MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn cze 30, 2025 12:32 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Post: sob lis 15, 2003 7:51 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 09, 2003 5:30 pm
Posty: 893
Lokalizacja: [DDZ] Dzierżoniów
kupiłem sobie niedawno 123 300D automata, i mam taki problemik, jak jedzie pusty (czyt. bez przyczepy) to nawet nawet idzie, a gdy zapne lawete nawet pustą to leci niewiele lepiej od 200D z lawetą, ciśnienie trzyma w granicach 2 - 1,8 , odpala rano fajnie, co to może być?
następne to koleś od którego go kupowałem powiedział że jak będe go odpała rano to żeby go palić bez gazu bo wydmucha uszczelke z filtra oleju!! dlaczego tak sie dzieje??
i ostatnie:jak nim ruszam to gdy przechodzi z 1 na 2 to jest coś takiego jakby przytrzymał go chwile na sprzęgle czyli auto chwile "wyje" zanim wbije się 2, trwa to zaledwie pare sekund ale kiedy zmieniają sie pozostałe biegi to tak nie ma
z góry dziex za odp
pzdr


Na górę
Post: sob lis 15, 2003 8:08 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lip 26, 2001 2:00 am
Posty: 3441
Numer GG: 1442573
Lokalizacja: Trzebnica
BECKER pisze:
kupiłem sobie niedawno 123 300D automata, i mam taki problemik, jak jedzie pusty (czyt. bez przyczepy) to nawet nawet idzie, a gdy zapne lawete nawet pustą to leci niewiele lepiej od 200D z lawetą, ciśnienie trzyma w granicach 2 - 1,8 , odpala rano fajnie, co to może być?
następne to koleś od którego go kupowałem powiedział że jak będe go odpała rano to żeby go palić bez gazu bo wydmucha uszczelke z filtra oleju!! dlaczego tak sie dzieje??
i ostatnie:jak nim ruszam to gdy przechodzi z 1 na 2 to jest coś takiego jakby przytrzymał go chwile na sprzęgle czyli auto chwile "wyje" zanim wbije się 2, trwa to zaledwie pare sekund ale kiedy zmieniają sie pozostałe biegi to tak nie ma
z góry dziex za odp
pzdr


Sprawdź cisnienie na cylindrach ale mam złe przeczucia :-(

_________________
Pozdrawiam Sebi

http://www.zelazko.com.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lis 15, 2003 10:03 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr maja 08, 2002 9:20 pm
Posty: 230
Lokalizacja: Warszawa
Podejrzewam, że to automat więc to wycie oznacza, że tarcza się ślizga.
Czy bardzo kopci?

_________________
W 201 2.6 87'


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lis 16, 2003 10:12 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 09, 2003 5:30 pm
Posty: 893
Lokalizacja: [DDZ] Dzierżoniów
powiem że kopci w normie czyli nie za dużo nie za mało, gdy jade to nie ciągne za sobą zasłony dymnej, tylko jak na postoju wkręce go na wysokie obroty to zakopci mocno na czarno ale to chyba normalne
dziex za odp


Na górę
Post: ndz lis 16, 2003 12:07 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 03, 2001 2:00 am
Posty: 2496
Lokalizacja: Warszawa
W sprawie problemu z automatem sprawdz czy jak odpuscisz gaz w momencie tego poslizgu to automat zmieni ładnie .
Wydaje mi sie że to jest to samo co ja znam z W116 300SD też sie coś takiego tam działo ale byłem z tym w wartacie i koles powiedzial że to trzeba skrzynie rozbierać ale ja nie chciałem wiec mi cos podregulował i jest lepiej teraz przy tej zmianie potrafi szrpnąć ale nie ślizga sie .

_________________
Pozdrowienia Adam
W116 300SD Turbo Diesel

MIKE SANDERs Korrosionsschutzfett
www.bezkorozji.pl
535-466-616


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 17, 2003 7:41 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr maja 14, 2003 7:54 pm
Posty: 164
Lokalizacja: Gliwice
Jezeli chodzi o ta regulacje, czy ma bardziej miekko wlaczac biegi czy tradziej to odpowiedzialnym od tego elementem jest TZW wzmacniacz podcisnienia. Ja mam w 124 , ale korzystalem ze schematow w 123 ktore kiedys znalazlem w sieci i u mnie tez wystepuje. Ja mam go w komorze silnika nad lewym nadkolem. Znajdziesz go chyba latwo bo do niego ida wezyki podcisnieniowe. Tym wzmacniaczem mozesz regulowac podcisnienie na biegu jalowym w zakresie -0.4 bar do - 0.6bar. Im podcisnienie jest mniejsze czyli dązy do -0.4 tym biegi wbijane są twardziej. W tym wzmacniaczu jest srubka (u mnie imbus meski zdaje sie ze 5). To tyle jezeli chodzi o skrzynie. Na temat sinika sie niewypowiadam, ale podajrzane mi jest ze zapalac bez gazu bo wydmucha filtr. Cos jest nie tak
Pozdrawiam

_________________
Pozdrawiam
Bartek W124 250 DT - sprzedałem


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 17, 2003 1:16 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 09, 2003 5:30 pm
Posty: 893
Lokalizacja: [DDZ] Dzierżoniów
jest jak powiedział AMG w chwili poślizgu puszczam gaz i zmienia się ładnie i przestaje wyć,
a zaraz ide szukać tego wzmacniacza o którym mówił barto
dziex wielkie za informacje
pzdr


Na górę
Post: pn lis 17, 2003 1:51 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr maja 14, 2003 7:54 pm
Posty: 164
Lokalizacja: Gliwice
BECKER pisze:
ciśnienie trzyma w granicach 2 - 1,8 , odpala rano fajnie, co to może być?


W jakich jednostkach jest to cisnienie?????? Bo diesel powinien miec te 28 atm, a co to jest 2-1.8??????

_________________
Pozdrawiam

Bartek W124 250 DT - sprzedałem


Na górę
Post: wt lis 18, 2003 2:34 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
barto pisze:
W jakich jednostkach jest to cisnienie?????? Bo diesel powinien miec te 28 atm, a co to jest 2-1.8??????


Bara, bara, bara... to ciśnienie jest w barach, bo mowa o ciśnieniu oleju.
Tylko, że taki spadek nic konkretnego jeszcze o silniku nie mówi.

Naga prawda wyjdzie po pomiarze kompresji przeprowadzonej "na zimno".

A moc silnika to jeszcze pompa, wtryskiwacze i filterki, ale te ostatnie to każdy wymienia w pierwszej kolejności gdy coś z autem nie tak.

_________________
123. W, S i C.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl