MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
Rezerwa ??? https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=526 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | ta linia [ pn kwie 08, 2002 1:05 pm ] |
Tytuł: | |
Kontrolka rezerwy świeci mi się cały czas, tzn. po przekręceniu stacyjki żarzy się na żółto a jak naprawdę dochodzi do rezerwy to zaczyna świecić jaśniej. Takie objawy pojawiły się całkiem niedawno, wcześniej zaczynała świecić dopiero na rezerwie. Jak to właściwie powinno być z tą kontrolką rezerwy ? |
Autor: | remi [ pn kwie 08, 2002 1:12 pm ] |
Tytuł: | |
szesc po przekręceniu kluczyka czy po odpaleniu silnika? jeśli po zapaleniu silnika gaśnie to znaczy że jest OK |
Autor: | ta linia [ pn kwie 08, 2002 1:22 pm ] |
Tytuł: | |
Niestety po zapaleniu silnika żarzy się nadal! |
Autor: | RobGas [ pn kwie 08, 2002 1:40 pm ] |
Tytuł: | |
myślę, że powinienieś poprostu sprawdzić instalację elektryczną. Prawdopodobnie masz przbicie na mase. Innym felerem może być sam pływak, podwiesza się wówczas bez wyjmowania go nic nie zdziałasz. |
Autor: | remi [ pn kwie 08, 2002 2:15 pm ] |
Tytuł: | |
[quote] On 2002-04-08 13:22, ta linia napisał: Niestety po zapaleniu silnika żarzy się nadal! A wskaznik poziomu pokazuje dobrze - czy na nim są zmiany poziomu. Sprobuj wyciagnac sam czujnik ze zbiornika i do przegladnij. Zdemontuj schowek w tylnej półce; odłącz przewody; odkręć czujnik (klucz coś koło 40) sprawdz może jakis paproch lub inne świństwo go blokuje powodzenia |
Autor: | damian [ pn kwie 08, 2002 8:39 pm ] |
Tytuł: | |
Tylko bardzo delikatnie obchodź się z tym czujnikiem, gdyż jest bardzo delikatny w środku (jakieś tam cieniutkie druciki i takie tam śmiecie). |
Autor: | Pawełek [ pn kwie 08, 2002 11:50 pm ] |
Tytuł: | |
To kiedy w końcu powinno żarzyć (i po co ?) a kiedy nie ? |
Autor: | remi [ wt kwie 09, 2002 7:37 am ] |
Tytuł: | |
szesc po przekręceniu kluczyka do momentu odpalenia silnika(do momentu zgaśnięcia kontrolki ładowania) powinna żarzyc - jest to tak jakby kontrola czy układ ogólnie działa. Zgaśnie oczywiście gdy masz w zbiorniku więcej paliwa niż wymaga rezerwa(). |
Autor: | szdowk [ śr kwie 10, 2002 10:33 am ] |
Tytuł: | |
Hello Przejrzyj jeszcze styki i sciezki na zegarach - kiedys z niewiadomych przyczyn przepalila mi sie sciezka od wskaznika poziomu paliwa. Caly zakres przesunol sie od 50% do 100% (tzn. jak nie bylo paliwa to pokazywal polowe). Oczywiscie lampka tez sie nie zapalala :-Q . Problem co prawda inny, ale w sumie podobny. Moze to gdzies tam jest pies pogrzebany? _________________ <b><font size=-1 color=yellow>Szymon</font></b> <font size=-2 color=00BB00>W114 200D, W116 280SE</font> <font size=-1>Http <blink><a href=http://mb.vsa.com.pl>here</a></blink></font> <font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: szdowk dnia 2002-04-10 10:33 ]</font> |
Autor: | Mike_THE_GR8 [ śr kwie 10, 2002 1:02 pm ] |
Tytuł: | |
A mnie żarzyła się kontrolka rezerwy jak spieprzył się alternator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | ta linia [ pn kwie 15, 2002 1:57 pm ] |
Tytuł: | |
Jak się rozbierze czujnik paliwa to na końcu gwintowanego pręta, który trzyma cały czujnik w kupie znajduje się pod nakrętką mała i zolacyna podkładka. Moczona tyle lat w ON straciła izolację i żaróweczka od rezerwa żarzyła sie cały czas. Rozkręciłem, wymieniłem podkładkę i nareszcie mam dobry wskaźnik paliwa |
Autor: | Mike_THE_GR8 [ pn kwie 15, 2002 2:01 pm ] |
Tytuł: | |
To było prostsze niż przypuszczałem..... |
Autor: | ta linia [ pn kwie 15, 2002 2:05 pm ] |
Tytuł: | |
Może i proste, ale trzeba było tę cholerę znaleźć. Bez omomierza nic by się nie wskórało. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |