MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob cze 28, 2025 11:45 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Post: czw gru 18, 2003 10:22 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr maja 14, 2003 7:54 pm
Posty: 164
Lokalizacja: Gliwice
Witam, ostatnio jechałem sobie do Wrocławia 124 250 z turbinką i pierwsza dziwna sprawa, ze dopiero przy mocniejszym wcisnieciu przy predkosci 140 km/h nagle jakby dostawał kopa w d..pe i super ciagnął ale przy prawie całkiem wcisnietym gazie, jesli odrobine odpusciłem juz ten ciag sie wyłączał, dziwne to dla mnie bo turbina powinna sie załaczać przy nieco nizszych obrotach i nie tak gwałtownie chyba. No dobrze dojechałem do wrocławia i tak chce uciec i wciskam gaz i im wiecej wciskam tym słabiej ciagnie, i tak było przez jakis czas i po krotkim postoju sie naprawiło, ale pare dni temu tez cos takiego zauwazyłem, takze czego moze to byc przyczyną, pompa wtryskowa pada,(słąbiej ciagnie) i czy są jakies elemnty np podcisnieniowe ktore załaczają turbine, bo moze one są uszkodzone i załaczaja ja dopiero przy wysokich obrotach i na maxa wcisnietym gazie. Na zimnym siniku turbina załacza sie znacznie wczesniej i przy mniej wcisnietym gazie, co to moze byc. Wiem ze temat nie jest prosty ale moze ktos z was miał podobne objawy. DOadam ze pieknie pali na zimno, ale gorzej na ciepło, nie dymi, ale tez na zimno rowno i pieknie pracuje a na ciepło jakby lekko kołysał silnikiem. jeden z pompiarzy powiedział mi ze to moze byc zaworek zwrotny ktory puszcza.
Prosze o sugestie

_________________
Pozdrawiam
Bartek W124 250 DT - sprzedałem


Na górę
 Tytuł:
Post: czw gru 18, 2003 6:10 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr maja 08, 2002 9:20 pm
Posty: 230
Lokalizacja: Warszawa
Sprawdź filtr paliwa.

_________________
W 201 2.6 87'


Na górę
 Tytuł:
Post: czw gru 18, 2003 8:15 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr maja 14, 2003 7:54 pm
Posty: 164
Lokalizacja: Gliwice
filtr wymieniany 3 tysiace km temu, a tankuje tylko na shelu

_________________
Pozdrawiam

Bartek W124 250 DT - sprzedałem


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 21, 2003 4:15 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr maja 08, 2002 9:20 pm
Posty: 230
Lokalizacja: Warszawa
Miałem kiedyś podobną awarię w W123 300D. Okazało się, że złe paliwo, filtr się przytkał, a też tankowałem tylko na Shellu.

_________________
W 201 2.6 87'


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl