MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
pierdółki elektr w w123 https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=4702 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Nebelwerfer [ czw sty 01, 2004 6:08 pm ] |
Tytuł: | pierdółki elektr w w123 |
Czołem po szaleństwach świątecszno sylwestrowych! Przyziemne pytanie : coś -nie wiem co- brzęczy jak włączam kierunkowskazy lub awaryjne.Słyszę to gdzieś znad tunelu jakby pod przyciskiem awaryjnych.Co to jest bo mi spokoju nie daje i na nerwy działa?? Druga sprawa - jak "mrygnę" komuś długimi to na sekundę gasną mi światła i oświetlenie deski wewnątrz - za moment wszystko jest OK ale czemu sie tak dzieje? Jakieś koncepcje zacnych kolegów? Acha i znów pytanie - ile sie powinna odmrażać tylna szyba po włączeniu ogrzew. - u mnie trwa to wieczność i w sumie caly czas jest zaparowana. Czy jesli padło to nagrzewanie to trzeba szybę wymienić czy tylko te "paski zorganizować:)"? |
Autor: | mroziu [ czw sty 01, 2004 6:37 pm ] |
Tytuł: | |
1/ Brzeczy przkaznik od kierunkowskazow [prawdopodobnie masz I serie] - jest zespolony z wlacznikiem awaryjnych 2/ zwarcie 3/ To zalezy od wilgotnosci, temp. generalnie max 5 min.. Sprawdz przekaznik - po lewej stronie pod deska - sa dwa - jeden od wycieraczek a drugi od szyby tyl. Paski - moze sie przerwac jakis ale wtedy nie dziala tylko ten przerwany |
Autor: | Robert Belzyt [ czw sty 01, 2004 8:25 pm ] |
Tytuł: | |
Takie przerwane paski można naprawić. Sam tego nie robiłem, ale widziałem naprawione. |
Autor: | Maniek [ pt sty 02, 2004 12:22 am ] |
Tytuł: | |
Z reguły za większość "numerów" takich jak niepojawianie się świateł mijania przy wyłączaniu długich odpowiedzialny jest zespół przełącznika (tzn tej wajchy przy kierownicy) który poprostu trzeba wymienić. |
Autor: | debber [ pt sty 02, 2004 11:52 am ] |
Tytuł: | |
Witam Co do kierunkowskazów to może to być zaśniedziały bezpiecznik (bynajmniej u mnie tak bylo) tylna szyba to już co innego zależy od temp. wilgotnoście i czystości szyby ( sprawdz przekaźnik pod konsolą) |
Autor: | Marcin S [ pt sty 02, 2004 10:08 pm ] |
Tytuł: | |
więc z nie grzejącą tylną szybą: Jak masz przerwane naparowane druciki grzewcze na tylnej szybie ( np od skrobania wewnątrzej powierzchni szyby) są specjalne zestawy naprawcze, tzn. sprawdzasz która nitka ci nei grzeje, potem odtłuść powierzchnie , i za pomocą pędzeleczka malujesz cały pasek, jest to takie ustrojstwo - klej przewodzący prąd i poprostu jak masz pękniętą nitke to ją naprawisz, koszt tego kleju ( lakieru, czy coś w ten deseń, ale na pewno śmierdzące ![]() ![]() Jeśli się długo nagrzewa to musisz sprawdzić czy styki ( wsówki ) nei sa zaśniedziałe przy szybie ( tam płynie dośc duży prąd i sobie lubi zaśniedzieć) , papierek ścierny drobnoziarnisty i przeczyścić, mógł również uledz uszkodzeniu przewód zasilający, taz jak zdejmiesz kawałek izolacji i będzie ciemny ( czarny ) a nie miedziano- błuszczący to musisz sobie przewód wymienić, poprostu był przegrzany, zwarcie czy coś z tym stylu - poprostu się skopcił:) , więc tylko do wymiany - wszystko inne nei daje rady ( a z kabelkami to mam do czynienia na co dzień więc Ci mówie - żadne cudowne preparatu nie dziłaja - one są dobre na styki i miejscja łączneia) A przekażnik ... a co ma przekażnik jesli ma nienadpalone styki do słabego grzania tylnej szyby?? może mi to ktoś wytłumaczyć, , jeśli go rozbierzesz to i tak tam nic nei zrobisz, jeyne co można zrobić to przetrzeć papierkiem przypalione styki - z resztą po stanie styków można poznać co jest z odbiornikiem : jak są czarne skopcone, nadpalone to zwarcie lub duża upływnośc izolacji (tzw przetarcie) , ale też jest opcja ( często spotykana w polonezach przy przewodach przelotki na tylna klape) to masz "lekkie zwarcie" np. przetarta izolacja i smar lub brud z wodą tworzą zwarcie do masy , ale nei tak żeby popłynął duży prąd, tylko nie duży.... ale jednak plynie.... bezpiecznik nei przepali się, a prąd sobei będzie niekontrolowanie upływał, i już..... napięcie spada)..... duża oporność połacznei z masą auta - zardzewiały, zaśniedziłe moijsce łączenia z karoserią..... innych opcji nei ma!!! A tych nitek ne nakleich, ale są naparowywane na powierznie szyby i lakierowne - wiec jak masz uszkodzone nitki to możesz je połatać ale tylko to możesz zrobić, innej opcji ne ma ![]() |
Autor: | Nebelwerfer [ sob sty 03, 2004 9:09 pm ] |
Tytuł: | |
BÓG ZAPŁAĆ ALL!!! teraz spokojnie sobie siąde i sprawdzę w garażu. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |