MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
silniczek krokowy STOP wolne obroty STOP W123 230E START https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=5332 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | lysy2 [ czw lut 26, 2004 3:00 pm ] |
Tytuł: | silniczek krokowy STOP wolne obroty STOP W123 230E START |
hej jak w temacie ostatnio byl poruszany taki temat ja poprosze kogos o schemat lub foty takiego silniczka, bo zamierzam go wykrecic i wyczyscic ![]() problem dotyczy jazdy na LPG (nie komentowac ![]() jak silnik jest zimny lub goracy to wszystko OK, ale w miedzyczasie tak mniej wiecej jak sie automatyczne ssanie wylacza, silnik gasnie na wolnych obrotach (objaw pojawil sie 3 tyg. temu) podkrecilem obroty i jest lepiej, ale sa zawysokie na benzynie tego nie ma, wiec sie jeszcze zastanawiam nad parownikiem (ma dopiero 30k km) ale poki co zajme sie tym silniczkiem |
Autor: | and6412 [ czw lut 26, 2004 7:08 pm ] |
Tytuł: | |
miałem to samo u mnie, jak było simno na polu, pojechalem na naprawe, a gazownik odpiąłjedną rurę i zostawił ją luzem i jest super ![]() |
Autor: | lysy2 [ pt lut 27, 2004 8:07 am ] |
Tytuł: | |
tu nie chodzi o ped powietrza ![]() (ale napisz co to bylo) wiadomo, ze na LPG silnik jest duzo czulszy na wszelkie zmiany zwiazane z dostarczeniem tlenu ped powietrza to mi gasi silnik jak jade 160-180 i wrzuce luz, na nizszych predkosciach tego nie ma ![]() silnik gasnie na postoju w momencie gdy sie troche rozgrzeje-okolo 60'C jak zgasnie, to odpalam, trzymam na gazie 1 min. i problemu juz nie ma, bo silnik zlapie ciut wyzsza temp.(lub cos innego) problem jest tylko chwilowy, ale zawsze wystepuje akurat na 1-szym skrzyzowaniu do ktorego dojezdzam po pracy ![]() |
Autor: | jarecki [ sob lut 28, 2004 12:13 pm ] |
Tytuł: | |
a wez po prostu odlacz silniczek krokowy... rozmawialem juz na ten temat z gazownikami i wiekszosc twierdzi ze w najprostszych instalacjach on nie dosc ze nie pomaga to tylko przeszkadza... |
Autor: | lysy2 [ sob lut 28, 2004 7:03 pm ] |
Tytuł: | |
ehhhh specjalisci od MB ![]() rozkrecilem dzis caly uklad dostarczania powietrza i nie moglem znalezc tego silniczka... szukalem bez schematu, wiec pomyslalem, ze jednak sie malo znam na silniku.... a tu sie okazuje, ze SILNICZKA KROKOWEGO W M102 '81 NIE MA !!!! jest jedynie obwod obejscia z niby zaworkiem, ktory w sumie praktycznie nic nie daje... nie ma tez automatycznego ssania (myslalem, ze jest ![]() reasumujac M102 ma tylko extra dolot z rozdzielacza paliwa do kolektora dolotowego, ktory dziala przez poczatkowych 8-10sek., a potem obroty sa stale od zimnego do goracego silnika... w sumie to wyczyscilem obejscie i wszystko co sie dalo, zjechalem z obrotami, porkrecilem w LPG i jest troche lepiej... zobacze co sie da jeszcze zrobic... |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |