MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn cze 30, 2025 12:42 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn sty 05, 2004 11:29 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt lip 09, 2002 12:44 pm
Posty: 84
Lokalizacja: Warszawa
Prośba o pomoc w zdiagnozowaniu przyczyny:
przy uruchamianiu silnika na zimno muszę długo kręcić zanim zaskoczy. po zaskoczeniu przez pewien czas silnik kręci nierówno z mocnymi czasem wibracjami. przy ciepłym rozruchu nie ma problemu.
Pozdrawiam

_________________
Leszek
W116 280 SE z 1979 roku


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 05, 2004 3:14 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw lis 21, 2002 1:10 pm
Posty: 146
Lokalizacja: Toruń
Co do wibracji - może za małe obroty biegu jałowego.
Co do uruchamiania - ja ostatnio zmieniłem olej z Turdusa na Mobil i o dziwo - przy -10C mrozie przed zmianą po 4 , 5 razy kręciłem rano zanim zaskoczył a po zmianie pali od pierwszego kręcenia ok 5-10 sekund.
Poza tym sprawdź świece żarowe, ciśnienie sprężania, wtryski, pompa itd.

POWODZENIA

No tak rzeczywiście się rozpędziłem :oops: . Miałem dobre zamiary :)

_________________
Pozdrowienia
Krzysztof z Torunia

był:Mercedes W124 200D ;-)
jest Dodge Grand Caravan


Ostatnio zmieniony wt sty 06, 2004 8:42 am przez Krzysztof, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 05, 2004 7:14 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 11:39 am
Posty: 406
Lokalizacja: Jelenia Góra (czasowo Wrock)
jak dla mnie, to może być tak, że któraś świeca nie grzeje rtak jak powinna i przez jakąś chilę pracuje na niewszystkich garach... Zacząłbym od świec, Wibracje ustają po zagrzaniu silnika?

_________________
Ja-cek
1. W115 "Bombowiec - Wytwornica Dymu" w ciągłym remoncie, oj, i tak chyba do wakacji... tylko których? (-:


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 05, 2004 7:25 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
Nie wiem czy chodziło koledze o odpalanie diesla, w podpisie jest 280 SE, a to benzyna, co do obrotów to tam są na zimnym wysokie, trzeba szukać co to może być, pozdrawiam

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 05, 2004 10:26 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 11:39 am
Posty: 406
Lokalizacja: Jelenia Góra (czasowo Wrock)
A to sorki, człowiek myśli, ze jak jeździ dieslem, to wszyscy jeżdżą dieslem, a jeszcze kłopot z zapaleniem zimą... no diesel jak byk...

_________________
Ja-cek
1. W115 "Bombowiec - Wytwornica Dymu" w ciągłym remoncie, oj, i tak chyba do wakacji... tylko których? (-:


Na górę
Post: wt sty 06, 2004 12:02 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: ndz lip 22, 2001 2:00 am
Posty: 641
Lokalizacja: Warszawa
Hello
Les pisze:
Prośba o pomoc w zdiagnozowaniu przyczyny:
przy uruchamianiu silnika na zimno muszę długo kręcić zanim zaskoczy. po zaskoczeniu przez pewien czas silnik kręci nierówno z mocnymi czasem wibracjami. przy ciepłym rozruchu nie ma problemu.

Moze musi minac chwila zanim zaskoczy pompa paliwa, cisnienie paliwa osiagnie prawidlowa wartosc, albo napelni sie lekko zapowietrzony uklad zasilania? W kazdym razie IMHO drgania powstaja gdy nie pala wszystkie cylindry.

_________________
<b><font size=-1 color=yellow>Szymon</font></b>
<font size=-2 color=00BB00>W116 280SE</font>
<font size=-2> http://mb.vsa.com.pl </font>


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 06, 2004 10:59 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr maja 08, 2002 9:20 pm
Posty: 230
Lokalizacja: Warszawa
Moim zdaniem te drgania to wynik nie pracowania na wszystkich cylindrach.
Zakładając dobrą kondycję silnika i odpalanie na benzynie, nie na gazie to ja obstawiam elektronikę : świece, przewody lub zapłon.

_________________
W 201 2.6 87'


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sty 07, 2004 11:50 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt lip 09, 2002 12:44 pm
Posty: 84
Lokalizacja: Warszawa
Dzięki za podpowiedzi. Spróbuję zacząć od świec, a jeśli to nie pomoże - droga następnych przybliżeń - kolejne rzeczy.
Pozdrawiam

_________________
Leszek

W116 280 SE z 1979 roku


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl