| MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
| Dziewczyny i chłopaki uważajcie na wskaźnik ciśnienia oleju. https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=47822 |
Strona 1 z 1 |
| Autor: | THC [ ndz mar 28, 2010 10:23 pm ] |
| Tytuł: | Dziewczyny i chłopaki uważajcie na wskaźnik ciśnienia oleju. |
|
|
| Autor: | bary123ce [ ndz mar 28, 2010 10:24 pm ] |
| Tytuł: | |
no opowiadaj |
|
| Autor: | THC [ ndz mar 28, 2010 10:31 pm ] |
| Tytuł: | |
bary123ce pisze: no opowiadaj
Takich jaj na pełnym syntetyku w serii 0,5 sam nie rozumiem |
|
| Autor: | EMEK [ ndz mar 28, 2010 11:19 pm ] |
| Tytuł: | |
Co to się stało? |
|
| Autor: | rzuru222 [ ndz mar 28, 2010 11:51 pm ] |
| Tytuł: | |
no niezleeeee BTW jakie powinno byc sicnienie oleju na rozgrzanym silniku na biegu jałowym? doszły mnie sluchy raz ze 3 raz ze 1.5 ?! |
|
| Autor: | REKIN-M5 [ ndz mar 28, 2010 11:54 pm ] |
| Tytuł: | |
Widać od razu fachowa robota..to chyba trzeba być miłośnikiem kutych tłoków... ,a raczej korbowodów Nie chciał bym być na miejscu tego korbowodu o bloku nie wspomnę
|
|
| Autor: | THC [ pn mar 29, 2010 12:55 am ] |
| Tytuł: | |
rzuru222 pisze: no niezleeeee BTW jakie powinno byc sicnienie oleju na rozgrzanym silniku na biegu jałowym? doszły mnie sluchy raz ze 3 raz ze 1.5 ?! Co byś nie słyszał to jeśli przy 120km/h ciśnienie ma 2 i spada , to zasięg samochodu ma około 80 kilometrów , bez wzgledu na ilośc paliwa. Powaznie na jałowym jak jeden to i tak bez znaczenia, liczy się to co na obrotach , czyli zawsze i wszędzie 3. EMEK pisze: Co to się stało?
Korbowód sie poniszczył temu silnikowi Poza tym co widac jeszcze lewa sprężyna i belka pod silnikiem , tylne opony i kilka pierdółek w okolicy 3 cylindra |
|
| Autor: | holyfido [ pn mar 29, 2010 10:23 am ] |
| Tytuł: | |
Co byś nie słyszał to jeśli przy 120km/h ciśnienie ma 2 i spada , to zasięg samochodu ma około 80 kilometrów Jechałeś 80 km po tym jak przy pełnych obrotach zaczęło spadać ciśnienie oleju? Co Ci to auto zawiniło? ;p |
|
| Autor: | bary123ce [ pn mar 29, 2010 12:08 pm ] |
| Tytuł: | |
Cytuj: Jechałeś 80 km po tym jak przy pełnych obrotach zaczęło spadać ciśnienie oleju?
To nie były pełne obroty, one jeszcze wzrastały
|
|
| Autor: | MERCEDES 4 EVER [ pn mar 29, 2010 1:35 pm ] |
| Tytuł: | |
Przeciez tu ktos jechał do końca.Nie powiesz chyba ze wyciekł olej i stało sie to nagle.Stukało,waliło ale ktos jechał do krwi ostatniej..... |
|
| Autor: | THC [ pn mar 29, 2010 4:28 pm ] |
| Tytuł: | |
MERCEDES 4 EVER pisze: Przeciez tu ktos jechał do końca.Nie powiesz chyba ze wyciekł olej i stało sie to nagle.Stukało,waliło ale ktos jechał do krwi ostatniej.....
Tak jak piszesz do krwi ostatniej. Najpierw zaczęło stukać, potem przyłapał ze trzy razy, a potem wybuchł. Panowie to nie był zabytek wart uwagi, tylko zjechany 123 który dokonał żywota już dawno, a nam zwyczajnie nie pasowało go wieźć na lawecie. Można powiedzieć , że kupiłem hebel z pompą, a reszta była gratis. Olej nie wyciekł, spalił 5 litrów na 80 km. |
|
| Autor: | DJ MAKU [ pn mar 29, 2010 8:10 pm ] |
| Tytuł: | |
Eee tam... Myśmy kiedyś mieli takie widoki w M103, i to był silnik którego szkoda było... Pękła szpilka przy stopie korbowodowej, a potem to pękło jeszcze wiele innych rzeczy
Praktycznie nie dało się zaradzić, to były sekundy i piękny ślad oleju pozostał za autem na asfalcie... |
|
| Autor: | THC [ pn mar 29, 2010 9:19 pm ] |
| Tytuł: | |
WASYL pisze: Nie ktoś, tylko Łukaszek tak ją załatwił.
Nie przymilaj się, niebieskiej deski w nim nie ma
|
|
| Autor: | chmielo [ wt mar 30, 2010 1:28 am ] |
| Tytuł: | |
Ale urwał!
|
|
| Autor: | PanKot [ śr mar 31, 2010 4:07 pm ] |
| Tytuł: | |
Masz teraz wersję chłodzoną pędem powietrza. Trzeba było wlać ceramizer - 80 km bez oleju to "pestka"
|
|
| Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|