MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz lip 27, 2025 1:15 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Post: śr mar 17, 2004 11:45 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pn kwie 07, 2003 9:29 pm
Posty: 12
Witam.
Może ktoś mi podpowie jekie są objawy wadliwie działającej pompy podciśnienia.
Na mocno zimnym silniku nie mogę go zgasić. Hamulce wydają się działać dobrze może trochę ostatnio muszę mocniej wciskać pedał (ale to mogą być klocki), regulacja śwaiteł działa. Jest to automat i trochę szarpie przy zmianie biegów a słyszałem że może mieć na to wpływ właśnie ta pompa.
Pozdrowienia.
Acha jest to W201 200D


Na górę
Post: śr mar 17, 2004 4:52 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr cze 26, 2002 3:11 pm
Posty: 6660
Numer GG: 267496
Lokalizacja: Łomianki Dolne
eref pisze:
Witam.
Może ktoś mi podpowie jekie są objawy wadliwie działającej pompy podciśnienia.
Na mocno zimnym silniku nie mogę go zgasić. Hamulce wydają się działać dobrze może trochę ostatnio muszę mocniej wciskać pedał (ale to mogą być klocki), regulacja śwaiteł działa. Jest to automat i trochę szarpie przy zmianie biegów a słyszałem że może mieć na to wpływ właśnie ta pompa.
Pozdrowienia.
Acha jest to W201 200D


Wygląda na pompę, a objawy wymieniłeś. Jakbyś miał lub masz pneumatycznie opuszczane zagłówki tylne, to raczej ich przy zwalonej pompie nie opuścisz. Miałem dokładnie to samo: podnoszenie świateł działało, bo działało, zagłówki nie opuszcały się, na zimno nie mogłem zgasić silnika, "dziwne" hamulce, podobnie ze skrzynią automatyczną i brak zwiększonych obrotów jałowych po odpaleniu zimnego silnika. Po wymianie pompy wszystko wróciło do normy, tylko szlag trafił regulator świateł [oczko] [szalone]

_________________
SEBIAN

MB V250d long 4M '21
MB GLC 220 CDI 4M '18


Na górę
Post: śr mar 17, 2004 4:59 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
dzialanie pompy mozna sprawdzic manometrem, objawy sa tez takie jak masz nieszczelnosc w instalacji pneumatycznej.

_________________
w123


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 17, 2004 5:55 pm 
Offline
weteran

Rejestracja: śr lut 04, 2004 12:38 am
Posty: 2215
Lokalizacja: Limerick
Kiedyś były w sprzedaży tzw. ekonomizery, do dużych i małych Fiatów. Były to wyskalowane mierniki podciśnienia, doskonale nadaje się takie urządzenie do kontroli wszelkich układów pneumatycznych opartych na podciśnieniu, a szczególnie do naprawy centralnego zamka w 123. Podciśnienie mierzone bezpośrednio na wyjściu pompy powinno wynosić ok. -700 mbar, jeżeli tyle jest, a po podłączeniu do instalacji pojazdu jest słabsze, to musimy szukać nieszczelności drogą odłączania poszczeg. obwodów.
Pzdr. Gerri


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 17, 2004 8:16 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pn kwie 07, 2003 9:29 pm
Posty: 12
Serdeczne dzięki za podpowiedź.
Znajde takie cudeńko i sprawdze. Po cichu to mam nadzieje że to tylko nieszczely układ, boję siępomyśleć jaka może być cena takiej pompy. :)
Pozdrowienia


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl