MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn cze 30, 2025 4:43 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Post: śr lut 04, 2004 5:49 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: śr lut 04, 2004 5:41 pm
Posty: 2
czy element ten (nie znam fachowej nazwy) jest naprawialny? centralny zamek nie trzyma i cieżko gasi silnik.


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lut 04, 2004 7:22 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 19, 2002 3:18 am
Posty: 647
Lokalizacja: Gdynia
Na początek bym odłączył podciśnienie od pompy wtryskowej, jeśli będzie podciśnienie trzymać to będzie oznaczać, że na pompie puszcza, też mam ten sam problem :( nie dość, że vacu-pompa do wymiany to jeszcze na pompie podciśnienie "ucieka" :(

Ps. Jak już kubol napisał - zapraszamy do działu "Tu się witamy" ;)


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lut 04, 2004 10:45 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr lut 20, 2002 1:00 am
Posty: 233
Lokalizacja: Kraków
Cytuj:
centralny zamek nie trzyma i cieżko gasi silnik


Skoro centralny nie trzyma, to może lepiej go odłączyć, końcówkę zaślepić i silnik normalnie będzie gasiło ...

_________________
Mercedes W123 240D `80
Mercedes W123 300D `79 - ex
Warszawa W223 2.1 E `72


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lut 04, 2004 11:05 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 23, 2004 4:36 pm
Posty: 587
Lokalizacja: Augustów woj. Podlaskie
a ja u siebie mam podobnie. przy gaszeniu silnika pomagam sobie sprzęgłem bo inaczej silnik gaśnie jakby chciał a nie mógł. centralny odłączyłem izaślepiłem rurkę bo jak był to zamknąć zamknęło, otworzyć nie chciało a o gaszeniu silnika to zapomniej. Mam chyba przepuszczającą pompę bo trochę oleju wokł niej widać. cód że servo działa

_________________
MB W202 '97 200 KOMPRESSOR
MB W123 '84 240 Diesel (tatowóz)
R.I.P FSO Polonez ATU 96' 1,6 GLI [1,4 16V Rover]

Ex: W123 80' 240D; W123 83' 200D; W123 84' 240D; W123 81' 200D


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lut 06, 2004 12:43 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 02, 2003 10:59 am
Posty: 851
Lokalizacja: Stargard (koło Kruszyna:))
a najlepiej to w ogole odlaczyc wszystko co nie jest potrzebne do pracy silnika i nie uzywac bo po co?? po co w ogole zrobili centralny jak najlepszym wyjsciem jest jego zaslepienie zamiast ruszenie troszke dyńką i sprawdzenie czy ktorys silownik nie jest dziurawy co jest przewaznie pierwsza przyczyna tego ze silnik nie gasnie, potem sprawdzenie czy zaworek w stacyjce trzyma jak nalezy (dotyczy tylko gaszenia silnika) potem dopiero zajac sie elementem pneumatycznym w pompie do gaszenia silnika a na koncu membrana w pompie prozniowej (no ale ta jak juz padnie to olej do kolektora ssacego leci i hamulce prawie nie dzialaja i w ogole jest niefajnie) no i zaworki w pompie prozniowej... Grakoz!! boj sie boga!! to ze masz wokolo pompy prozniowej olej to sobie tylko wymien pod nia uszczelke i tyle a nie gadaj glupot ze przez to Ci podcisnienie ucieka bo to nie ma nic do tego..

_________________
W123 240D - 1978 "CONDOR" - rozstaliśmy się....
S211 320CDI - 2003 "WAVE" - poretrofitowany
S212 350CDI - 2013 "BIAŁAS" - poretrofitowany
W164 ML 320CDI - 2007 "CZARNY" - nieretrofitowany


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl