MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
W123 - rozruch 240 D https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=4480 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Nebelwerfer [ śr gru 03, 2003 6:25 pm ] |
Tytuł: | W123 - rozruch 240 D |
Czołem. Mam wymieniony silniczek 240 D - niedawno po remoncie i od dwóch dni poznaję go na poważnie - otóż okazało sie że hehehe odkręcając gaz do dechy otwierałem tylko 1/3 przepustnicy - sprężyna czy coś tam nie - teraz to poprawili i nagle okazało sie że moja beczka potrafi ruszać z piskiem opon z miejsca - na 4 z pełnym obciążeniem rozpedza sie pod górę - więc jak mówie od nowa poznaje swoje auto.Ale mam pytanko - rano jak zapalam silnik pracuje bardzo nierówno przez około 2 minuty potemn obroty sie wyrównują niemniej jest to chyba dziwne?? Jakie macie opinie bo w sobotę jade do mechanika i może coś mu zlecę dodatkowo?? Druga sprawa - kiedy skecam na maxa w prawo - słuchać wyraźnie stukot i taki dźwięk trrrrrr niski basowy ktory niknie jak odbiję kierownica - co to może być??? |
Autor: | laudan [ śr gru 03, 2003 6:41 pm ] |
Tytuł: | Re: W123 - rozruch 240 D |
Nebelwerfer pisze: Druga sprawa - kiedy skecam na maxa w prawo - słuchać wyraźnie stukot i taki dźwięk trrrrrr niski basowy ktory niknie jak odbiję kierownica - co to może być???
Pompa wspomagania? A jak zapalasz na zimno samochod to uzywasz gazu recznego? |
Autor: | Nebelwerfer [ śr gru 03, 2003 6:43 pm ] |
Tytuł: | |
NIe nie używam gazu ręcznego z prozaicznej przyczyny - kilka dni temy gwint sie schrzanił od tego motylka plastikowego i nie moge obrócić. Z tym wspomaganiem to nie to - powód nie mam wspomagania jeszxcze załozonego ![]() |
Autor: | Mizi [ śr gru 03, 2003 6:48 pm ] |
Tytuł: | |
Gratuluję też bym chciał czasami "popiszczeć". Być może masz za niskie obroty , dlatego zimny nierówno Ci pracuje ,a co do odgłosów przy skręcie to sprawdź poziom płynu wspomagania . Ja miałem to samo . |
Autor: | laudan [ śr gru 03, 2003 6:50 pm ] |
Tytuł: | |
Nebelwerfer pisze: NIe nie używam gazu ręcznego z prozaicznej przyczyny - kilka dni temy gwint sie schrzanił od tego motylka plastikowego i nie moge obrócić.
To zreperuj gaz reczny i wyreguluj go, a przy zapalaniu zimnego silnika podkrec na maxa to nie bedzie telepalo ![]() |
Autor: | Nebelwerfer [ śr gru 03, 2003 6:54 pm ] |
Tytuł: | |
Laudan dzięki!!! Ale hmm podpowiedz proszę jak powinienem wyregulować ten gaz ręczny tzn wobec czega mam mieć odniesienie bo ten mój mechanik ... hmm no tak na 100 % to mu nie ufam a jak będę przy tym ustawianiu to wiesz może coś tam pomogę:) |
Autor: | laudan [ śr gru 03, 2003 7:09 pm ] |
Tytuł: | |
Nebelwerfer pisze: Laudan dzięki!!!
Ale hmm podpowiedz proszę jak powinienem wyregulować ten gaz ręczny tzn wobec czega mam mieć odniesienie bo ten mój mechanik ... hmm no tak na 100 % to mu nie ufam a jak będę przy tym ustawianiu to wiesz może coś tam pomogę:) Reguluje sie tak jak linke w motorze ![]() Chwila jak masz auto palone z chebla i pompe wtrywkowa z regulatorem panumatycznym to nie ma recznego gazu, wtedy obroty na zimnym silniku reguluje podcisnienie. |
Autor: | Ocet [ śr gru 03, 2003 11:14 pm ] |
Tytuł: | |
laudan pisze: Reguluje sie tak jak linke w motorze ![]() Moja wiedza jest nieco inna, moze nie mam racji: Reczny gaz ustawiam tak, zeby na rozgrzanym silniku miec 800rpm. No i skrecone kola i warkot... Jezeli jestes przekonany, ze masz przekladnie bez wspomagania, a nie przekladnie z rozwalonym czyms, co dobre czek w warsztacie, to wyglada na to, ze przy skreconych kolach cos ci sie opiera o blok i drgania sie transmituja. niech Ci ktos skreci kola a ty popatrz co i jak. Stawiam jednak, ze wspomaganie jest... |
Autor: | laudan [ czw gru 04, 2003 12:54 am ] |
Tytuł: | |
Ocet pisze: Moja wiedza jest nieco inna, moze nie mam racji:
Reczny gaz ustawiam tak, zeby na rozgrzanym silniku miec 800rpm. Wlansie zajrzalem sobie do ksiazeczki, byly 2 typy pomp z reg. mechnicznymi i chyba mamy rozne typy, albo wiedze od roznych typow:) U mnie obroty biegu jalowego ustawia sie sruba na pompie, a reczny gaz z lekkim luzem. |
Autor: | bambuz [ czw gru 04, 2003 1:53 am ] |
Tytuł: | |
Ja miałem podobne objawy przy maksymalnym skręcie, ale nie iwem czy słuznie mówię. Moje rozwiązanie jest z całkiem innej beczki ![]() Otóż mialem załozone dosc szerokie gumy na alufelgach i przy maksymlnym skrecie ocieraly one o któryś z drążków, zostawiajac otarte miejsce. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |