MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
Pompa hamulcowa W123 https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=528 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Mike_THE_GR8 [ wt kwie 09, 2002 11:44 am ] |
Tytuł: | |
No właśnie, niestety czeka mnie rozebranie pompy hamulcowej i wymiana wszystkich elementów gumowych, bo płyn zaczyna uciekać ![]() |
Autor: | Tian [ wt kwie 09, 2002 11:49 am ] |
Tytuł: | |
Z mojego doświadczenia: dziwnie się tak zawsze składa że po wymianie uszczelek w pompie nie chce ona się odpowietrzać, zacina się, itd.... ![]() |
Autor: | Mike_THE_GR8 [ wt kwie 09, 2002 11:55 am ] |
Tytuł: | |
No to mało pocieszająca wiadomość....... ![]() |
Autor: | Popey [ wt kwie 09, 2002 2:04 pm ] |
Tytuł: | |
Mogą sie zacinać bo są chyba 2 rodzaje reperaturek więc trzeba kupić odpowiednia:) a roboty wcale duzo nie jest..tylko trzeba zapamiętać kierunek zakładania całego środka ![]() |
Autor: | Mike_THE_GR8 [ wt kwie 09, 2002 2:16 pm ] |
Tytuł: | |
Ja już wiem, że mam pompę Bendix'a, zaciski ATE. Zestaw na pewno kupiłem odpowiedni, tylko zanim to rozbiorę to chciałbym wysłuchać wszelkich uwag związanych z rzbiórką tego ustrojstwa. I jeszcze jedno pytanie: w jaki sposób ściągnąć zbiorniczek na płyn hamulcowy z pompy? Czy robi się to dopiero po rozebraniu pompy czy można jakoś "z zewnątrz" ? |
Autor: | airkomin [ wt kwie 09, 2002 2:54 pm ] |
Tytuł: | |
Trzeba porządnie pociągnąć i sam zleźe. Trzyma się tylko na uszczelkach, które są w korpusie pompy. Doradzam wymianę całej pompy, pieprzyć jakieś reparaturki. Pompa po złożeniu przeważnie zaczyna żyć własnym życiem. Najczęściej nie chce zaciągać płynu ze zbiorniczka. Będziesz musiał wtedy odpowietrzyć go od drugiej strony. Ja to robie końską strzykawką i kawałkiem igielitu założonym na odpowietrznik, ale może ktoś ma mniej ekstremalne metody. Tak czy owak życzę powodzenia i napisz co ciekawego robiła twoja pompa po zreparaturkowaniu. |
Autor: | Zibi [ wt kwie 09, 2002 5:33 pm ] |
Tytuł: | |
nie wiem na ile mi się dobrze wydaje, ale w cenniku Zatoki Wrocław widziałem pompę do 123 za jakieś 120 zł |
Autor: | Mike_THE_GR8 [ wt kwie 09, 2002 6:28 pm ] |
Tytuł: | |
Hmmmm..... 120 PLN za pompę to trochę dużo w porównaniu z 15 PLN za zestawik naprawczy do pompy. Póki co spróbuję wymienić to wszystko i zobaczymy co będzie dalej....oby tylko hamował ![]() ![]() |
Autor: | Sebaa [ wt kwie 09, 2002 9:50 pm ] |
Tytuł: | |
Cytuj: On 2002-04-09 11:44, Mike_THE_GR8 napisał:
No właśnie, niestety czeka mnie rozebranie pompy hamulcowej i wymiana wszystkich elementów gumowych, bo płyn zaczyna uciekać ![]() To nie jest skomplikowana operacja. Ważna jest tylko kolejność montażu oraz sposób założenia gumek(stożki we własciwą stronę). Uważaj też, żeby nie zrobić zadziorów w trakcie wyciągania czy składania na gładzi w pompie ani na popychaczu. Zbiorniczek wyciąga się normalnie. Trzeba go dość mocno wyciągnąć. Powodzenia. _________________ <b><font size=-1>SEBA</b> <b><font size=-1>V-ce Prezes MB/8 Club Polska</b> <font size=-2>Gdańsk</font> <font size=-2>seba@multicon.pl <b><font size=-2>W110 190 Dc '64 "Niuniek" W114 280 Automatic '73 "White Lady"</ <font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Sebaa dnia 2002-04-09 21:51 ]</font> |
Autor: | Mariusz [ wt kwie 09, 2002 10:45 pm ] |
Tytuł: | |
O ile pamiętam to jest tam śruba blokująca sekcje. Kiedyś o tym zapomniałem i mnie cholera brała bo tłok nie chciał cuś wyleźć. To niby oczywiste ale czasem człowieka coś przymuli ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |