MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn cze 30, 2025 11:28 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: śr sty 07, 2004 1:33 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lip 21, 2001 2:00 am
Posty: 98
Lokalizacja: Wawrzy-Beeston
witam. :P
spr. mam nastepujaca.
musze wymienic regulator napiecia i mam do wyboru orginal bosha za 89pln i podrobke za 25pln.
co wy na to? mial ktos z was jakies przykre doswiadczenia z nie orginalnym? bo na orgina teraz mnie niestac a musze to wymienic.

pozd...

_________________
[cool] <b> W123 300D automatic [cool]


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sty 07, 2004 3:13 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr kwie 09, 2003 11:06 am
Posty: 1156
Lokalizacja: Płochocin
Kto (jaka firma) jest producentem tej podróby?

_________________
[color=blue]K.O.-wiec z pokoju 704 [zlosnik] [/color]


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sty 07, 2004 3:39 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lip 21, 2001 2:00 am
Posty: 98
Lokalizacja: Wawrzy-Beeston
niewiem dokaldnie ale nazwa zaczyna sie na "N"

_________________
[cool] <b> W123 300D automatic [cool]


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sty 07, 2004 4:10 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 15, 2002 1:00 am
Posty: 3709
Lokalizacja: Szczecin
JoYstick pisze:
niewiem dokaldnie ale nazwa zaczyna sie na "N"


A może na "M"?? Bo jeśli tak, to jest to firma MEYLE.

_________________
Pozdrowki
adi
W Polsce sprzedaje się tylko godność i wódka


Na górę
Post: śr sty 07, 2004 4:38 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: ndz lip 22, 2001 2:00 am
Posty: 641
Lokalizacja: Warszawa
Hello
JoYstick pisze:
witam. :P
spr. mam nastepujaca.
musze wymienic regulator napiecia i mam do wyboru orginal bosha za 89pln i podrobke za 25pln.
co wy na to? mial ktos z was jakies przykre doswiadczenia z nie orginalnym? bo na orgina teraz mnie niestac a musze to wymienic.
pozd...


Bierz podrobke :lol:

A swoja droga, to ja mialem w 114 alternator z zewnetrznym regulatorem... (az wstyd sie przyznac) chyba od zuka (kupilem go juz w tym stanie). Przez ponad 10 lat codziennej eksploatacji ani sie nie skonczyly szczotki w alternatorze (IMHO 80% uszkodzen zintegrowanych regulatorow), ani nie padl owy regulator [zlosnik] [zlosnik]

_________________
<b><font size=-1 color=yellow>Szymon</font></b>
<font size=-2 color=00BB00>W116 280SE</font>
<font size=-2> http://mb.vsa.com.pl </font>


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sty 07, 2004 5:44 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lip 21, 2001 2:00 am
Posty: 98
Lokalizacja: Wawrzy-Beeston
to faktycznie wezme podrobek.
kolo w sklepie powiedzial ze zwrotow ma jedna na dwadziescia sprzednaych, wiec chyba daje rade.

_________________
[cool] <b> W123 300D automatic [cool]


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sty 07, 2004 8:16 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw sie 07, 2003 10:39 am
Posty: 1026
JoYstick pisze:
to faktycznie wezme podrobek.
kolo w sklepie powiedzial ze zwrotow ma jedna na dwadziescia sprzednaych, wiec chyba daje rade.

jak nie jestes pewny regulatora to sprawdzaj na początku zachowanie akumulatora!! jeśli zaczną pojawiać się wycieki elektrolity, zaczną sie tworzyć białe naloty, będzie się nadmiernie grzał , będzi emiał nienaturalnie odkształcone ścianki - nie czekaj tylko pierwsze co zrob to sprawdz regulator - bo regulator 25zł ,a akumulator najtańszy ponad 200zł , i każdy regulator może być poprostu fabrycznie wadliwy ( jak zresztą wszystko) nawet oryginalny ,

i pilnuj akumulatora... [oczko]


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 12, 2004 5:38 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lip 21, 2001 2:00 am
Posty: 98
Lokalizacja: Wawrzy-Beeston
oki dzieki za sugestje (kupilem podrobke)
to teraz pytanie mam takie:
czy jest duzo roboty zeby to wymienic??
czy po wykreceniu alternatora i zabraniu go do domu dam rade sa dokonac wymiany??
moze jakies instrukcje :) i porady :) ?

_________________
[cool] <b> W123 300D automatic [cool]


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 12, 2004 7:24 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr lut 20, 2002 1:00 am
Posty: 233
Lokalizacja: Kraków
Jak wygląda podróbka - tzn jest w komplecie ze szczotkami czy bez ??

Jak jest ze szczotkami to nie będzie większych problemów jak tylko masz śrubkręt i kawałek stołu... Jak nie, to trzeba je wlutować a do tego już potrzebny cięższy sprzęt - lutownica i nowe szczotki.

Ja wymieniałem regler razem ze szczotkami - oryginał Bosch i żadnych niespodzianek nie było. Wystarczy go odkręcić z tyłu, wyjąć i wymienić - bez rozkręcania alternatora !
Chociaż jak już jest na wierzchu to może rozkręcić, wymyć i wymienić łożyska ??
Jakbyś się jednak zdecydował na rozkręcanie to najpierw trzeba wyjąć stary regulator, a potem dalej rozkręcać reszte.

_________________
Mercedes W123 240D `80
Mercedes W123 300D `79 - ex
Warszawa W223 2.1 E `72


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 12, 2004 7:43 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lip 21, 2001 2:00 am
Posty: 98
Lokalizacja: Wawrzy-Beeston
szczotki to rozumiem ze te dwa metalowe dolczyki??
jezeli tak to sa :)
czyli wykrecic z auta, odkrecic z tylu (jezeli dobrze zrozumialem) jakas oslone i dostep juz jest do regulatorka??
to pysznie :)
chyba zaraz pujde go wykrecic [zlosnik]

dzieki i pozd...

_________________
[cool] <b> W123 300D automatic [cool]


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 12, 2004 7:49 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr lut 20, 2002 1:00 am
Posty: 233
Lokalizacja: Kraków
Metalowe dolczyki ??

Ja bardziej bym powiedział że grafitowe kosteczki...

Nie ma tam osłony tylko regulator od razu...

_________________
Mercedes W123 240D `80

Mercedes W123 300D `79 - ex

Warszawa W223 2.1 E `72


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 12, 2004 7:54 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lip 21, 2001 2:00 am
Posty: 98
Lokalizacja: Wawrzy-Beeston
to moze da sie go wymienic nie wykrecajac z auta alternatora???

_________________
[cool] <b> W123 300D automatic [cool]


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 12, 2004 8:01 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: ndz lip 22, 2001 2:00 am
Posty: 641
Lokalizacja: Warszawa
Hello

JoYstick pisze:
to moze da sie go wymienic nie wykrecajac z auta alternatora???


Nie da rady. Szczotki mocno sprezynuja i jak nie wyjmiesz alternatora, nigdy nie wyczujesz, czy regulator jest dobrze zamontowany. Przy okazji ocenisz stan komutatora :)

_________________
<b><font size=-1 color=yellow>Szymon</font></b>

<font size=-2 color=00BB00>W116 280SE</font>

<font size=-2> http://mb.vsa.com.pl </font>


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 12, 2004 8:10 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lip 21, 2001 2:00 am
Posty: 98
Lokalizacja: Wawrzy-Beeston
a z demontarzem sa jakies problem ??

_________________
[cool] <b> W123 300D automatic [cool]


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 12, 2004 10:23 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr lut 20, 2002 1:00 am
Posty: 233
Lokalizacja: Kraków
Właściwie to żadnych chyba, popuścić śrubę, zdjąć pasek, wykręcić drugą śrubę i wyjąć alternator. Tylko nie pamiętam czy wychodzi górą czy w dół go trzeba spuścić i koło koła wyjąć..

_________________
Mercedes W123 240D `80

Mercedes W123 300D `79 - ex

Warszawa W223 2.1 E `72


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl