30litrów gazu w silniku 2,5L

, aż nie możliwe fizycznie, to co on go ma maxymalne obroty kręci??
Jak pali tyle gazu / pewnie gaźnkowe zasilanie..... To zbytnio nei ma co się przecież posuć, instalacja jest tak banalnie prosta .......
1) butla - butle jest butle nie ma co tu pisać
2) elektrozawór i filtr gazu - jeśli silnik nei chce się wkręcać na obroty, jest mulowatu, i jakiś inny , jak by ktoś mu wydech przytkał - filterek do wymiany cena od 2,5zł za Lovato , no do.... zależy jaka instlacja, do BRC ok 12zł
3) elektrozawór przy parowniku, chyba się nigdy nei psuje
4) parownik, jak poszła membrama ( zależy od parownika, najczęsciej bardziej opłaca się kupić parownik z rozbitka
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)
, bo membramy od 100-200zł - ale nei pamiętam do jakich parowników) to możesz mieć najróżniejsze historie, Membramy mogą ztwardnieć, pali ile u się chce... i ogolnie głupieje...
5) no i sławetne pokretełko na przewodzie gumowym prowadzącym już rozprężony gaz do podkładki pod filt powietrza.... jak go zabardzo odkręcisz - to pali ile mu pozwolisz, ale do pewnej granicy - potem już nei chce gadać
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)
, jak za mał mu odkręcisz to jest mulowaty i MB nei podobny
no i podkładka pod filt powietrza - "na gażnik", ona się chyba nigdy nei psuje - bo nie ma jak
jak pali aż tyle, to go przykręc tą srobą , co idzie od parownika do podkładki.... w lewo - powinny troche spadać obroty, lub jak jest zabardzo odkręcony zaczną roznąć, a potem opadać..... jak zabardzo opadną, to w parowniku jest takie pokrętełko z boku , do wolnych obrotów ( u mnie działa w BRC, a w lovato ni cholery
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)
) , pokręć takżeby wkręcić , i juz będziesz miał wolne obroty, jak dla mnei 2,5L powinno palić nei więcej niż 15L LPG, bo jeśłi 2,3 pali ok 12L po mieście - i wcale ne jestem powolny
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)
, to te 300ml w tż czy w tamtą to nie powinno mieć znaczenia
![[oczko]](./images/smilies/oczko.gif)
.... prawie ta sama pojemnośc

, więc .... to tylko kwestia wyregulowania... wystarczy pokręcić, pokręcić i poczekać ok 20s i co się będzie działo z silnikiem, jak coś nie tak to w drugą strone.....
A 30L to 230E spali ale jadąc ze średnią prędkościa ponad 150km/h , ciągle przyspieszając, i jest to wykonalne
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)