Witam!
Po pierwsze to dobrze obejrzyj auto (albo poproś kogoś, a może już to robiłeś), żeby prace blacharskie, o których mówisz, nie polegały na otwarciu "Puszki Pandory". Z beczkami, to jest tak, że lubią ukrywać w sobie czasem nawet znaczne ubytki spowodowane korozją, są wielokrotnie naprawiane z wierzchu, dla picu.
Błotnik tylny to trzeba wymienić bo jest stuknięty, czy dlatego że rdza go zjadła od dołu. W pierwszym przypadku wyjdzie dość kosztownie (cały błotnik 559 + VAT). W drugim dużo taniej bo można wstawić reperaturkę rantu za 30,10 + VAT albo element błotnika od listwy w dół za 164,40 + VAT
W obydwu przypadkach bardzo prawdopodobna będzie konieczność wstawienia reperaturki nadkola zewnętrznago za 60,20 + VAT
Ceny części podaje za
http://osp.netium.pl Pod adresem
www.bhmd.com.pl znajdziesz ceny niższe, ale są to, z tego co wiem, blachy produkcji włoskiej. O ich jakości krążą dosyć różne opinie.
Ceny za robociznę podaje na oko (chodzi w końcu o zorientowanie się) za moim blacharzem
Wymiana tylnego błotnika lub wstawienie reperaturki + rep nadkola 200 - 250 zł z wykańczaniem i lakierowaniem
Naprawa blacharska drobna jednego elementu (mam na myśli drzwi), np ogniska rdzy, prostowanie, z polakierowaniem ich 150 zł
Cena robocizny obejmuje wszystkie materiały lakiernicze za wyjątkiem lakieru wierzchniego z utwardzaczem. Na trzy elementy o których mówisz powinno z powodzeniem starczyć litr. Kosztuje to nie więcej niż 200 zł chyba że to jakiś metalic albo uprzesz się na wyższej klasy lakier.
To tyle