MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://forum.w114-115.org.pl/

JAK WYGLĄDA 123 Z OBNIŻONYM ZAWIESZENIEM??
https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=453
Strona 1 z 2

Autor:  TROLL [ pt mar 22, 2002 8:01 pm ]
Tytuł: 

Kupiłem dzisiaj nowe twarde amorki SACHS i progresywne sprężyny obniżające KME, mój Mietek ma się obniżyć podobno 30 cm, albo i więcej.Próbował już ktoś to robić? Da się tym jeździć teraz?

Autor:  Kowal [ pt mar 22, 2002 10:46 pm ]
Tytuł: 

Spróbować można ale przy dzisiejszym stanie dróg... Wstaw sobie przy okazji osłonę miski olejowej bo szkoda by było ją później łatać no i pompuj ciutkę mniej wiatru w koła bo felgi Ci szlag trafi :-( :-(

Autor:  Sebaa [ sob mar 23, 2002 12:06 am ]
Tytuł: 

Obniżone W123 to profanacja i kicha. To nie jest auto do wyścigów tylko wygodna limuzyna!!! IMO - daruj sobie takie zabiegi.

Autor:  Pawełek [ sob mar 23, 2002 2:08 am ]
Tytuł: 

Jak wygląda ?
Jakby Ci zawieszenie padło 5 lat temu od wożenia cegieł ... [wscieklosc]

Autor:  TROLL [ sob mar 23, 2002 3:39 pm ]
Tytuł: 

myślę że nie będzie aż tak źle, ale jak zrobić osłonę miski olejowej?

Autor:  Adaś [ sob mar 23, 2002 6:28 pm ]
Tytuł: 

widziałem w niemieckiej gazecie 123 z motorem 420 [szok] i sportowym zawieszeniem. Przyznać muszę że wyglądał ładnie ale ja bym tak nie zrobił

Autor:  remi [ sob mar 23, 2002 9:42 pm ]
Tytuł: 

szesc
chodziło Ci chyba o 3 cm a nie 30cm jak napisałeś. Po tym zabiegu uważaj na większe koleiny, krawęzniki i inne takie abyś nie zostawił miski olejowej - najlepiej przygotuj sobie drugą miskę i woź ją na wszelki wypadek w bagażniku
powodzenia

Autor:  Kowal [ sob mar 23, 2002 10:23 pm ]
Tytuł: 

Ja mam gazowe amortyzatory blitstein'a. Samochód jest nadal bardzo wygodny, troszkę twardszy ale ani o 5mm NIŻSZY!!! Po co go obniżać??? Dla wyglądu??? Samochody sportowe obniża się żeby lepiej "trzymały" się drogi głównie na zakrętach. Moja beczułka trzyma się jak przyklejona :-) Tak więc moja propozycja jeżeli nie ogarniasz auta na zakrętach to utwardzaj i obniżaj - jeżeli nie to po co??? A tak z ciekawości jaki masz silnik ???

Autor:  TROLL [ sob mar 23, 2002 10:37 pm ]
Tytuł: 

Na razie jeszcze mam nieszczęsne 200D, ale kumpel już załatwił mi 280 benzynowy, w przyszłym miesiącu chyba przełoże razem z nową skrzynią i tylnym mostem.A co do amortyzatorów-to nie one obniżają, tylko SPRĘŻYNY, tzw.progresywne,są dużo krótsze i twardsze od standartowych.We wtorek zakładam to wszystko, wtedy podzielę się wrażeniami.KTO WIE JAK ZROBIĆ OSŁONĘ MISKI OLEJOWEJ??

Autor:  Kowal [ sob mar 23, 2002 10:46 pm ]
Tytuł: 

Proponuje poczekać na zmianę silnika, miskę też będziesz miał inna. A co do osłonki to może zrobić pod całym silnikiem ??? Np. Audi 100/A6. Albo wsadzić silnik 4500 V8 od W116 wtedy będziesz miał suchą miskę olejową i kłopot z "głowy" [zlosniki]

Autor:  sebi [ sob mar 23, 2002 10:54 pm ]
Tytuł: 

Cytuj:
On 2002-03-23 22:37, TROLL napisał:
Na razie jeszcze mam nieszczęsne 200D, ale kumpel już załatwił mi 280 benzynowy, w przyszłym miesiącu chyba przełoże razem z nową skrzynią i tylnym mostem.A co do amortyzatorów-to nie one obniżają, tylko SPRĘŻYNY, tzw.progresywne,są dużo krótsze i twardsze od standartowych.We wtorek zakładam to wszystko, wtedy podzielę się wrażeniami.KTO WIE JAK ZROBIĆ OSŁONĘ MISKI OLEJOWEJ??


Widzę że Ciebie nic nie zrazi nawet takie ostre słowa moich poprzedników. Ale powinieneś wiedzieć że to nie jest forum dla osób zajmujących się auto tuningiem ale wręcz przeciwnie, każdy z nas chce mieć auto oryginalne, a Ty starasz się je udziwnić. To nie jest ta strona w internecie. [zlosniki]

Autor:  TROLL [ sob mar 23, 2002 10:56 pm ]
Tytuł: 

A wiesz kto miałby taki silnik do sprzedania (4500 V8) lub większy?

Autor:  TROLL [ sob mar 23, 2002 11:01 pm ]
Tytuł: 

Sebi, zobaczysz moje autko na zlocie wtedy może zmienisz zdanie, apoza tym to nie są żadne udziwnienia,używam TYLKO oryginalnych części producenta bądz firmu BRABUS, która jak pewnie wiesz OFICJALNIE współpracuje z MB

Autor:  sebi [ sob mar 23, 2002 11:03 pm ]
Tytuł: 

Ok ale Brabus nie tuningował takich starych mietków, a pozatym powiedz jaki silnik ma Twoje autko fabrycznie

Autor:  Kowal [ sob mar 23, 2002 11:10 pm ]
Tytuł: 

Ok jeżeli przechodzimy do przerubek to do beczki wchodzi standardowa amerykańska V8semka (na szerokość) na długość to przecież nadal 4 gary [zlosniki]

Strona 1 z 2 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/