MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
Zegary https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=4531 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Lukasz123 [ śr gru 10, 2003 9:22 am ] |
Tytuł: | Zegary |
Witam, mam dwa pytania odnosnie zegarow w w123 Mam typ z trojkatami (kierunki) i nie wiem czy tak powinno byc ale sa one caly czas (prz zapalonych swiatlach ![]() A drugie pytanie to: prosze sie nie smiac bo nigdy nie robilem tego: Jak wymontowac te zegary i dostac sie do licznika kilometrow (bo czasem kreci a czasem nie - cos sie zblokowalo i chce przeczyscic) Pozdrowienia ! |
Autor: | BECKER [ śr gru 10, 2003 9:49 am ] |
Tytuł: | |
licznik jest wciśnięty w konsolę, musisz go "odcisnąć" ![]() ![]() pzdr marcin |
Autor: | laudan [ śr gru 10, 2003 9:54 am ] |
Tytuł: | Re: Zegary |
Lukasz123 pisze: Witam, mam dwa pytania odnosnie zegarow w w123
Mam typ z trojkatami (kierunki) i nie wiem czy tak powinno byc ale sa one caly czas (prz zapalonych swiatlach ![]() A drugie pytanie to: prosze sie nie smiac bo nigdy nie robilem tego: Jak wymontowac te zegary i dostac sie do licznika kilometrow (bo czasem kreci a czasem nie - cos sie zblokowalo i chce przeczyscic) Pozdrowienia ! Kontrolki kierunkow nie powinny byc podswietlone. Moze obudowa jest troche przypalona w srodku i przeswituje swiatlo podswietlenia. Wymontowanie: 1 Zdejmij dolna oslone deski rozdzielczej nad nogami kierowcy 2 Wypchnij zegary od srodka 3 Pozniej odkrec wszystkie sruby mocujace (9 - jedna jest w oporniku suwakowym - taka biala kostka) 4 wyjmij zegary w odpowiedniej kolejnosci, zorietujesz sie. Czyszczenie raczej nic nie da. Pewnie piersien zaciskowy, ktory jest na walku, na ktorym zamontowane sa kolka z cyframi gl. licznika ma luz. Jesli tak to muszisz caly licznik rozebrac, powyciagac waleczek blokady i ten glowny pozniej odpowienio sciskac ten pierscien. |
Autor: | laudan [ śr gru 10, 2003 9:55 am ] |
Tytuł: | |
BECKER pisze: licznik jest wciśnięty w konsolę, musisz go "odcisnąć"
![]() ![]() pzdr marcin Tej metody nie polecam, bo mozna szybke zgubic, a i konsole zniszczyc. Szczegolnie jak masz niebieska, to nie rob tak. Sa specialne wchwyty do wyciagania licznika, ale od dolu jest szybciej. |
Autor: | BECKER [ śr gru 10, 2003 10:42 am ] |
Tytuł: | |
święta prawda, a ja się męcze iniszcze przy okazji ![]() a sposób z wypchnięciem jest o wiele łatwiejszy |
Autor: | Lukasz123 [ śr gru 10, 2003 1:02 pm ] |
Tytuł: | |
Udalo mi sie nawet bezbolesnie zdjac zegary ![]() Teraz mam takie pytanie: Z tylu za zegarami po prawej stronie sa 4 ponumerowane otwory (na przodzie zegarow widac kolorki) i nie wiem czy dobrze pamietam po tamtej stronie jest tylko jeden przewod z zaroweczka mala. W ktory otwor ja wlozyc jak bede montowal zegary. (nie wiem z ktorego wypadla bo jak wycignalem zegary to juz byla na wierzchu) - a moze wogole jej nie wkladac ? Bo nawet nie wiem do czego ona sluzy ![]() Aha, czy moglby mi ktos jeszcze dokladnie opisac jak bawic sie z tym licznikiem zeby zaczal krecic ![]() Pozdrowienia ! |
Autor: | laudan [ śr gru 10, 2003 1:35 pm ] |
Tytuł: | |
To jest kontrolka grzania swiec zarowych, 1 otowr po lewej jak patrzysz z tylu licznika. Jak sie nie bawiles z licznikiem, to rob to ostroznie i powoli:) Wskazowki masz na gorze. |
Autor: | outsider [ śr gru 10, 2003 1:57 pm ] |
Tytuł: | |
Ehh w benzynie nie było kontrolki swiec żarowych, możliwe, że jest to lampka awaryjjnych (kierunków), jak patrzysz od przodu na zegary to drugi otwór od prawej, hmm ew. SRS (poducha), ABS (chyba też z tej strony była kontrolka, kontrolka świec, ale w Twoimprzypadku jeśli nie masz opisanych znaczkuw na tej kolorowej folii będzie to lampka awaryjnych, plus jest poprowadzony od wyłącznika awaryjnych |
Autor: | laudan [ śr gru 10, 2003 2:28 pm ] |
Tytuł: | |
Fakt:) ABS byl 2 od lewej. U mnie nie mialem kontolki awaryjnych na tablicy wskaznikow. |
Autor: | outsider [ śr gru 10, 2003 3:54 pm ] |
Tytuł: | |
Nie wiem na co jest ta kontrolka ale ja ją mam, hmm włącza się przy awaryjnych i miga razem z nimi, i raz mrygnie przy włączeniu kierunku ![]() |
Autor: | Lukasz123 [ śr gru 10, 2003 7:37 pm ] |
Tytuł: | |
A teraz pytanie za 100 pkt ![]() Rozkrecilem zegary, wyjalem ta czesc z licznikami kilometrow no i mam problem ze zdjeciem przedniej tarczy z cyferkami bo blokuje ja ta zolta wskazowka predkosci. Czy da sie ja jakos zdjac ?? Bo z zalozona tarcza nie wiele zdzialam ![]() |
Autor: | Lukasz123 [ śr gru 10, 2003 7:45 pm ] |
Tytuł: | |
PS : Laudan, jak mozesz to odezwij sie na gg - masz moj numer na dole kazdego posta (AIM) Pozrawiam ! |
Autor: | laudan [ śr gru 10, 2003 7:46 pm ] |
Tytuł: | |
Zdejmowanie tarczy nie jest potrzebne. Wyciagnij weleczki, ten z kolami blokujacymi i ten z kolami z cyferkami. Trzeba urzyc do tego troche sily, ale ostroznie zeby nie pogiac:) |
Autor: | Lukasz123 [ sob gru 13, 2003 11:10 am ] |
Tytuł: | |
Lukasz123 pisze: Udalo mi sie nawet bezbolesnie zdjac zegary
![]() Teraz mam takie pytanie: Z tylu za zegarami po prawej stronie sa 4 ponumerowane otwory (na przodzie zegarow widac kolorki) i nie wiem czy dobrze pamietam po tamtej stronie jest tylko jeden przewod z zaroweczka mala. Pozdrowienia ! Wiec obejrzalem dokladnie przewod z zaroweczka i okazalo sie ze jest oklejony karteczka z numerem 2, czyli powinien wczodzic do dziurki z numerem 2. Teraz pytanie: co oznacza zapalanie sie dziurki z numerem 2 ? ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |