę - może tylko jakiś zaśniedziały styk. Sprawdź prąd ładowania.
3. Pooglądaj wszystkie uszczelki, kable i wszytstko to, co można łatwo zdjąć/założyć.
4. Pojedź do stacji na "trzepanie" "spaliny", hamowanie i geometrię.
5. Jak masz kaprys, to sprawdź ciśnienia.
6. Umyj samochód karcherem i zobacz, czy gdzieś nie puszcza wody, po czym wystaw go na słońce i sprawdź, czy w środku nie daje lekko piwnicą.
7. Słabe pkty blacharskie beczki były omówione w jednym ze starszych postów.
8. Jak nie jesteś pewien filtrów i płynów, to wymień je.
9. Możesz tez dać auto do mycia - komora podwozie etc., to więcej zobaczysz.
W ciągu kilku miesięcy wszystko i tak samo wyjdzie. Jak chcesz dokładniejszych porad, od bardziej orientujących się ludzi, to i pytania musisz dawać konkretne.
_________________ W107024 '77 Smoczyca, za niedługo będzie już 10 lat razem. w trakcie namyślania się: W116; ex: W201018 '90 Murzyn.
"bułka tarta to nasz narodowy symbol bohaterski... to nasz wkład w światową kuchnię"
|