MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
oczyszczanie hydrauliki https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=508 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | masioda [ czw kwie 04, 2002 11:39 am ] |
Tytuł: | |
Czesc Zbliza mi się wymiana oleju w Mercedesie 124 200D. Pewnien mechanik, który pracuje na stacji obslugujacej miedzy innymi Mercedesy, powiedział mi, że warto byłoby dolać do ropy pewną cieć myjącą hydraulikę w silniku na 500 km przed wymianą oleju. Powiedział, że w ten sposób można wydłużyć żywotność elementów hydraulicznych silnika miedzy innymi szklanek. Czy ktoś ma jakieś doświadczenia z tym płynem. Jak miałem Forda benzynowego to przestrzegano mnie przed takimi wynalazkami. Czy jest to bezpieczne dla silnika, czy ten mechanik chce mi zarżnąć silnik. Pozdrawiam |
Autor: | RobGas [ czw kwie 04, 2002 12:08 pm ] |
Tytuł: | |
myślę, że klient z rozpaczy nie wie już jak zarobić pare PLN. Albo to żart primaaprylisowy ![]() |
Autor: | RobGas [ czw kwie 04, 2002 12:10 pm ] |
Tytuł: | |
![]() |
Autor: | masioda [ czw kwie 04, 2002 12:20 pm ] |
Tytuł: | |
Moze jemu chodziło o dolanie tego płynu do silnika. |
Autor: | airkomin [ czw kwie 04, 2002 4:02 pm ] |
Tytuł: | |
Jakich szklanek? W układzie wtryskowym są jakieś szklanki? Jakaś gupi ten mechanik. Niczego nie dodawaj! _________________ komin <font color=#ADD342>W115 200D '72</font> <font color="#2E4460"> <font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: airkomin dnia 2002-04-04 16:03 ]</font> |
Autor: | damian [ czw kwie 04, 2002 8:30 pm ] |
Tytuł: | |
Niech sobie gość sam wypije ten płyn.Aż mu się hydraulika wyczyści ![]() |
Autor: | TROLL [ czw kwie 04, 2002 8:30 pm ] |
Tytuł: | |
ABSOLUTNIE NIE LEJ ŻADNYCH WYNALAZKÓW!!! |
Autor: | Mariusz [ czw kwie 04, 2002 8:41 pm ] |
Tytuł: | |
Myslę, że chodzi o wlanie czegoś do oleju... U mnie klepał jeden zawór przed wymianą oliwy i mechanior mówił coś o zacinającym sie regulatorze hydraulicznym. Po wymianie oleju przeszło samo. Więc chyba dobry olej wystarczy. |
Autor: | Sebaa [ czw kwie 04, 2002 9:30 pm ] |
Tytuł: | |
Cytuj: On 2002-04-04 16:02, airkomin napisał:
Jakich szklanek? W układzie wtryskowym są jakieś szklanki? Jakaś gupi ten mechanik. Niczego nie dodawaj! Szklanki to potoczna nazwa samoregulatorów hydraulicznych służących do kasacji luzów zaworowych. Takie układy występują w nowszych silnikach MB. Zaletą jest prostsza obsługa, brak konieczności regulowania luzów zaworów i dość długa żywotność tych elementów. |
Autor: | Sebaa [ czw kwie 04, 2002 9:33 pm ] |
Tytuł: | |
Cytuj: On 2002-04-04 11:39, masioda napisał:
Czesc Zbliza mi się wymiana oleju w Mercedesie 124 200D. Pewnien mechanik, który pracuje na stacji obslugujacej miedzy innymi Mercedesy, powiedział mi, że warto byłoby dolać do ropy pewną cieć myjącą hydraulikę w silniku na 500 km przed wymianą oleju. Powiedział, że w ten sposób można wydłużyć żywotność elementów hydraulicznych silnika miedzy innymi szklanek. Czy ktoś ma jakieś doświadczenia z tym płynem. Jak miałem Forda benzynowego to przestrzegano mnie przed takimi wynalazkami. Czy jest to bezpieczne dla silnika, czy ten mechanik chce mi zarżnąć silnik. Pozdrawiam Istnieją specyfiki do płukania silnika. Wlewa się to do starego oleju przed samą wymianą. Silnik powinien na tym trochę popracować i potem nalezy to wylać i wlać nowy olej. Teoretycznie taki zabieg oczyszcza silnik ze starych szlamów zgromadzonych w misce lub kanałach olejowych. Ja tego nie stosowałem. Preferuję wlanie dobrego oleju i jego szybszą wymianę np. po 3000 km. Oczywiście wtedy, gdy nie wiadomo co było wcześniej i jak długo. |
Autor: | Zibi [ czw kwie 04, 2002 11:41 pm ] |
Tytuł: | |
Witam! te specyfiki usuną cały nagar i syf zgromadzony w silniku (w miejscach gdzie dochodzi olej naturalnie ![]() |
Autor: | Pawełek [ pt kwie 05, 2002 12:00 am ] |
Tytuł: | |
Jak motor jeździ na dobrym oleju to nie potrzeba żadnego płukania. A jak jeździ na jakimś syfie, to po wypłukaniu zacznie się sypać wszystko po kolei. Ja nie polecam takich patentów. _________________ W123 300D `79 <font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Pawełek dnia 2002-04-05 00:02 ]</font> |
Autor: | Tian [ pt kwie 05, 2002 9:45 am ] |
Tytuł: | |
Specyfiki trzeba lać do paszczy a nie do silnika. Uwaga płyn lany do paszczy musi mieć co najmniej 40 Volt. ![]() |
Autor: | Zibi [ pt kwie 05, 2002 3:14 pm ] |
Tytuł: | |
true true |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |