W ksiazce do w124 napisali ze cewka na uzwojeniu pierwotnym ma miec 0,3-0,6 ohma a moja ma 1,2-1,3 ohma biorac pod uwage ze mi sie mercedes dlawi na wysokich obrotach czy przyczyna moze byc wlasnie ta cewka? Czy ktos moze zmierzyc u siebie i mi podac wyniki pomiarow?Czy ktos ma kody diagnostyczne do w124 zlacze-TD x11 9 pinowe?
Czy ktos wie czy mozna kupic nowy potencjometr polozenia klapy spietrzajacej powietrza i ile kosztuje.
Czy ktos wie do czego sluzy czujnik wkrecony do glowicy dwu wyjsciowy z oringami na konektorach (przesle zdjecie na zyczenia )i jakie powinien miec parametry diagnostyczne? Ile bedzie mnie kosztowac elektromagnetyczny przelacznik obejsciowy powietrza biegu jalowego (silnik krokowy)poniewaz nie wraca do pozycji zamknietej i zasysa ciagle lewe powietrze. Prosze o odpowiedzi na moje pytania poniewaz jestem za granica i musze naprawic mercedesa samemu aby wrocic do kraju jesli znajde przyczyne nie wkrecania sie powyzej 3000tys. obr/min zarowno na gazie i benzynie to bede mogl spokojnie wrocic do Polski.Pozdrawiam i z gory dziekuje za pomoc Pawel (uwieziony we Wloszech).
_________________ W124 230E + Gaz 86' 4 biegi 400tys.km przebiegu.
|